Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 00 3.3TDI ] Bardzo duży stan oleju

mus102
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 219
Rejestracja: 05 gru 2014, 16:57
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: mus102 » 31 paź 2016, 22:00

Szczerze? Sory, ale mam tego auta serdecznie dosyć. To jest skarbonka bez dna...

Gość

Post autor: Gość » 31 paź 2016, 22:07

Potwierdzam.

VAGowner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 607
Rejestracja: 12 sty 2016, 21:52
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: VAGowner » 10 lis 2016, 09:59

mus102 pisze:Mam jeszcze problem z przepływomierzem, może też być źle dawkowane paliwo przez to...
Czy wymieniłeś przepływomierz?
Jakieś zmiany w silniku?
Być może powtórne badanie kompresji coś wyjaśni?

mus102
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 219
Rejestracja: 05 gru 2014, 16:57
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: mus102 » 11 lis 2016, 08:31

Przepływkę dopiero zamówiłem u znajomego co pracuje w hurtowi.

Boję się tylko, że ją wymienie i dalej będzie ten sam błąd....

Awatar użytkownika
-V-I-R-U-S-
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 151
Rejestracja: 11 cze 2009, 17:03
Lokalizacja: warm-maz

Post autor: -V-I-R-U-S- » 11 lis 2016, 09:16

A ja jak ginekolog przy określaniu płci płodu podczas usg na 99% stawiam że błąd powróci.

Nie jestem mechanikiem Ale na logikę biorąc, przeplywka fiksuje co np. skutkuje zwiększeniem dawki paliwa na wtryskiwacze ale wtryskiwacze maja jakieś parametry swoje dawki maksymalne/ wydajność. Jeżeli jest nadwyżka, to powrót paliwa idzie kanałem przelewowym wtryskiwacza (tak czy nie?).

A miedziany pierścień pod wtryskiwacz był wymieniany?

Ten sinik jest tak ujmujący, że powinni go dodawać do pudełek z płatkami śniadaniowymi dla pasjonatów do samodzielnego składania, wtedy człowiek nauczyłby się go na pamięć.
Ostatnio zmieniony 11 lis 2016, 15:06 przez -V-I-R-U-S-, łącznie zmieniany 1 raz.
Kudłaty

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 11 lis 2016, 11:25

mus102 pisze:Właśnie kto ci pozwoli sprawdzić walki...
Apropos wałków....
trafiło do mnie niedawno takie jedno 3.3...
problemy zaczęły się już dawno... słabo palił, kiepsko jeździł i w ogóle z silnikiem kupa...
od pół roku naprawiany w innych warsztatach...
to zobaczcie w jakim stanie są wałki
(sorki za jakość zdjęcia ale nie zwróciłem uwagi jak ostrość się zgrała)

Obrazek . Obrazek

No jak kurrr... ma to normalnie pracować <boisie>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 11 lis 2016, 12:08

A tam napawać krzywki, wyszlifować i dać do utwardzenia. Jeśli ma się dostęp do takich sprzętów to koszta wyjdą tyle co czas fuchy.

mus102
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 219
Rejestracja: 05 gru 2014, 16:57
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: mus102 » 11 lis 2016, 13:45

Ciekawe w jakim stanie są u mnie walki.
Niby chodzi normalnie, ale jak się auto odpali z rano to niby chodzi normalnie, ale po ruszenia gdy sił ikony dostanie z 1800 obr to słychać stukać zaworu może dwóch przez jakieś 100-300 m , później się wszystko uspokaja

Awatar użytkownika
-V-I-R-U-S-
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 151
Rejestracja: 11 cze 2009, 17:03
Lokalizacja: warm-maz

Post autor: -V-I-R-U-S- » 11 lis 2016, 15:17

FOSS pisze:No jak kurrr... ma to normalnie pracować
No dobra. Wszyscy wiemy czego się można spodziewać pod deklami jeżeli coś się zacznie dziać niepokojącego/ dziwne stuki itp.

Otwieramy pacjenta i widzimy wytarte wałki. OK

Tylko dlaczego one się wycierają?

Czy to jest wina słabego materiału?

Kupimy wałki utwardzone/ nowe od świątka/ nieregenerowane/ niby wytwarzane przez nich

i Kur... znowu wytarte :( to problem mysi być gdzieś indziej. Jeżeli jest brak lubryfikacji między krzywkami a dźwigienkami to coś się musi poddać i prędzej czy później wytrzeć.

Czy chodzi o te zaworki regulujące przepływ oleju przez głowice (nie wiem czy dobrze to opisałem- chodzi mi to coś co siedzi po jednej sztuce w każdej głowicy i dwa/dwie pod kolektorem ssącym) czy może o chuj...ową pompę oleju?

A może odma?
Kudłaty

mus102
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 219
Rejestracja: 05 gru 2014, 16:57
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: mus102 » 13 lis 2016, 17:35

Też jest tego ciekaw ...

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 13 lis 2016, 20:40

Ja bym jeszcze zaryzykował teorią dotyczącą wkładu filtra oleju. Jeśli za wcześnie się zatyka, to olej wraca zaworem regulacji ciśnienia i wówczas mniej go trafia do głowic.
Bądź dobry jak chleb.

mus102
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 219
Rejestracja: 05 gru 2014, 16:57
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: mus102 » 13 lis 2016, 21:02

Czyli najlepiej częściej wymieniać olej?.

Ja teraz wymieniłem po 7tys , ale to raczej dlatego, że ropa w nim się pojawiła.
Jutro bądź we wtorek będzie nowa przeplywka założę i zobaczymy.

Puki co od wymiany zrobione 1700km już.

FranzM
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 57
Rejestracja: 12 kwie 2015, 15:33
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: FranzM » 14 lis 2016, 08:26

wymiana oleju 10-15tys max. Tylko nie castrol czy inne pseudo oleje, oraz żadne longlajfy. Dobry olej, to koszt od 600zł w górę, reszta to dobra na płukankę po złożeniu motoru ;).

Mnóstwo osób nie zdaje sobie sprawy jak ważny jest seperator odmy, bądź filtr odmy, w zależności od motoru i typu odmy. Tego się nie czyści, to się wymienia na nowe aby w 100% działało. Seperatora czy filtra nie wymienia się jak już występuje objaw, tylko przed. Tak zapobiegawczo, coś jak rutinoscorbin dla Ciebie zanim będziesz chory ;) Jak to działa i dlaczego jest ważne, każdy kto chociaż trochę rozumie działanie silnika zi albo zs odpowie sobie na to pytanie.

PS. pisze to użytkownik trzeciego 2.5tdi bez problemu z wałkami. PS. pierwszy przedliftowy 2.5tdi(a6c5) przy licznikowych 490kkm miał pierwsze wałki bez wytarcia.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 14 lis 2016, 23:02

FranzM pisze:Dobry olej, to koszt od 600zł w górę
Pochwal się proszę jakim to że olejem zalewasz silnik? Za 660 zł mam 20L Liqui Moly 0W40 a Ty za 600 kupujesz 8L, technologia NASA ?

FranzM
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 57
Rejestracja: 12 kwie 2015, 15:33
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: FranzM » 15 lis 2016, 20:26

danishow pisze:
FranzM pisze:Dobry olej, to koszt od 600zł w górę
Pochwal się proszę jakim to że olejem zalewasz silnik? Za 660 zł mam 20L Liqui Moly 0W40 a Ty za 600 kupujesz 8L, technologia NASA ?
Racja, z rozpędu napisałem. 600zł z groszami kosztuje mnie całkowita wymiana oleju, w kwestii części. Olej, filtr, filtr odmy.

LM dobry olej, tylko ja używam 10w-60

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl