części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 00 4.2PB/LPG ] Zaciski z D3 do D2

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 13 lip 2016, 17:09

pioteros pisze:ceny zwrotnic do a8 porownuje z tymi do podobnych aut, A4, A6, jest ich tak samo duzo na rynku wtornym, nie koniecznie musza byc przeciez ALu - zeliwne sa ciezke ale za to lepsze

jeszcze pol biedy jakby byly 2x drozsze, ale 4-6 x to sporo
Do S4B6 nowa w ASO prawie 1500pln detal.

Co do używanych... no właśnie wydaje mi się, że do A4 i A6 jest ich więcej... a więc większa podaż to i niższa cena... zabijają się ceną aby tylko ktoś to kupił.


Przy czym w dalszym ciągu uważam, że jeżeli cena używki oscyluje w granicach 50% ceny nowego to jest jeszcze OK.

Kilka lat temu jak miałem S8D2 to szukałem lewej zwrotnicy... używek jak na lekarstwo a ceny w okolicach 1000pln.... nowa w ASO kosztowała wtedy trochę mniej niż teraz ale i tak było to w detalu chyba 1650pln... po rabatach wyszło chyba jakieś 1300pln więc kupiłem nową w ASO.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Gość

Post autor: Gość » 13 lip 2016, 17:23

Lepiej sprzedac niż sprzedawać. Sam jak bym się ostro zabrał za handel gratami to wolał bym jedna na tydzień upłynnic i miec ze 3k zarobku na niej niż dwie w miesiącu i miec połowe z tego. To chyba oczywiste więc wybór nalezy do handlarza czy woli sprzedac czy sprzedawać i magazynowac a za to mu nikt nie zapłaci extra :]

Korton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 515
Rejestracja: 20 sie 2013, 14:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Korton » 14 lip 2016, 14:51

FOSS pisze:
pioteros pisze:ceny zwrotnic FL są chore
Szczerze mówiąc to nie wiem czemu tak uważacie...
nowa w ASO detal jakieś 1700pln więc używana, w dobrym stanie, nie zgięta i nie pęknięta ile wg. was powinna kosztować?...
moim zdaniem używka w cenie 50% nowej części to dobra i właściwa cena... moim zdaniem :)

Rynek części używanych jest u nas kompletnie popierdzielony... są rzeczy które w oryginale kosztują krocie a w używkach sprzedają za psie pieniądze, nie wiadomo dlaczego... jak np. kompletne kolektory dolotowe.... ale są rzeczy używane których kompletnie nie opłaca się kupować używanych bo na allegro krzyczą za nie 80-90% ceny nowego w ASO... jak np. zbiorniczek płynu chłodzącego...
masakra :/
Foss po prostu cene ustalana jest przez podaż na rynku, kolektory sie nie psują i nikt ich nie potrzebuje, tak samo jak seryjny wydech do a8 d3 4.2, za to s S8 kosztuje za używke ok 3tys

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 15 lip 2016, 07:41

Korton pisze:Foss po prostu cene ustalana jest przez podaż na rynku...
Tak właściwie to chyba przez podaż i popyt :)

duża podaż, mały popyt = cena bandycko niska
duża podaż, duży popyt = cena uśredniona
mała podaż, mały popyt = cena uśredniona
mała podaż, duży popyt = cena kosmos
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Gość

Post autor: Gość » 15 lip 2016, 10:59

OOOO to to własnie :)

A jeszcze jest tako zasado że Apophis wyrywa tanio strupa rozsprzedaje byle zarobić szybko tysiaka a nie sie bujac tygodniami by miec 2 tysie :P

Ale panowie temat o hebelkach a my tu dyskusje o sytuacji rynkowej prowadzimy-beee
Schluss :)

pavel44
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 242
Rejestracja: 29 maja 2014, 20:16
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 20 lip 2016, 18:57

Jak to jest z tymi zaciskami? Jedne są pod tarczę 323mm a drugie pod 360. Jak je rozróżnić? Czy pod zacisk z wersji 323 podejdzie tarcza 360?
xyz

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 20 lip 2016, 19:53

Zacisk pod tarcze 321mm jest 1 tłoczkowy

Zacisk pod tarcze 360mm jest 2 tłoczkowy

Tak najprościej jest rozróżnić
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

pavel44
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 242
Rejestracja: 29 maja 2014, 20:16
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 20 lip 2016, 19:57

ooo dzięki!
xyz

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 20 lip 2016, 20:34

Oczywiście tarcze wymiennie nie podejdą. A oprócz tego jest jeszcze 385 :) również dwutloczkowa i ta bardzo ciężko odróżnić od tej 360. Przez to połowa albo i więcej oferowanych zacisków 385 S8 to 360 z A8 :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 20 lip 2016, 21:45

Nie chodzi o to czy dwu czy jednotłoczkowy...Pod każdy rozmiar tarcz jest odpowiedni zacisk. Logicznym jest ze pod zacisk od tarczy 323 nie podejdzie tarcza 360, bo albo srednica tarczy nie pozwoli aby zacisk w pełni sie na tarcze nasunął, lub tez ta tarcza 360 wypchnie zacisk 323 uniemożliwając jego zamontowanie na zwrotnicy...

<faktycznie>
to nie jest zwykły napęd...to

pioteros
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 106
Rejestracja: 21 sie 2015, 21:38
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: pioteros » 20 lip 2016, 22:35

sprecyzuj, bo sa rozne zaciski, sa takie z jarzmem, sa takie gdzie jarzmo i zacisk jest oddzielnie, bo sam zacisk np dla 360 i 385 jest ten sam, a roznia sie tylko jarzmem i tarcza

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 21 lip 2016, 07:31

Nie nie nie. Zaciski 360 i 385 są różne!

[ Dodano: 2016-07-21, 07:31 ]
Po wypiciu nie lubię się rozpisywać dlatego uzupełnię temat teraz. Na obu zaciskach zaznaczyłem wizualne różnice w zaciskach aby było łatwiej je rozpoznać. Oprócz tego różnią się rozmiarem i absolutnie nie pasują wymiennie w żaden sposób. Oprócz tych różnic blaszki pasują wymiennie więc często na alledrogo czy innych serwisach próbuje się wciskać tańsze zaciski z A8 jako zaciski z S8. Warto potrafić je rozróżnić aby nie kupować dwa razy :)

To jest zacisk A8 D3 pod tarczę 360mm
Obrazek

To jest zacisk S8 D3 pod tarczę 385mm
Obrazek
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 21 lip 2016, 07:54

Aby uzupełnić temat to jeśli chcecie mieć z przodu 385mm to tył nie może być seryjny bo będzie nurkował jak oszalały. 335mm mile widziane w tyle.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 21 lip 2016, 08:15

I tutaj zaciski będą takie same dla A8 i S8 :D
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 660
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 28 sie 2016, 00:03

Może głupie pytanie, ale albo nie zauważyłem, albo nie padło. Czy przy zmianie z D2 preFL 314mm na D3 preFL 360mm ktokolwiek zastanawiał się nad odsadzeniem nie tarczy od piasty a jarzma od zwrotnicy? Wg TRW te tarcze (D2 DF4125S D3 DF4268S) różnią się na wysokości o 0.3mm czyli obcieranie samej tarczy o cokolwiek odpada. Patrząc na zwrotnicę z D2 jest gdzie odjechać z tymi 17mm i sam taki dystans jest się w stanie samemu wystrugać diaxem. No ale jak wspomniałem, może o czymś nie wiem a bardzo chętnie się dowiem <bezradny>
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl