FOSS pisze:A tak w ogóle to wczoraj wleciał wreszcie nowy soft do sterownika silnika.
Taki soft się wgrywa jak aktualizacje przez zmieniarkę czy kompem ??
hehe, no oczywiście nie
Można przez kabel o ile ktoś posiada właściwe narzędzia (nie VCDS) albo na stole otwierając sterownik.
* FOSS motorsport *(PL-Warszawa) inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
W piątek było załamanie pogody w Warszawie.
Walnęło w naszą halę tak, że myślałem że to już gradobicie - normalnie własnych myśli nie słyszałem.
Po wszystkim poszedłem na parking ocenić straty. Gradu nie było więc i strat nie było.
Otwieram drzwi swojej czarnulki i co?.....
było tak:
&$(%&#(%*#
*$&^#$%(#)(^($
$&$#%*#)(%(
*&$#%#(
Ma wiosnę czyściłem odpływy z szyberdachu i były drożne. Szyber zamknięty a w aucie woda
Na szczęście nie poszło na panel MMI bo wkurw byłby już maksymalny.
Rozpocząłem śledztwo które zakończyło się tak:
.
Wyszarpałem podsufitkę i cały kompletny szyber. Rozebrałem i poskładałem.
Normalnie "dzień pełen sukcesów"
* FOSS motorsport *(PL-Warszawa) inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Masakra . I w jakim miejscu Ci się odpływ zapchal? I tak spytam przy okazji ... Ile zajął Ci demontaż podsufitki? Myślę nad wymiana u siebie na alkantare z czasem i zastanawiam się ile mi to zajmie i czy jakies problemy mogą wystąpić. U siebie w C5 teraz wlasnie wymienilem cała podsufitke i demontaż zajął mi jakieś max 1.5 h
A już mówiłem i pisałem i się wkórwiałem........ i ui z tego
po 2 zalaniach MMI nie słuchałem się nikogo!!!!
rozwaliłem nadkola
przód i tyl
i te dydki u pierdzieliłem małymi obcązkami do kabli
i teraz fiu fiu haha może sobie lac otwory są duże i wszystko spływa zawsze!
czyszczenie dla mnie to lipa i trzeba powtarzac i nigdy nie wiesz kiedy zapcha się znów.
po ucięciu ich miałem test szłaufa i 4 wiader wody.... i.. co weszło do rynien to od razu splyneło wszystko do wlałem przy otwartym szybrze tez od razu spływa
trochę zabawy bo 4 koła trzeba zdjąc ale nic nie zalewa jakiś czas temu przeżyło moje auto pod zakładem oberwanie chmury i się martwiłem że będzie znów skromnie 300e wydatku ale to działa polecam te modyfikacje no chyba że staje się na mrowisku ale mrówki nie tylko przez sączki wejdą
Na razie nic nie zamierzam ciąć - fabryczne rozwiązania jakoś sprawdzają się w wielu autach więc chciałbym aby również u mnie działało to poprawnie.
U mnie woda kapała po kablach od krańcówek a to sugeruje jakąś nieszczelność w samej wannie szybra.
Rozebrałem to i poskładałem ponownie na nowym kleju i zobaczymy jaki będzie tego efekt.
Sączki są u mnie drożne - sprawdzałem przed złożeniem.
Jak leję bezpośrednio w nie to butla wody 1,5 litra przepływa swobodnie.
A jak będzie ciekło ponownie to słowo daję, że kupię drugi kompletny szyber, przygotuję go sobie na stole i wymienię w całości
* FOSS motorsport *(PL-Warszawa) inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Trzy tygodnie temu miałem to samo. Sączki czyściłem w zeszłym roku a w tym przednie się zapchały i niestety panel MMI poległ. Tylne sączki miałem ucięte,a przednie nie i akurat auto stało zaparkowane przodem w dół. Na razie na szybko przednie odpływy przeczyściłem i są drożne ale i je muszę bardziej porozcinać na końcach.
dracus6662 pisze:A już mówiłem i pisałem i się wkórwiałem........ i ui z tego
po 2 zalaniach MMI nie słuchałem się nikogo!!!!
rozwaliłem nadkola
przód i tyl
i te dydki u pierdzieliłem małymi obcązkami do kabli
i teraz fiu fiu haha może sobie lac otwory są duże i wszystko spływa zawsze!
czyszczenie dla mnie to lipa i trzeba powtarzac i nigdy nie wiesz kiedy zapcha się znów.
po ucięciu ich miałem test szłaufa i 4 wiader wody.... i.. co weszło do rynien to od razu splyneło wszystko do wlałem przy otwartym szybrze tez od razu spływa
trochę zabawy bo 4 koła trzeba zdjąc ale nic nie zalewa jakiś czas temu przeżyło moje auto pod zakładem oberwanie chmury i się martwiłem że będzie znów skromnie 300e wydatku ale to działa polecam te modyfikacje no chyba że staje się na mrowisku ale mrówki nie tylko przez sączki wejdą
Zrobiłem dokładnie tak samo, tylko na szczęście przed zalaniem panelu Raz a porządnie i to nie pierwszy przypadek, kiedy trzeba poprawić fabrykę.
W sobotę wypucowałem... z zewnątrz i wewnątrz... i przyszedł deszcz i burza
Ale zlecenie to zlecenie więc przystroiłem i pojechałem zawiozłem młodych do ślubu
.
.
Ostatnio zmieniony 14 sie 2017, 20:29 przez FOSS, łącznie zmieniany 2 razy.
* FOSS motorsport *(PL-Warszawa) inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
dracus6662 pisze:Damian a za lampy cie znowu nie scigają bo czarne czarne
Za lampy nikt mnie nigdy nie ścigał... jak na razie... a czarne miałem przecież także te przed-liftowe
Już pokazywałem na poprzednich stronach jak świecą w dzień i w nocy i nie ma co robić z tego tragedii, wszystko ładnie widać
* FOSS motorsport *(PL-Warszawa) inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Noi zrobione.
Time Bandit nie posiada już lamp bi-xenon - teraz są lampy bi-LED
Po zdjęciu niewiele z tego widać bo nie bardzo wiadomo jak zrobić to zdjęcie ale różnica jest na plus. Światła mijania - brzytwa ale większą różnicę widzę po światłach drogowych bo na xenonie jakoś tak szału nie robiły a teraz na LEDach drogowe naprawdę mają jebnięcie
Poza tym doszły nowe fanty - podsufitka szara alkantara kompletna ze wszystkimi detalami + kompletny szyberdach/solardach pod tą alkantarę
Na razie czeka na czyszczenie a później na montaż ale obstawiam, że przed zlotem raczej tego nie zamontuję bo chciałbym przed urlopem oddać 4 auta moim klientom
Poza tym utknąłem ze swoimi modyfikacjami silnika bo jak zwykle na własne auto czasu mi nie starcza
Ponownego hamowania auta przed zlotem nie będzie już na pewno bo oprócz poprawek softu pewnikiem nie zrobię nic z dolotem - kibel
* FOSS motorsport *(PL-Warszawa) inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
fajnie fajnie- jest progres
ja kupiłem nowe lampy bi-xenon-takie same jakie miałem wcześniej ,różnica między używką a nawet zregenerowaną to przepaść....