części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 25 maja 2016, 09:57

IMO z logów nie wynika nic niepokojącego. Na pewno trzeba zrzucić dekle i zobaczyć, czy są ślizgi (i w jakim stanie).

Gość

Post autor: Gość » 25 maja 2016, 10:09

Nastawniki chińskie są uniwersalne. Wg sprzedawcy pasuja do wszystkiego i niestety numery to co tam sobie zażyczysz bedziesz miał. Na dzis wiemy że do 3,7 nie pasuja te nastawniki i w nich działac nie bedą.

Awatar użytkownika
Adrianplock
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 180
Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
Lokalizacja: Płock

Post autor: Adrianplock » 28 maja 2016, 14:51

Apophis beda działac :) tylko mysle ze do 2000 tyś km :) a pote znowu klekot :) <chura>
TYLKO V8

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 28 maja 2016, 16:01

Adrianplock pisze:Apophis beda działac :) tylko mysle ze do 2000 tyś km :) a pote znowu klekot :) <chura>
To jakim cudem ten chinski wynalazek u mnie juz ponad dwa lata dziala, przejechane ok 40kkm i cisza <hmm> kurde moze trafilem na ori za 700zl <amasz>
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 28 maja 2016, 16:40

jemu chodziło o 3,7 chyba tam działac to nie bedzie :]

Awatar użytkownika
Adrianplock
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 180
Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
Lokalizacja: Płock

Post autor: Adrianplock » 28 maja 2016, 16:42

u mnie działało :) tyle ze przez chwile potem znowu klekot :) ale masz racje nie zadzaiała:D
TYLKO V8

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 29 maja 2016, 15:36

Czy ktoś z vagiem mógłby sprawdzić, czy jest jakaś różnica w osiąganych wartościach na zimnym i gorącym silniku? Zauważyłem, że u mnie na zimnym jest gorzej niż na ciepłym. IMO powinno być dokładnie odwrotnie - gęstszy olej - wyższe ciśnienie - lepsza praca.

Gość

Post autor: Gość » 29 maja 2016, 15:39

nikt zdrowy nie spałuje ci zimnego silnika do testów <faktycznie>

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 29 maja 2016, 15:48

Potrzebne tylko wyniki z wolnych obrotów i 3tys. Więcej nie trzeba. Wg procedury to temp. musi być min 80*C
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 30 maja 2016, 07:50

Apophis pisze:nikt zdrowy nie spałuje ci zimnego silnika do testów <faktycznie>
Gdzie tu emot z facepalmem :/ Od kiedy nastawniki testuje się pałując?? Nawet 3000 nie trzeba - wystarczy nieco obciążenia przy niskich obrotach. Chodzi mi tylko o info, czy w innych silnikach jest podobnie: na zimnym mniejsze wartości KW niż na ciepłym.

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 30 maja 2016, 08:56

Tak sobie czytałem o tych nastawnikach, przeglądałem zdjęcia z sekcji i aż dziw bierze, że nikt się za regeneracje nie zabrał na poważnie. Dobry, zręczny tokarz z inwencja powinien dać radę. Próbował ktoś?
Kot też jest Quattro

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 30 maja 2016, 09:01

Tutaj próbowali ;)
http://forums.quattroworld.com/a8/msgs/83599.phtml

Jak piszą problemem nie są uszczelki, a zużycie współpracujących metalowych powierzchni :(

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 30 maja 2016, 09:17

krisker pisze:Jak piszą problemem nie są uszczelki, a zużycie współpracujących metalowych powierzchni :(
Na moje oko to tam jest wystarczająco mięsa w tym odlewie by to rozwiercić i tulejować. Dać tam pasek teflonowanej panwi albo z fosforobrązu. Taka zabawa ale jakby raz opracować metodę to może by się dało? Nie miałem w ręku to tylko filozofuje.
Kot też jest Quattro

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 03 cze 2016, 07:49

Moim zdanie niektóre nastawniki można uratować :]
stan ich jest różny i wiadomo że ten z foto to już kaput
ale niektóre mają tylko skostniałe ...

[ Dodano: 2016-06-03, 07:49 ]
Wczoraj się ubawiłem znajomy zmieniał pasek w s6
byłem u niego aby mu wytłumaczyć co i jak
i coś tak namieszał że rozleciały się ślizgi na na cylindrach 5-8
tylko odpadł górny dolny raczej jest :]
Odpalił coś zagrzechotało zgasił i odpalił znowu i podobno było cicho przejechał się ale coś było nie tak .
Przestawienie było 20 <boisie>
po rozebraniu 3 oczka na łańcuchu przestawione podobno auto wcześniej się nie odzywało przy paleniu wcale

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 03 cze 2016, 09:16

pepi pisze:Wczoraj się ubawiłem znajomy zmieniał pasek w s6
byłem u niego aby mu wytłumaczyć co i jak
i coś tak namieszał że rozleciały się ślizgi na na cylindrach 5-8
tylko odpadł górny dolny raczej jest :]
Odpalił coś zagrzechotało zgasił i odpalił znowu i podobno było cicho przejechał się ale coś było nie tak .
Przestawienie było 20 <boisie>
po rozebraniu 3 oczka na łańcuchu przestawione podobno auto wcześniej się nie odzywało przy paleniu wcale
Brak słów.
Jak dobrze poszukać to w necie można znaleźć kompletną instrukcję jak zrobić to poprawnie i są tacy co nie pracują w żadnym warsztacie a jednak potrafią zrobić to dobrze we własnym garażu... ale wciąż jest wielu takich mechaników co uważają, że nie takie auta już robili i nie potrzebują nic czytać bo pozjadali już wszystkie rozumy... a efekty są takie jak opisujesz :/
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Zablokowany

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl