części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 04 4.2MPI/LPG ] BRC zalozylem, teraz prosze o rade

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 09 sty 2017, 21:06

Na foto jest dobrze zaznaczone , tak tam wpinasz trojniki

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 10 sty 2017, 11:06

KYLOmC pisze:Mam jeszcze pytanie jak powinien być podłaczony reduktor ?
Zaznaczyłem dwa przewody i w nie się podłączamy trójnikami ?
a nie w np te po prawej stronie na dole dwa ?
Tak jak na foto, też mam wpiętę pod te dwa węże tylko jeszcze wyżej.
W mnie reduktor jest na podszybiu po stronie pasażera czyli dosyć blisko tych zaworów - problemów z przełączaniem na LPG nie mam.

W sobotę robiłem trasę WaWa-Kraków-WaWa i miejscami, szczególnie w nocy, temperatura była w okolicach -24°C. Cała trasa na LPG i nie było żadnego samoczynnego przełączania się na PB.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

KYLOmC
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 166
Rejestracja: 17 lis 2014, 20:35
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: KYLOmC » 10 sty 2017, 14:36

To ja niewiem co z tym reduktorem jest.....
Dzis np mam włączony nawiew i przy -4 zalancza mi sie gaz przy 80st na wskaźniku

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 10 sty 2017, 15:11

Zobacz temp minimalną gazu bo jak masz wysoką ustawioną to nie przełączy ci się dopuki jej nie osiągnie. a czujnik temp LPG masz gdzieś na wężu albo listwie wtryskowej.
Jaką masz instalację?

KYLOmC
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 166
Rejestracja: 17 lis 2014, 20:35
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: KYLOmC » 10 sty 2017, 17:11

mam ustawione na 35 stopni a czujnik temp jest wkręcony w reduktor

Instalacja STag qmax
reduktor KME TWIN TUR ver.2

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 10 sty 2017, 20:28

karol208, -dobrze pisze nie chodzi tylko o temperaturę reduktora ale też gazu w strumieniu -jak masz ustawione włącznie zaworów ?
Ustaw po temperaturze niech zagrzany gaz a nie lodowaty dociera do czujnika temperatury

KYLOmC
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 166
Rejestracja: 17 lis 2014, 20:35
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: KYLOmC » 10 sty 2017, 21:10

a to nie wiem jak mam to ustawione ... musiał bym się zapytać

gwiktor02
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 50
Rejestracja: 20 paź 2016, 20:52
Lokalizacja: Kraków

Post autor: gwiktor02 » 11 sty 2017, 11:54

FOSS pisze: W sobotę robiłem trasę WaWa-Kraków-WaWa i miejscami, szczególnie w nocy, temperatura była w okolicach -24°C. Cała trasa na LPG i nie było żadnego samoczynnego przełączania się na PB.
Temperatura miejscowa to jedno, dużo zależy ile ma temperatura gazu w zbiorniku, a to zależy gdzie garażowany jest samochód.

Ja gdy samochodem stałem w garażu gdzie temp jest na plusie to problemów żadnych nie miałem. Natomiast zostaw samochód na polu na noc jak będzie -10, -25 tak jak ostatnio i zobaczysz czy przy dynamicznej jeździe będą problemy czy nie.

U mnie w pojeździe gaz został przepięty i jest dużo lepiej. Miałem wpięty jak na obrazkach a teraz jest szeregowo ale nie wiem nawet gdzie. Przy stałej prędkości 160-180km na autostradzie auto po nocy na polu problemów nie mailem.

Jednak przy dynamicznych wyprzedażach pod 6-7 tys obrotów problem już był. ale nie na taką skalę jak opisywaLem wcześniej. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 11 sty 2017, 15:23

gwiktor02 pisze:Temperatura miejscowa to jedno, dużo zależy ile ma temperatura gazu w zbiorniku, a to zależy gdzie garażowany jest samochód.

Ja gdy samochodem stałem w garażu gdzie temp jest na plusie to problemów żadnych nie miałem. Natomiast zostaw samochód na polu na noc jak będzie -10, -25 tak jak ostatnio i zobaczysz czy przy dynamicznej jeździe będą problemy czy nie.

(...) Jednak przy dynamicznych wyprzedażach pod 6-7 tys obrotów problem już był. ale nie na taką skalę jak opisywaLem wcześniej.
W Krakowie byłem łącznie jakieś 8 godzin z czego w większości moje auto stało zaparkowane.
Jak ruszaliśmy w drogę powrotną koło godziny 22-giej to temperatura już była w okolicy -18°C.

