[D2 00 4.2PB/LPG ] Zaciski z D3 do D2
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 660
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
Wy o kozie ja o wozie... Pytam dlaczego nikt nie poszedł szybszą i bezpieczniejszą drogą odsadzenia jarzma poprzez zastosowanie przelotowego kawałka płyty stalowej tylko każdy uparcie pcha się w dystans odsadzający koło, który wg mnie jest o wiele bardziej niebezpieczny i trudniejszy do wykonania. Jeśli to wg Was takie niebezpieczne to analogicznie można doczepić się dlaczego montujecie na tył adaptery żeby po taniości zostawić oryginalne zaciski zamiast zakupić jarzma z RS4 (pomijam obejmowanie powierzchni tarczy przez oryginalny zacisk). Więc jeszcze raz, co stoi na przeszkodzie odsadzenia jarzma od zwrotnicy że zostawiający żeliwo z preFL pchają się w odsadzanie tarczy?
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
bo nie da sie tego spasowac tak jak myslisz
zostawiajac seryjna tarcze 360 i zeliwna zwrotke uszy zwrotnicy i jarzma pokrywaja sie w jednej glebokosci, nakladaja sie na siebie
a blacha na tyl to zaden powod do niepokoju, nawet zrobiona ze zwyklej stali ale kazdy robito co uwaza za sluszne tylko z glowa i bez oszczednosci
[ Dodano: 2016-08-28, 20:52 ]
inaczej ci to obrazujac, jak nalozysz jarzmo 360 na tarcze 360 uszy tego jarzma beda przy samej tarczy, bo taka ma ono budowe
a z kolei to samo dzieje sie z uszami zwrotnicy preFL, naloz tarcze na ta zwrotke i zobaczycz ta sama sytuacje, ze uszy zwrotnicy znajda sie tuz przy tarczy
w przedlifcie sruba mocowala zacisk do zwrotnicy i w zrotnicy byl gwint
w polifcie odwrotnie, sruba mocuje zwrotke do zacisku, w jarzmie masz gwint
kiedys tez myslalem aby za pomoca jakiegos pseuda plaskownika sprobowac zalozyc jarzmo tak aby bylo troche przesuniete po obwodzie aby ominac nakladanie sie uszu zwrotnicy i jarzma d3, ale to tez nie jest wykonalne bo jarzmo na to nie pozwala - przestrzen miedzy otworami w jarzmie nie jest na tyle wycieta aby ucho zwrotnicy weszlo sobie w nie
[ Dodano: 2016-08-28, 21:12 ]
reasumujac jesli chodzi o sprawoanie jarzm z d3 i prefl zwrotek
montaz jarzm glebiej niz uszy zwrotnicy jest niewykonalny
natomiast montaz jarzm po zewnetrznej stronie zwrotnicy jest mozliwy, ale raz trzeba by bylo znalezc tarcze ok 360mm plytsza od seryjnek 60tki o grubosc uszu (10-12mm chyba) i trzeba by bylo przewiercic uszy zwrotnicy tak aby zrobic otwor przelotowy z gwintowanego
zostawiajac seryjna tarcze 360 i zeliwna zwrotke uszy zwrotnicy i jarzma pokrywaja sie w jednej glebokosci, nakladaja sie na siebie
a blacha na tyl to zaden powod do niepokoju, nawet zrobiona ze zwyklej stali ale kazdy robito co uwaza za sluszne tylko z glowa i bez oszczednosci
[ Dodano: 2016-08-28, 20:52 ]
inaczej ci to obrazujac, jak nalozysz jarzmo 360 na tarcze 360 uszy tego jarzma beda przy samej tarczy, bo taka ma ono budowe
a z kolei to samo dzieje sie z uszami zwrotnicy preFL, naloz tarcze na ta zwrotke i zobaczycz ta sama sytuacje, ze uszy zwrotnicy znajda sie tuz przy tarczy
w przedlifcie sruba mocowala zacisk do zwrotnicy i w zrotnicy byl gwint
w polifcie odwrotnie, sruba mocuje zwrotke do zacisku, w jarzmie masz gwint
kiedys tez myslalem aby za pomoca jakiegos pseuda plaskownika sprobowac zalozyc jarzmo tak aby bylo troche przesuniete po obwodzie aby ominac nakladanie sie uszu zwrotnicy i jarzma d3, ale to tez nie jest wykonalne bo jarzmo na to nie pozwala - przestrzen miedzy otworami w jarzmie nie jest na tyle wycieta aby ucho zwrotnicy weszlo sobie w nie
[ Dodano: 2016-08-28, 21:12 ]
reasumujac jesli chodzi o sprawoanie jarzm z d3 i prefl zwrotek
montaz jarzm glebiej niz uszy zwrotnicy jest niewykonalny
natomiast montaz jarzm po zewnetrznej stronie zwrotnicy jest mozliwy, ale raz trzeba by bylo znalezc tarcze ok 360mm plytsza od seryjnek 60tki o grubosc uszu (10-12mm chyba) i trzeba by bylo przewiercic uszy zwrotnicy tak aby zrobic otwor przelotowy z gwintowanego
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Jarzmo z RS4 współpracuje z zaciskiem seryjnym d2 bo to te same zaciski. Do tych jarzm pasuje tylko tarcza 312mm, która do najtańszych nie należy a klocek pozostaje seryjny z D2 bo jest taki sam jak w rs4 i obejmuje całą tarczę.Pepek pisze:zamiast zakupić jarzma z RS4 (pomijam obejmowanie powierzchni tarczy przez oryginalny zacisk)
to ze klocek nie obejmuje calej powierzchni niczemu nie przeszkadzakrzychu22.p1i pisze:Jarzmo z RS4 współpracuje z zaciskiem seryjnym d2 bo to te same zaciski. Do tych jarzm pasuje tylko tarcza 312mm, która do najtańszych nie należy a klocek pozostaje seryjny z D2 bo jest taki sam jak w rs4 i obejmuje całą tarczę.Pepek pisze:zamiast zakupić jarzma z RS4 (pomijam obejmowanie powierzchni tarczy przez oryginalny zacisk)
utwierdzam sie w tym przekonaniu bo co raz wiecej nowych aut tak ma, ostatnio znajomy kupil nowke merive gdzie klocek zostawia sporo miesa na tarczy, widocznie poszli po rozum do glowy i zaczynaja produkowac uniwersalne tarcze zarowno na przednia jak i tylna os
co to zaciskow z rs4 - tam nie ma takiego samego zacisku jak w d2, jest inny ale klocek jest faktycznie ten sam, taki sam, poza tym te jarzma juz chyba nie sa dostepne, a nwet jesli to za masakryczna sume - pomijam tarcze bo 310ti z d3 sa niemalze identyczne wymiarowo i zapewne pasowaly by pod te jarzma z tym ze zaraz wiekszosc znow by marudzila ze sporo tarczy zostaje nieuzyta
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
To jest to samo. Gdybys mial te jarzma i zaciski w rekach to bys inaczej spiewal. Klocek obejmune w rs4 tarcze bo wysokosc powierzchni roboczej tarczy jest mniejsza. Biorac jako przyklad 310 tam powierzchnia robocza jest wieksza i zostawia na dole pasek. Nowe jarzmo kosztuje 610zl/szt
Klocek ma obejmowac cala tarcze bo inaczej to mie wyglada i gryzie sie z moja wizja. Jak robic to dobrze a nie po lebkach.
Dobra konjec OT, wysprzatam temat bo sie balagan robi.
Klocek ma obejmowac cala tarcze bo inaczej to mie wyglada i gryzie sie z moja wizja. Jak robic to dobrze a nie po lebkach.
Dobra konjec OT, wysprzatam temat bo sie balagan robi.
co to znaczy wizją ? to że się gryzie z wizną to nei znaczy że hamuje gorzej niż na tarczy z RSy która po prostu miała mniejszą powierzchnię tarcia
podać ci przykład z A8 ? znajdz sobie w ETCE seryjny numer tarczy tył do s8 d2 polifta - to sobie zobaczysz pewną ciekawostkę
[ Dodano: 2016-08-31, 20:33 ]
dobra, nie trudź się
AUDI po pewnym roku zastapiło seryjna tarcze od S8 280x22 tarczą z A4 B5/B6 która normalnie była na przedniej osi i była fabrycznie przeznaczona pod większy klocek, więc zaprowadzając S8mke do serwisu na wymianę tarcz tył zapewne wsadzone zostały by tarcze nieprzystosowane pod mały klocek i też byś miał niewykorzystany pasek na tarczy
Numer tarczy 8E0615301P
podać ci przykład z A8 ? znajdz sobie w ETCE seryjny numer tarczy tył do s8 d2 polifta - to sobie zobaczysz pewną ciekawostkę
[ Dodano: 2016-08-31, 20:33 ]
dobra, nie trudź się
AUDI po pewnym roku zastapiło seryjna tarcze od S8 280x22 tarczą z A4 B5/B6 która normalnie była na przedniej osi i była fabrycznie przeznaczona pod większy klocek, więc zaprowadzając S8mke do serwisu na wymianę tarcz tył zapewne wsadzone zostały by tarcze nieprzystosowane pod mały klocek i też byś miał niewykorzystany pasek na tarczy
Numer tarczy 8E0615301P
-
- Forum Audi A8
- Posty: 134
- Rejestracja: 01 mar 2015, 11:48
- Lokalizacja: Lublin