[D3 04 4.2MPI/LPG ] Problem z mocą na PB oraz na LPG
Zastanawia mnie czemu przed pojechaniem do tego gazownika samochód chodził na 85% sowjej mocy i miał tylko losowe wypadanie zapłonów na losowo wybranych cylindrach.. Po odebraniu od niego tego samochodu, auto od razu kulało i to masakrycznie poza tym mocy w ogóle nie miał i czuć nie równa pracę silnika na tyle ze podczas dodawania gazu jakby kopał mnie ktoś jednostajnie w dupe... kontrolka EPC i CHECK odrazu na fisie po odpaleniu.. I błędy te co pisałem wyżej zwiazane tylko z 2 cylindrem..
Facet twierdził, że podłączył przewod od zaworu EGR. i Co ? Nagła taka zmiana pracy silnika.. ? Moc to ma taka, że kur... maluch by mnie wyprzedził... Może odłączyć ten przewód ?
Facet twierdził, że podłączył przewod od zaworu EGR. i Co ? Nagła taka zmiana pracy silnika.. ? Moc to ma taka, że kur... maluch by mnie wyprzedził... Może odłączyć ten przewód ?
Pozdrawiam
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
To po pierwsze nie egr. Kowala tam masz. TO są zawory kombinowane od sai i to działa po uruchomieniu zimnego silnika.shark5856 pisze:Facet twierdził, że podłączył przewod od zaworu EGR. i Co ? Nagła taka zmiana pracy silnika.. ?
Zostaw, jeśli układ sai jest niesprawny to wywala czeka i błąd typu niewystarczający przepływ.shark5856 pisze:Może odłączyć ten przewód ?
Dzięki za informacje. Przy zakupie bede na to zwracał uwagę. Dużo osób ostrzega mnie żeby kupować silnik który jeździł na benzynie. I Wogole ze w tych silnikach jest jakiś silikat i ze te silniki nienadają sie do LPG.. Mam mieszane uczucia czy zakładać w nim gaz ten co mam czy jednak zrzucić go...
Kolego widziałem za 4 tys w aucie. Plus przekładka za 1800zl wiec wydać 6 tys to nie ma takiej tragedii. Ale mimo wszystko musze kase nazbierać :-)
Kolego widziałem za 4 tys w aucie. Plus przekładka za 1800zl wiec wydać 6 tys to nie ma takiej tragedii. Ale mimo wszystko musze kase nazbierać :-)
Pozdrawiam
Odnośnie tego silikatu, to mowil mi to koleś za Siedlcami który jest mega ogarnięty w temacie silników i skrzyń automatycznych. Wchodzi sie do niego i na wejściu ma 20 silników wyjętych.. A na blacie miał rozebranych kilka.. Ludzie same pozytywy mówią o nim.
Co do przebiegu. Jestem pewny na 99%. Auto w 2011r miało 220 tys sprowadzone do polski z Niemiec. Cofnęli mu licznik i jak kupiłem w 2016r to miał i ma 245 tys. Licznik cofnięty ma około 60-70 tys km w związku z tym myśle ze ma ok 320 tys. Ocena powstała w oparciu o serwis ASO No i po stanie faktycznym wnętrza auta. Jak na a8 to raczej nie dużo..
[ Dodano: 2016-09-08, 22:39 ]
krisker, każesz wstrzymać sie z wymiana silnika.. Diagnostykę zrobię owszem. Ale juz nie wiem czego mam robić... Aaaa i powiedzcie mi jak poprawnie powinny działać gruszki ? Bo u mnie nie ma reakcji a po dodaniu gazu puchną..
Co do przebiegu. Jestem pewny na 99%. Auto w 2011r miało 220 tys sprowadzone do polski z Niemiec. Cofnęli mu licznik i jak kupiłem w 2016r to miał i ma 245 tys. Licznik cofnięty ma około 60-70 tys km w związku z tym myśle ze ma ok 320 tys. Ocena powstała w oparciu o serwis ASO No i po stanie faktycznym wnętrza auta. Jak na a8 to raczej nie dużo..
[ Dodano: 2016-09-08, 22:39 ]
krisker, każesz wstrzymać sie z wymiana silnika.. Diagnostykę zrobię owszem. Ale juz nie wiem czego mam robić... Aaaa i powiedzcie mi jak poprawnie powinny działać gruszki ? Bo u mnie nie ma reakcji a po dodaniu gazu puchną..
Pozdrawiam
dokładnie... ;(pavel44 pisze:Niedużo, tyle tylko że nigdy nie dowiesz się jak auto było traktowane przez poprzednich właścicieli.
[ Dodano: 2016-09-09, 08:03 ]
krisker pisze:shark5856, pierwsza rzecz do sprawdzenia, to ponowny pomiar ciśnienia sprężania w innym warsztacie. Gruszki pracują Ci prawidłowo - po odpaleniu obie zassane, powyżej bodajże 4000 odpuszcza jedna, a nieco później druga. Konkretnych wartości obrotów nie jestem pewien.
odnośnie gruszek - prawdopodobnie po odpaleniu jest zero reakcji.. Dopiero puchną obydwie po dodaniu mocnego gazu..
Pozdrawiam
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Sugeruje to tylko zatarty mechanizm lub przyblokowany w kolektorze ssącym - sugerowałbym rozruszanie
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044