Problemów nie było :)

Za to dynamicznego wyprzedzanie pod 6-7 tys. obrotów nie było praktycznie w ogóle bo warunki pogodowe nie dawały na to możliwości.
Ale jazda była dynamiczna, na dwa auta ale dynamiczna <faktycznie>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 11 sty 2017, 15:53

FOSS, mam twina i przy dzisiejszych temp (-15) przy podciągnięciu dłuższy czas na czerwone pole obrotomierza, temp gazu potrafi spaść poniżej 5st bo taką mam ustawioną minimalną, a reduktor rozgrzany do 80st. No i wtedy przełączy na Pb

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 11 sty 2017, 16:40

panowie co za debil od razu przy zmianie paliw pałuje pod czerwone ?
trzeba sobie zdać sprawę z fizyki ja mam ustawione coś koło 20
to wiadomo że chwilę temperatura drastycznie spadnie na reduktorze ale się zaraz odbuduje pod warunkiem że nie pałujemy .
Ale u mnie jak załapie już te 90 to temperatura nie spada drastycznie tvin termikę ma ok
te goldy np nie koniecznie .

gwiktor02
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 50
Rejestracja: 20 paź 2016, 20:52
Lokalizacja: Kraków

Post autor: gwiktor02 » 11 sty 2017, 18:58

Dokładnie o to Foss mi chodziło.

U mnie po przecięcia jest teraz ok. Nawet na tych reduktorach.

Autostrada stała prędkość 160-180 zero problemow.


A nie wiem kto koledze pisał że na zimnym pasuje auto do czerwonego pola. Jeśli do mnie pijesz to po 90km trudno żeby auto miało zimny silnik &#128517;

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 12 sty 2017, 07:24

pepi, Ty masz ustawione 20st a ja mam 35st, u ciebie wszystko jest ok a u mnie poprostu jest 2xzimniejszy LPG w butli niżu ciebie. Czasami sam zaprzeczasz sobie, jeżeli twin jest wydajny termicznie to nie powinna spaść temp.drastycznie nawet na chwilę bo ta chwila to jedziesz już na Pb a temperaturę LPG to już ci na trójniku pomiarowym może rozgrzać tylko silnik i jego otoczenie, bo reduktor ma już tutaj mało do gadania.
I nigdzie nie napisałem że pałuje na zimnym, a jak reduktor ma 80st to chyba silnik musi mieć więcej.

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 12 sty 2017, 09:18

KYLOmC pisze:To ja niewiem co z tym reduktorem jest.....
Dzis np mam włączony nawiew i przy -4 zalancza mi sie gaz przy 80st na wskaźniku
Jeszcze coś mi do głowy przyszło... Masz webasto?
Four rings to rule them all

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 12 sty 2017, 10:50

karol208 pisze:FOSS, mam twina i przy dzisiejszych temp (-15) przy podciągnięciu dłuższy czas na czerwone pole obrotomierza, temp gazu potrafi spaść poniżej 5st bo taką mam ustawioną minimalną, a reduktor rozgrzany do 80st. No i wtedy przełączy na Pb
Nie wiem, nie znam się na LPG i nie mam do niego żadnego interfejsu więc.... piszę jako lekko uświadomiony użytkownik. Nie mam podglądu na temperaturę LPG ale skoro robię trasę z Krakowa do Warszawy po nocy w temperaturze otoczenia ca. -18°C do nawet -26°C to dyskusja nt. temperatury LPG w zbiorniku chyba jest zbędna.
Jechaliśmy dynamicznie i szybko i ani razu nie przełączył się na PB.

A co u ciebie się dzieje, że się przełącza na PB nie wiem... pewnie coś jest nie tak... ale ja nie wiem, nie znam się <hihi>
karol208 pisze:... jeżeli twin jest wydajny termicznie to nie powinna spaść temp.drastycznie nawet na chwilę bo ta chwila to jedziesz już na Pb a temperaturę LPG to już ci na trójniku pomiarowym może rozgrzać tylko silnik i jego otoczenie, bo reduktor ma już tutaj mało do gadania.
A ja trójnik z czujnikiem temperatury mam na podszybiu, na powrocie z reduktora - to z komory silnika raczej niewiele tego ciepła idzie.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl