![]() |
![]() |
![]() |
[D2 ALL ] Wycinka katalizatorów - rura czy przelot
-
- Super Klubowicz
- Posty: 345
- Rejestracja: 27 sie 2014, 12:11
- Lokalizacja: Tychy
-
- Super Klubowicz
- Posty: 345
- Rejestracja: 27 sie 2014, 12:11
- Lokalizacja: Tychy
-
- Forum Audi A8
- Posty: 185
- Rejestracja: 22 sty 2015, 18:15
- Lokalizacja: Rzeszów
Nie wyobrażam sobie jak można to na aucie pospawać
Nie dość że wszystko leci na łeb to o jakości spawu nie wspomnę. U siebie będę spawał te tłumiki zamiast katów i jakoś muszę ściągnąć wydechy, chyba prawy idzie aż po sam kolektor wydechowy, więc z nim jest najwięcej zabawy. Po świętach ruszam z tematem to napiszę jak wyszło 


-
- Super Klubowicz
- Posty: 345
- Rejestracja: 27 sie 2014, 12:11
- Lokalizacja: Tychy
-
- Forum Audi A8
- Posty: 185
- Rejestracja: 22 sty 2015, 18:15
- Lokalizacja: Rzeszów
Wstawiłem u siebie tłumiki AWG, teraz praktycznie nie słychać wydechu
tylko szum silnika
miałem nadzieję że będzie troszkę głośniej, ale narazie zostaje tak jak jest, jeździ się przyjemniej, w aucie cisza
Prawy wydech odkręciłem od kolektora, natomiast lewy jest na kryzie na 3śruby więc było z nim trochę łatwiej.


![:]](https://a8team.pl/images/smilies/kwadr.gif)
-
- Forum Audi A8
- Posty: 185
- Rejestracja: 22 sty 2015, 18:15
- Lokalizacja: Rzeszów
Kupiłem u siebie na miejscu, prowadzą też sprzedaż wysyłkową
są to dokładnie takie tłumiki http://mtuning.pl/Tlumik-w-obudowie-katalizatora-fi-60-AWG-p15786

- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Zruszyłem kara przejeżdżając przez próg zwalniający i brzęczy dziad
Jakie mam teraz opcje?
Mam 4 NOWE sondy lambda, nie było błędów niskiej sprawności kata i na analizatorze również OK.
Tylne katy mają przed sobą sondę lambda w obudowie, nie sonda nie jest za katalizatorem. Silnik AUW. Myślę o katach z wkładem metalowym, tych lepszych pod pojemność ale czy jest sens i lepiej zapakować tłumik przelotowy i dać dystanse pod sondy?


Mam 4 NOWE sondy lambda, nie było błędów niskiej sprawności kata i na analizatorze również OK.
Tylne katy mają przed sobą sondę lambda w obudowie, nie sonda nie jest za katalizatorem. Silnik AUW. Myślę o katach z wkładem metalowym, tych lepszych pod pojemność ale czy jest sens i lepiej zapakować tłumik przelotowy i dać dystanse pod sondy?
- danishow
- Super Klubowicz
- Posty: 4712
- Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
- Lokalizacja: Leiningen - DE
- CINEK
- Super Klubowicz
- Posty: 5237
- Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki