[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?
- Adrianplock
- Forum Audi A8
- Posty: 180
- Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
- Lokalizacja: Płock
- Adrianplock
- Forum Audi A8
- Posty: 180
- Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
- Lokalizacja: Płock
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Gdzie tu emot z facepalmem Od kiedy nastawniki testuje się pałując?? Nawet 3000 nie trzeba - wystarczy nieco obciążenia przy niskich obrotach. Chodzi mi tylko o info, czy w innych silnikach jest podobnie: na zimnym mniejsze wartości KW niż na ciepłym.Apophis pisze:nikt zdrowy nie spałuje ci zimnego silnika do testów
Tutaj próbowali
http://forums.quattroworld.com/a8/msgs/83599.phtml
Jak piszą problemem nie są uszczelki, a zużycie współpracujących metalowych powierzchni
http://forums.quattroworld.com/a8/msgs/83599.phtml
Jak piszą problemem nie są uszczelki, a zużycie współpracujących metalowych powierzchni
Na moje oko to tam jest wystarczająco mięsa w tym odlewie by to rozwiercić i tulejować. Dać tam pasek teflonowanej panwi albo z fosforobrązu. Taka zabawa ale jakby raz opracować metodę to może by się dało? Nie miałem w ręku to tylko filozofuje.krisker pisze:Jak piszą problemem nie są uszczelki, a zużycie współpracujących metalowych powierzchni
Kot też jest Quattro
Moim zdanie niektóre nastawniki można uratować
stan ich jest różny i wiadomo że ten z foto to już kaput
ale niektóre mają tylko skostniałe ...
[ Dodano: 2016-06-03, 07:49 ]
Wczoraj się ubawiłem znajomy zmieniał pasek w s6
byłem u niego aby mu wytłumaczyć co i jak
i coś tak namieszał że rozleciały się ślizgi na na cylindrach 5-8
tylko odpadł górny dolny raczej jest
Odpalił coś zagrzechotało zgasił i odpalił znowu i podobno było cicho przejechał się ale coś było nie tak .
Przestawienie było 20
po rozebraniu 3 oczka na łańcuchu przestawione podobno auto wcześniej się nie odzywało przy paleniu wcale
stan ich jest różny i wiadomo że ten z foto to już kaput
ale niektóre mają tylko skostniałe ...
[ Dodano: 2016-06-03, 07:49 ]
Wczoraj się ubawiłem znajomy zmieniał pasek w s6
byłem u niego aby mu wytłumaczyć co i jak
i coś tak namieszał że rozleciały się ślizgi na na cylindrach 5-8
tylko odpadł górny dolny raczej jest
Odpalił coś zagrzechotało zgasił i odpalił znowu i podobno było cicho przejechał się ale coś było nie tak .
Przestawienie było 20
po rozebraniu 3 oczka na łańcuchu przestawione podobno auto wcześniej się nie odzywało przy paleniu wcale
Brak słów.pepi pisze:Wczoraj się ubawiłem znajomy zmieniał pasek w s6
byłem u niego aby mu wytłumaczyć co i jak
i coś tak namieszał że rozleciały się ślizgi na na cylindrach 5-8
tylko odpadł górny dolny raczej jest
Odpalił coś zagrzechotało zgasił i odpalił znowu i podobno było cicho przejechał się ale coś było nie tak .
Przestawienie było 20
po rozebraniu 3 oczka na łańcuchu przestawione podobno auto wcześniej się nie odzywało przy paleniu wcale
Jak dobrze poszukać to w necie można znaleźć kompletną instrukcję jak zrobić to poprawnie i są tacy co nie pracują w żadnym warsztacie a jednak potrafią zrobić to dobrze we własnym garażu... ale wciąż jest wielu takich mechaników co uważają, że nie takie auta już robili i nie potrzebują nic czytać bo pozjadali już wszystkie rozumy... a efekty są takie jak opisujesz
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-