Nie pamiętam jak to jest w 4.0TDI bo jednak rzadko to przyjeżdża ale w 3.7/4.2 bfl/bfm to wysysanie przez bagnet nic szczególnego do tematu wymiany oleju nie wnosi - bagnet schodzi do miski olejowej i biorąc pod uwagę całość konstrukcji to przez wysysanie można zmienić może ze 100ml i raczej nie więcejdrago_o pisze:Jak dobrze, że na oleje są takie fajne promocje... 5+1... Po wyssaniu oleju przez bagnet do silnika 4.0TDI wchodzi dokładnie 11l oleju!!!
Co dzisiaj zrobiłem w swojej A8 ??
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
W 4.0 w jakiejs instrukcji wyczytalem ze w silniku jest 11.5l oleju a przy wymianie 9.6l. Tak bylo przy otatniej wymianie przez korek bo weszlo 9.5l. Wczoraj po wysaniu z bagnetu weszlo 11l
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Z filtra i jego obudowy też odsysałem
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Nie wiem jak w PB ale w TDI od górykrzychu22.p1i pisze:Po co odsysać bagnetem skoro wymianę filtra i tak się od spodu robi?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
wymiana oleju od spodu tzn korek spustowy mocna dowalony
trzeba zdjac oslone silnika
do filtra dostajemy sie poprzez..
odkrecenie opaski przy rurze/ przeplywce
zdjęcie wtyczki
odkrecenie 4 srub gornej obudowy filtra
odczepienie od dolnej czesci obydowy wezyka podcisnienia
odkrecenie 2 srub trzymajacych dolna czesc obudowy filtra
lekkie uniesienie dolnej obudowy i odczepienie rury od pompy sai poprzez przekrecenie w lewo lub prawo o 90 stopni
wtedy ukaze nam sie obudowa wkładu filtra oleju
ogólnie tak wyglada to w BFM
trzeba zdjac oslone silnika
do filtra dostajemy sie poprzez..
odkrecenie opaski przy rurze/ przeplywce
zdjęcie wtyczki
odkrecenie 4 srub gornej obudowy filtra
odczepienie od dolnej czesci obydowy wezyka podcisnienia
odkrecenie 2 srub trzymajacych dolna czesc obudowy filtra
lekkie uniesienie dolnej obudowy i odczepienie rury od pompy sai poprzez przekrecenie w lewo lub prawo o 90 stopni
wtedy ukaze nam sie obudowa wkładu filtra oleju
ogólnie tak wyglada to w BFM
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]