![]() |
![]() |
[D2 00 3.3TDI ] Bardzo duży stan oleju
- -V-I-R-U-S-
- Forum Audi A8
- Posty: 151
- Rejestracja: 11 cze 2009, 17:03
- Lokalizacja: warm-maz
A ja jak ginekolog przy określaniu płci płodu podczas usg na 99% stawiam że błąd powróci.
Nie jestem mechanikiem Ale na logikę biorąc, przeplywka fiksuje co np. skutkuje zwiększeniem dawki paliwa na wtryskiwacze ale wtryskiwacze maja jakieś parametry swoje dawki maksymalne/ wydajność. Jeżeli jest nadwyżka, to powrót paliwa idzie kanałem przelewowym wtryskiwacza (tak czy nie?).
A miedziany pierścień pod wtryskiwacz był wymieniany?
Ten sinik jest tak ujmujący, że powinni go dodawać do pudełek z płatkami śniadaniowymi dla pasjonatów do samodzielnego składania, wtedy człowiek nauczyłby się go na pamięć.
Nie jestem mechanikiem Ale na logikę biorąc, przeplywka fiksuje co np. skutkuje zwiększeniem dawki paliwa na wtryskiwacze ale wtryskiwacze maja jakieś parametry swoje dawki maksymalne/ wydajność. Jeżeli jest nadwyżka, to powrót paliwa idzie kanałem przelewowym wtryskiwacza (tak czy nie?).
A miedziany pierścień pod wtryskiwacz był wymieniany?
Ten sinik jest tak ujmujący, że powinni go dodawać do pudełek z płatkami śniadaniowymi dla pasjonatów do samodzielnego składania, wtedy człowiek nauczyłby się go na pamięć.
Ostatnio zmieniony 11 lis 2016, 15:06 przez -V-I-R-U-S-, łącznie zmieniany 1 raz.
Kudłaty
Apropos wałków....mus102 pisze:Właśnie kto ci pozwoli sprawdzić walki...
trafiło do mnie niedawno takie jedno 3.3...
problemy zaczęły się już dawno... słabo palił, kiepsko jeździł i w ogóle z silnikiem kupa...
od pół roku naprawiany w innych warsztatach...
to zobaczcie w jakim stanie są wałki
(sorki za jakość zdjęcia ale nie zwróciłem uwagi jak ostrość się zgrała)
No jak kurrr... ma to normalnie pracować

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- -V-I-R-U-S-
- Forum Audi A8
- Posty: 151
- Rejestracja: 11 cze 2009, 17:03
- Lokalizacja: warm-maz
No dobra. Wszyscy wiemy czego się można spodziewać pod deklami jeżeli coś się zacznie dziać niepokojącego/ dziwne stuki itp.FOSS pisze:No jak kurrr... ma to normalnie pracować
Otwieramy pacjenta i widzimy wytarte wałki. OK
Tylko dlaczego one się wycierają?
Czy to jest wina słabego materiału?
Kupimy wałki utwardzone/ nowe od świątka/ nieregenerowane/ niby wytwarzane przez nich
i Kur... znowu wytarte

Czy chodzi o te zaworki regulujące przepływ oleju przez głowice (nie wiem czy dobrze to opisałem- chodzi mi to coś co siedzi po jednej sztuce w każdej głowicy i dwa/dwie pod kolektorem ssącym) czy może o chuj...ową pompę oleju?
A może odma?
Kudłaty
wymiana oleju 10-15tys max. Tylko nie castrol czy inne pseudo oleje, oraz żadne longlajfy. Dobry olej, to koszt od 600zł w górę, reszta to dobra na płukankę po złożeniu motoru
.
Mnóstwo osób nie zdaje sobie sprawy jak ważny jest seperator odmy, bądź filtr odmy, w zależności od motoru i typu odmy. Tego się nie czyści, to się wymienia na nowe aby w 100% działało. Seperatora czy filtra nie wymienia się jak już występuje objaw, tylko przed. Tak zapobiegawczo, coś jak rutinoscorbin dla Ciebie zanim będziesz chory
Jak to działa i dlaczego jest ważne, każdy kto chociaż trochę rozumie działanie silnika zi albo zs odpowie sobie na to pytanie.
PS. pisze to użytkownik trzeciego 2.5tdi bez problemu z wałkami. PS. pierwszy przedliftowy 2.5tdi(a6c5) przy licznikowych 490kkm miał pierwsze wałki bez wytarcia.

Mnóstwo osób nie zdaje sobie sprawy jak ważny jest seperator odmy, bądź filtr odmy, w zależności od motoru i typu odmy. Tego się nie czyści, to się wymienia na nowe aby w 100% działało. Seperatora czy filtra nie wymienia się jak już występuje objaw, tylko przed. Tak zapobiegawczo, coś jak rutinoscorbin dla Ciebie zanim będziesz chory

PS. pisze to użytkownik trzeciego 2.5tdi bez problemu z wałkami. PS. pierwszy przedliftowy 2.5tdi(a6c5) przy licznikowych 490kkm miał pierwsze wałki bez wytarcia.
Racja, z rozpędu napisałem. 600zł z groszami kosztuje mnie całkowita wymiana oleju, w kwestii części. Olej, filtr, filtr odmy.danishow pisze:Pochwal się proszę jakim to że olejem zalewasz silnik? Za 660 zł mam 20L Liqui Moly 0W40 a Ty za 600 kupujesz 8L, technologia NASA ?FranzM pisze:Dobry olej, to koszt od 600zł w górę
LM dobry olej, tylko ja używam 10w-60