[D3 04 4.2MPI/LPG ] BRC zalozylem, teraz prosze o rade
Tak jak na foto, też mam wpiętę pod te dwa węże tylko jeszcze wyżej.KYLOmC pisze:Mam jeszcze pytanie jak powinien być podłaczony reduktor ?
Zaznaczyłem dwa przewody i w nie się podłączamy trójnikami ?
a nie w np te po prawej stronie na dole dwa ?
W mnie reduktor jest na podszybiu po stronie pasażera czyli dosyć blisko tych zaworów - problemów z przełączaniem na LPG nie mam.
W sobotę robiłem trasę WaWa-Kraków-WaWa i miejscami, szczególnie w nocy, temperatura była w okolicach -24°C. Cała trasa na LPG i nie było żadnego samoczynnego przełączania się na PB.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Temperatura miejscowa to jedno, dużo zależy ile ma temperatura gazu w zbiorniku, a to zależy gdzie garażowany jest samochód.FOSS pisze: W sobotę robiłem trasę WaWa-Kraków-WaWa i miejscami, szczególnie w nocy, temperatura była w okolicach -24°C. Cała trasa na LPG i nie było żadnego samoczynnego przełączania się na PB.
Ja gdy samochodem stałem w garażu gdzie temp jest na plusie to problemów żadnych nie miałem. Natomiast zostaw samochód na polu na noc jak będzie -10, -25 tak jak ostatnio i zobaczysz czy przy dynamicznej jeździe będą problemy czy nie.
U mnie w pojeździe gaz został przepięty i jest dużo lepiej. Miałem wpięty jak na obrazkach a teraz jest szeregowo ale nie wiem nawet gdzie. Przy stałej prędkości 160-180km na autostradzie auto po nocy na polu problemów nie mailem.
Jednak przy dynamicznych wyprzedażach pod 6-7 tys obrotów problem już był. ale nie na taką skalę jak opisywaLem wcześniej. Pozdrawiam
W Krakowie byłem łącznie jakieś 8 godzin z czego w większości moje auto stało zaparkowane.gwiktor02 pisze:Temperatura miejscowa to jedno, dużo zależy ile ma temperatura gazu w zbiorniku, a to zależy gdzie garażowany jest samochód.
Ja gdy samochodem stałem w garażu gdzie temp jest na plusie to problemów żadnych nie miałem. Natomiast zostaw samochód na polu na noc jak będzie -10, -25 tak jak ostatnio i zobaczysz czy przy dynamicznej jeździe będą problemy czy nie.
(...) Jednak przy dynamicznych wyprzedażach pod 6-7 tys obrotów problem już był. ale nie na taką skalę jak opisywaLem wcześniej.
Jak ruszaliśmy w drogę powrotną koło godziny 22-giej to temperatura już była w okolicy -18°C.
Problemów nie było
Za to dynamicznego wyprzedzanie pod 6-7 tys. obrotów nie było praktycznie w ogóle bo warunki pogodowe nie dawały na to możliwości.
Ale jazda była dynamiczna, na dwa auta ale dynamiczna
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
panowie co za debil od razu przy zmianie paliw pałuje pod czerwone ?
trzeba sobie zdać sprawę z fizyki ja mam ustawione coś koło 20
to wiadomo że chwilę temperatura drastycznie spadnie na reduktorze ale się zaraz odbuduje pod warunkiem że nie pałujemy .
Ale u mnie jak załapie już te 90 to temperatura nie spada drastycznie tvin termikę ma ok
te goldy np nie koniecznie .
trzeba sobie zdać sprawę z fizyki ja mam ustawione coś koło 20
to wiadomo że chwilę temperatura drastycznie spadnie na reduktorze ale się zaraz odbuduje pod warunkiem że nie pałujemy .
Ale u mnie jak załapie już te 90 to temperatura nie spada drastycznie tvin termikę ma ok
te goldy np nie koniecznie .
pepi, Ty masz ustawione 20st a ja mam 35st, u ciebie wszystko jest ok a u mnie poprostu jest 2xzimniejszy LPG w butli niżu ciebie. Czasami sam zaprzeczasz sobie, jeżeli twin jest wydajny termicznie to nie powinna spaść temp.drastycznie nawet na chwilę bo ta chwila to jedziesz już na Pb a temperaturę LPG to już ci na trójniku pomiarowym może rozgrzać tylko silnik i jego otoczenie, bo reduktor ma już tutaj mało do gadania.
I nigdzie nie napisałem że pałuje na zimnym, a jak reduktor ma 80st to chyba silnik musi mieć więcej.
I nigdzie nie napisałem że pałuje na zimnym, a jak reduktor ma 80st to chyba silnik musi mieć więcej.
Nie wiem, nie znam się na LPG i nie mam do niego żadnego interfejsu więc.... piszę jako lekko uświadomiony użytkownik. Nie mam podglądu na temperaturę LPG ale skoro robię trasę z Krakowa do Warszawy po nocy w temperaturze otoczenia ca. -18°C do nawet -26°C to dyskusja nt. temperatury LPG w zbiorniku chyba jest zbędna.karol208 pisze:FOSS, mam twina i przy dzisiejszych temp (-15) przy podciągnięciu dłuższy czas na czerwone pole obrotomierza, temp gazu potrafi spaść poniżej 5st bo taką mam ustawioną minimalną, a reduktor rozgrzany do 80st. No i wtedy przełączy na Pb
Jechaliśmy dynamicznie i szybko i ani razu nie przełączył się na PB.
A co u ciebie się dzieje, że się przełącza na PB nie wiem... pewnie coś jest nie tak... ale ja nie wiem, nie znam się
A ja trójnik z czujnikiem temperatury mam na podszybiu, na powrocie z reduktora - to z komory silnika raczej niewiele tego ciepła idzie.karol208 pisze:... jeżeli twin jest wydajny termicznie to nie powinna spaść temp.drastycznie nawet na chwilę bo ta chwila to jedziesz już na Pb a temperaturę LPG to już ci na trójniku pomiarowym może rozgrzać tylko silnik i jego otoczenie, bo reduktor ma już tutaj mało do gadania.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-