części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?

Awatar użytkownika
ManiekJames
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 340
Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: ManiekJames » 20 lut 2016, 21:15

Znaczy zdezintegrował się ale na 6 kawałków :P nie na miazgę. przesadziłem.

hmmmm no właśnie oleju mi nie przybywa :P raczej co ileś tysięcy uzupełniam z pół litera :] ... wiem że wody chłodniczej ubywa - ale z tył silnika gdzieś jest wyciek - swoją drogą by przybywało oleju gdyby woda się jednak dostawała do oleju <bezradny>

Może mój styl jazdy = czyli 95% miasto - zrobiło taki bałagan ... albo nadal poprzednika używanie CASTROLA widać jeszcze xD i ja mimo oleju VALVOLINE nie doczyściłem jeszcze.
Pozdrawiam !!

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 20 lut 2016, 21:17

Maniek - jak ostatnim razem widziałeś ten ślizg przed awarią to w jakim był stanie ? Bo chyba w miarę niespodziewanie to się stało ? :/

Awatar użytkownika
ManiekJames
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 340
Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: ManiekJames » 20 lut 2016, 21:18

ale ja go nie widziałem nigdy :P ... robiłem nastawnik nowy w prawej głowicy - lewej jeszcze nigdy nie otwierałem - więc nie wiem w jakim stanie był - ale widać na nim milimetrowe ślady wgłębień od łańcucha :)
Pozdrawiam !!

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 20 lut 2016, 21:20

A no tak faktycznie... :P I nie wydawał żadnych niepokojących dźwięków ? Gnój jeden :P

Gość

Post autor: Gość » 20 lut 2016, 21:23

Zmeczenie materiału?? Twój silnik na castrolu latał? Daj jakies foto tego bałaganu

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 20 lut 2016, 21:34

Mariusz najepiej będzie jak sprawdzisz kompresje na tej głowicy ui będzie wiadomo czy zawory całe.
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
ManiekJames
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 340
Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: ManiekJames » 20 lut 2016, 22:02

Gunner - wydawał - przez tydzień co jakiś czas na wolnych obrotach postukiwał i wariował - więc zamówiłem nastawnik i nie zdążył przyjść i YEBŁO xD

Apophis - no całe życie jego na Castrolu <blee>

Martin - no czyli musze go poskładać tak czy siak i potem kompresje sprawdzić :)

Obrazek

Chwile przed :P


Obrazek

O i tak pokrywa wygląda - widać że się zaczyna czyścić nowym olejem.


Obrazek

Obrazek

Brązowa kuuupka :P


Obrazek

Widać zakrzepy


Obrazek

O i tu widać brak prowadnicy oraz brak napięcia łańcuszka - a jeszcze nie skręciłem napinacza blokadą xD


Obrazek

I tu widać jak sie przestawił o 1 ząbek - kuwa xD
Daaaaaamn.
Pozdrawiam !!

leon0376
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:56
Lokalizacja: FR

Post autor: leon0376 » 20 lut 2016, 22:07

Ciekawe czy dolny slizg caly bo to on w lewej glowicy bardziej dostaje po dupie.A swoja droga to jak slizgi maja milimetrowe rowki po lancuchu to moze on je "pokroil" na te kawalki.Skoro nie bylo go slychac (nastawnika) to moze sam w sobie jest sprawny tylko slizgi nie wytrzymaly.Zywot slizgow mogl skrocic przez wszystkich "polecany" Castrol.

PS.Mam nadzieje ze jeszcze nia pojezdzisz.Trzymam kciuki <okok>


O cholera to wyglada jak smar miedziany <boisie>
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 20 lut 2016, 22:13

Ja piernicze Mariusz ale masz gnoj w silniku straszny. Na bank przez ten gnoj są problemy z ciśnieniem oleju i upierdziela przez to nastawniki. Ja mam motor w d2 jeszcze przedliftowy, przed remontem tez jezdzil tylko na castrolu ale takiej tragedii jak u Ciebie to tam nie było pomimo 400k przebiegu na blacie (potwierdzonego oryginalnego). Według mnie powinieneś teraz zadzialac tak:

1. Zmienic nastawnik
2. Koniecznie zmierzyć kompresje na tej głowicy - dokładnie tak jak pisałem Ci pare postow wcześniej.
3. Jeśli kompresja jest, to koniecznie w motor wal jakas plukanke i to przynajmniej dwukrotnie. To musi być cos porządnego co usuwa nagary. Patrzac na motor musisz to zrobić dwa razy bo masz mase gruzu.

Po płukance dopiero wlej docelowy olej i jedz zmierzyć gdzies ciśnienie na wolnych obrotach przy rozgrzanej oliwie. Dopiero po plukance i pomiarze ciśnienia będziesz mogl według mnie spac spokojnie (oczywiście po wymianie obu nastawników i przy zalozeniu ze jest komprecha)
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 20 lut 2016, 22:18

ManiekJames pisze:Brązowa kuuupka :P




Widać zakrzepy
ooooooo..... <boisie> brak mi słów....poprzedniego własciciela bym zatłukł za takie cos....

płukaj Mariusz, płukaj <bedzieok>
to nie jest zwykły napęd...to

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 20 lut 2016, 22:18

No faktycznie jest trochę syfu... U mnie pamiętam, że trochę inaczej to wyglądało, jak z pół roku temu dekle były zdjęte. Jeżdżę na motulu. Ten castrol to faktycznie gównisko.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 20 lut 2016, 22:22

Gunner pisze:Ten castrol to faktycznie gównisko.


ja jeździłem na Castrolu 10W40 jakis rok, a potem zmieniłem na LIQUI MOLY 10W40 SUPERLEICHTLAUF i moja głowka z przebiegiem ok 400kkm wygląda tak

Obrazek
to nie jest zwykły napęd...to

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 20 lut 2016, 22:26

No i tak to powinno wyglądać ;] U mnie chyba było podobnie. Ciekawe na jakim oleju moja jeździła jeszcze w Belgii...

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 20 lut 2016, 22:31

ja wymieniam olej równo co 10kkm, więc mam pewnosc ze jest ciagle swiezy i czysty :]
to nie jest zwykły napęd...to

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 20 lut 2016, 22:33

Ja ostatnio czekałem tak już do 15 tys ale chyba trzeba to ukrócić o kilka tys :P

Zablokowany

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl