części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 96 4.2PB/LPG ] Swap.

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
PC
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 36
Rejestracja: 25 gru 2012, 21:56
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: PC » 01 sty 2016, 14:22

Gratuluję determinacji, moja olimpiada również ostatnie 4 miesiące przestała na kołkach bez silnika - absencja spowodowana niedużym wyciekiem oleju.

Gość

Post autor: Gość » 01 sty 2016, 17:38

Czas projektu..oddałem auto 10listopada odebrałem 31grudnia. Odliczając wszelkie święta,czas oczekiwania na jakies cześci,nawet tygodniowa awaria podnośnika to w ciągu 3 tyg sie uporali.
Krzysiek auta nie chciał mi oddawac ze wzgledu na chocby ten tempomat-po prostu dla niego ma byc na tip top jak z fabryki. No ale za tydzień mam ślub tu teraz sylwek,nowy rok 3króli to by trwało do końca stycznia ta zabawa.

Jako że dzis chodze jak trup to zastała mnie ciemnośc ale będac sie przewietrzyc dwie fotki ze środka

Obrazek

Obrazek

Wiem że gała porażka ale jak wspomniałem ten element bedzie wymieniony :)

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 02 sty 2016, 01:22

Maciek, wszystko super i zazdroszcze Ci manuala... ale na Boga... zrzuc to COS z kierownicy :D

r4q
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 228
Rejestracja: 18 lis 2013, 19:53
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: r4q » 02 sty 2016, 02:53

Olaboga, tyle czasu mnie tu nie było, że Apo już maualem jeździ :D

Gdyby nie to, że moja niunia też na czas świąteczno-sylwestrowy (w końcu do Polski zjechałem na trochę :P ) to bym się przejechał zobaczyć jak to chodzi :)

btw. co do tego
Apophis pisze: Zegary mam swoje jednak nie bedą pokazywały spalania-recepta prosta wsadzic poliftowe,zrobi sie adapter to poszukam w przyszłości,nie jest to nic bardzo ważnego :)
to jeśli poszukujesz poliftowych zegarów to posiadam swoje stare na oddanie, jeśli poradzisz sobie z kwestią przygasającego wyświetlacza godziny po prawej stronie bo mi się nie udało żadne przelutowywanie więc wymieniłem po prostu a stary sobie leży...

Gość

Post autor: Gość » 02 sty 2016, 11:14

Łukasz a ty masz Skowe te zegary?? bo bede miał od Michala jego cywilne więc może sie zrobi tak by było dobrze. Podrzuc na PW kontakt do siebie.
robertas pisze:ale na Boga... zrzuc to COS z kierownicy :D
Mam w planie założenie ładnie obszytej w stylu Danishowa ale bez czerwonej łechtaczki :) Tylko znaleźć na wąski frez kiery nie połamanej i 3 ramiennej to dramat. Predzej wymienie cała kolumne na szeroki frez i bede miał ładne pole do zmiany kierek :)
Robert nie zazdrośc tylko motaj :)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 02 sty 2016, 11:38

Apophis pisze:Tylko znaleźć na wąski frez kiery nie połamanej i 3 ramiennej to dramat.
Ale chyba jest coś takiego jak przejściówka? :)
Apophis pisze:Predzej wymienie cała kolumne na szeroki frez ...
Patrz, akurat mam jedną od po-lifta... elektrycznie sterowana, tiptronik, bez obsługi radia :)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 02 sty 2016, 11:40

Apophis, dopoki skrzynia moja dziala jak powinna to raczej na manuala sie nie odwaze ;) ja tam lubie ten automat mimo wszystko, choc czasem chcialo by sie pomachac wajcha i ruszyc z piskiem ;)

Co do kierownic to sam mam 2 trojramienne AudiSport tyle ze na duzy wieloklin, mialem wsadzac do 80tek moich, mam wielokliny przejsciowki do kazdej, i kiere da sie zalozyc, z tym ze musze je poprzerabiac... bo nie jest tak jak bym chcial... Nie wiem jak by to pasowalo do a8 z ta przejsciowka ;)

Gość

Post autor: Gość » 02 sty 2016, 12:05

FOSS pisze:Ale chyba jest coś takiego jak przejściówka? :)
Tak tylko cos kiedys z tym jak myslałem to jakies problemy z taśma były cos by nie pasowało....
FOSS pisze:Patrz, akurat mam jedną od po-lifta... elektrycznie sterowana, tiptronik, bez obsługi radia :)
No tip mi jest juz nie potrzebny elektryczna nie wiem czy też bo ja tego nie uzywam wcale.
W każdym razie jest to temat na potem,ale jesli by ta przejściowka łatwo sie dała zamontowac i nie było by większych pierdól do ogarniania potem to bym w to poszedł.
robertas pisze:Apophis, dopoki skrzynia moja dziala jak powinna to raczej na manuala sie nie odwaze ;) ja tam lubie ten automat mimo wszystko
Też bym nic nie robił gdyby skrzynka cykała jak marzenie. Mało tego była opcja przeszczepu całego zespołu z lifta przecie ale juz miałem swoje manualne graty no i jednak ten smaczek na cos mocniejszego jest to lepiej miec fure przygotowaną :)

Inter32
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 451
Rejestracja: 07 cze 2010, 16:32
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: Inter32 » 02 sty 2016, 12:26

Nakładkę od sprzęgła musisz wymienić bo trochę zjechana jest ;)

Gość

Post autor: Gość » 02 sty 2016, 14:13

Miałem taki ładny ganz neue pedale ale zastosowali inny :D Nakładke sie zmieni to grosze. przyjdzie czas jak bedzie ciepło bo dzis -7 i musiałem sie włamywac do aut...

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 02 sty 2016, 15:37

Apophis pisze:
FOSS pisze:Ale chyba jest coś takiego jak przejściówka? :)
Tak tylko cos kiedys z tym jak myslałem to jakies problemy z taśma były cos by nie pasowało....
Kolumna z szerokim wieloklinem da Ci tylko szeroki wieloklin. Szkoda roboty z jej przekładaniem, skoro przejściówka za 30zł robi to samo. Do nowszej kierownicy i tak potrzebujesz inną taśmę airbag (i przełącznik regulacji kierownicy w zależności jaką taśmę zamontujesz - były 2 wersje), pająka świateł i wycieraczek, plastikową obudowę kolumny i przelutować wtyczkę manetki wycieraczek - to dla ósemek przed chyba 97 lub 98 rokiem ;)
Four rings to rule them all

Gość

Post autor: Gość » 02 sty 2016, 20:27

gtfan, To pająk z nowszej wersji na szeroki wieloklin sie rozni od tej na waski?? Bo nawet mam takowy, czyli swapowanie kierownicy to juz widze porzadna zabawa i trza zebrac komplet gratów :) Szczerze to wole juz swojego skórzanego coś :) przynajmniej dopóki ktos nie da mi kompletu zabawek :)

Awatar użytkownika
emil
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 78
Rejestracja: 03 mar 2011, 08:20
Lokalizacja: wlkp

Post autor: emil » 02 sty 2016, 21:48

Apophis, coś mi się wydaje,że schowek nadal odstaje <jezyk> <fujarka>
Gratulacje manuala <brawo> W końcu to jakoś jeździ <fujarka>

Gość

Post autor: Gość » 02 sty 2016, 22:07

emil pisze:Apophis, coś mi się wydaje,że schowek nadal odstaje
No racja! Ale u Wiktorka czeka na mnie sliczny nieodstajacy schoweczek tylko ze z racji iż oni chca moich odwiedzin mam se sam po niego przyjechać :D

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 03 sty 2016, 00:57

Zmiana pająka wynika z tego, że przy dużym wieloklinie taśma airbag jest do niego przyczepiona na zatrzaski. W naszych rocznikach taśma jest przykręcana do kierownicy. Nie ma zbytnio jak przytwierdzić nowszej taśmy do starszego pająka, trzeba by rezać mocno.
Four rings to rule them all

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl