części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 04 4.2MPI/LPG ] Problem z mocą na PB oraz na LPG

Awatar użytkownika
shark5856
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 110
Rejestracja: 28 maja 2016, 11:02
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: shark5856 » 08 wrz 2016, 12:01

Zastanawia mnie czemu przed pojechaniem do tego gazownika samochód chodził na 85% sowjej mocy i miał tylko losowe wypadanie zapłonów na losowo wybranych cylindrach.. Po odebraniu od niego tego samochodu, auto od razu kulało i to masakrycznie poza tym mocy w ogóle nie miał i czuć nie równa pracę silnika na tyle ze podczas dodawania gazu jakby kopał mnie ktoś jednostajnie w dupe... kontrolka EPC i CHECK odrazu na fisie po odpaleniu.. I błędy te co pisałem wyżej zwiazane tylko z 2 cylindrem..

Facet twierdził, że podłączył przewod od zaworu EGR. i Co ? Nagła taka zmiana pracy silnika.. ? Moc to ma taka, że kur... maluch by mnie wyprzedził... Może odłączyć ten przewód ?
Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 08 wrz 2016, 14:41

shark5856 pisze:Facet twierdził, że podłączył przewod od zaworu EGR. i Co ? Nagła taka zmiana pracy silnika.. ?
To po pierwsze nie egr. Kowala tam masz. TO są zawory kombinowane od sai i to działa po uruchomieniu zimnego silnika.
shark5856 pisze:Może odłączyć ten przewód ?
Zostaw, jeśli układ sai jest niesprawny to wywala czeka i błąd typu niewystarczający przepływ.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 08 wrz 2016, 15:12

Ja również uważam, że powinien na to spojrzeć ktoś inny. Na pewno trzeba zweryfikować pomiar sprężania.

Awatar użytkownika
shark5856
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 110
Rejestracja: 28 maja 2016, 11:02
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: shark5856 » 08 wrz 2016, 15:51

Ok w takim razie na piątęk umówię się z serwisem i zobaczymy co to wyjdzie dalej..

A odnośnie silnika, poradzicie jak szukać gdzie szukać na co zwrocić uwagę itp itd podczas kupna drugiego używanego ?
Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 08 wrz 2016, 15:54

Podczas kupowania innego silnika zwracamy uwagę na:

1. fizyczne uszkodzenia
2. wycieki płynów
3. sprawdzamy ciśnienie sprężania na cylindrach

pavel44
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 242
Rejestracja: 29 maja 2014, 20:16
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 08 wrz 2016, 17:23

Z ciekawości sprawdziłem na dostępnośc silników allegro do d3 i troche jest tego. Np w chełmie masz jeden co jeszcze w samochodzie siedzi.
xyz

Awatar użytkownika
shark5856
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 110
Rejestracja: 28 maja 2016, 11:02
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: shark5856 » 08 wrz 2016, 20:17

Dzięki za informacje. Przy zakupie bede na to zwracał uwagę. Dużo osób ostrzega mnie żeby kupować silnik który jeździł na benzynie. I Wogole ze w tych silnikach jest jakiś silikat i ze te silniki nienadają sie do LPG.. Mam mieszane uczucia czy zakładać w nim gaz ten co mam czy jednak zrzucić go...


Kolego widziałem za 4 tys w aucie. Plus przekładka za 1800zl wiec wydać 6 tys to nie ma takiej tragedii. Ale mimo wszystko musze kase nazbierać :-)
Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 08 wrz 2016, 20:41

Tuleje są z alusilu, ale co to ma do rzeczy w kwestii lpg? Mnóstwo audic lata na gazie i tuleje cylindrów to chyba ostatnia rzecz, którą gaz może zniszczyć. Chyba że jeździ non stop na ubogo, ale to jakiś rzeźnik musiałby być.

Z wymianą silnika się wstrzymaj - dokończ diagnostykę.

pavel44
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 242
Rejestracja: 29 maja 2014, 20:16
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 08 wrz 2016, 21:16

Tak z ciekawości ile masz przebiegu, że kompresja u Ciebie kuleje?
xyz

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 08 wrz 2016, 21:34

Ile to pewnie sam nie wie, bo rzadko kto ma pełną historię i jest pewny na 100% przebiegu...:/ Ja w moje 160 tys też nie wierzę :D

Awatar użytkownika
shark5856
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 110
Rejestracja: 28 maja 2016, 11:02
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: shark5856 » 08 wrz 2016, 22:39

Odnośnie tego silikatu, to mowil mi to koleś za Siedlcami który jest mega ogarnięty w temacie silników i skrzyń automatycznych. Wchodzi sie do niego i na wejściu ma 20 silników wyjętych.. A na blacie miał rozebranych kilka.. Ludzie same pozytywy mówią o nim.

Co do przebiegu. Jestem pewny na 99%. Auto w 2011r miało 220 tys sprowadzone do polski z Niemiec. Cofnęli mu licznik i jak kupiłem w 2016r to miał i ma 245 tys. Licznik cofnięty ma około 60-70 tys km w związku z tym myśle ze ma ok 320 tys. Ocena powstała w oparciu o serwis ASO No i po stanie faktycznym wnętrza auta. Jak na a8 to raczej nie dużo..

[ Dodano: 2016-09-08, 22:39 ]
krisker, każesz wstrzymać sie z wymiana silnika.. Diagnostykę zrobię owszem. Ale juz nie wiem czego mam robić... Aaaa i powiedzcie mi jak poprawnie powinny działać gruszki ? Bo u mnie nie ma reakcji a po dodaniu gazu puchną..
Pozdrawiam ;)

pavel44
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 242
Rejestracja: 29 maja 2014, 20:16
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 08 wrz 2016, 22:40

Niedużo, tyle tylko że nigdy nie dowiesz się jak auto było traktowane przez poprzednich właścicieli.
xyz

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 09 wrz 2016, 07:34

shark5856, pierwsza rzecz do sprawdzenia, to ponowny pomiar ciśnienia sprężania w innym warsztacie. Gruszki pracują Ci prawidłowo - po odpaleniu obie zassane, powyżej bodajże 4000 odpuszcza jedna, a nieco później druga. Konkretnych wartości obrotów nie jestem pewien.

Awatar użytkownika
shark5856
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 110
Rejestracja: 28 maja 2016, 11:02
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: shark5856 » 09 wrz 2016, 08:03

pavel44 pisze:Niedużo, tyle tylko że nigdy nie dowiesz się jak auto było traktowane przez poprzednich właścicieli.
dokładnie... ;(

[ Dodano: 2016-09-09, 08:03 ]
krisker pisze:shark5856, pierwsza rzecz do sprawdzenia, to ponowny pomiar ciśnienia sprężania w innym warsztacie. Gruszki pracują Ci prawidłowo - po odpaleniu obie zassane, powyżej bodajże 4000 odpuszcza jedna, a nieco później druga. Konkretnych wartości obrotów nie jestem pewien.

odnośnie gruszek - prawdopodobnie po odpaleniu jest zero reakcji.. Dopiero puchną obydwie po dodaniu mocnego gazu..
Pozdrawiam ;)

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 09 wrz 2016, 08:18

Sugeruje to tylko zatarty mechanizm lub przyblokowany w kolektorze ssącym - sugerowałbym rozruszanie
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl