Post
autor: pioteros » 28 sie 2016, 21:12
bo nie da sie tego spasowac tak jak myslisz
zostawiajac seryjna tarcze 360 i zeliwna zwrotke uszy zwrotnicy i jarzma pokrywaja sie w jednej glebokosci, nakladaja sie na siebie
a blacha na tyl to zaden powod do niepokoju, nawet zrobiona ze zwyklej stali ale kazdy robito co uwaza za sluszne tylko z glowa i bez oszczednosci
[ Dodano: 2016-08-28, 20:52 ]
inaczej ci to obrazujac, jak nalozysz jarzmo 360 na tarcze 360 uszy tego jarzma beda przy samej tarczy, bo taka ma ono budowe
a z kolei to samo dzieje sie z uszami zwrotnicy preFL, naloz tarcze na ta zwrotke i zobaczycz ta sama sytuacje, ze uszy zwrotnicy znajda sie tuz przy tarczy
w przedlifcie sruba mocowala zacisk do zwrotnicy i w zrotnicy byl gwint
w polifcie odwrotnie, sruba mocuje zwrotke do zacisku, w jarzmie masz gwint
kiedys tez myslalem aby za pomoca jakiegos pseuda plaskownika sprobowac zalozyc jarzmo tak aby bylo troche przesuniete po obwodzie aby ominac nakladanie sie uszu zwrotnicy i jarzma d3, ale to tez nie jest wykonalne bo jarzmo na to nie pozwala - przestrzen miedzy otworami w jarzmie nie jest na tyle wycieta aby ucho zwrotnicy weszlo sobie w nie
[ Dodano: 2016-08-28, 21:12 ]
reasumujac jesli chodzi o sprawoanie jarzm z d3 i prefl zwrotek
montaz jarzm glebiej niz uszy zwrotnicy jest niewykonalny
natomiast montaz jarzm po zewnetrznej stronie zwrotnicy jest mozliwy, ale raz trzeba by bylo znalezc tarcze ok 360mm plytsza od seryjnek 60tki o grubosc uszu (10-12mm chyba) i trzeba by bylo przewiercic uszy zwrotnicy tak aby zrobic otwor przelotowy z gwintowanego