Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl Sklep Motostacja


[S8 D2 FL] Podtlenek azotu

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 31 gru 2010, 08:54

Iceman pisze:
FOSS pisze:Dokładniej rzecz biorąc mam w planach (...)
I to jest jak najbardziej słuszna koncepcja popieram. :mrgreen:
Czyli wychodzi, że chcesz 2 projekty machnąć.
Dwa projekty bo jak zrobię takie RS8 to nie wiem czy będzie to auto do jazdy na codzień. Wprawdzie dzisiaj moje S8 też stoi pod domem bo w pracy poruszam się służbówką ale takiego RS8 żonie na pewno nie dam a tak miałaby fajne kombi ale wolnnossące które trochę trudniej popsuć niż jakieś turbo.
Iceman pisze:No S8 550KM robi robotę straszną.
Miałęm okazję pośmigać RS6 C5 i zakochałem się w nim od "pierwszego wejrzenia"... a to było tylko fabryczne 450KM...
jakbym zrobił tego swapa to wszystkie logo miałby ordynarnie i bezwstydnie RS8...
wiem że połowa Audimaniaków miał by z tego polewkę a tymczasem... ja miałbym polewkę z nich bo nie wiedzieliby co to ma pod maską :mrgreen:
Iceman pisze:Ciekawe w jakich kosztach da się to zamknąć bo też się nad tym zastanawiałem.
Jak ja liczyłem to ok. 40kzł wyjdzie. ;-)
40kpln??... to raczej optymistyczna wersja ;-)

Samo sprawne RS6 z rocznika '02-'04 to coś około 80kpln a znalezienie egzemplarza wartego grzechu też nie jest łatwe (już dwa razy przymierzałem się do zakupu i kilka już obejrzałem ale ich stan lub historia budziły wątpliwości)...
do tego dochodzi cały swap w obu + ewentualne naprawy aby po złożeniu wszystko było igiełką...
więc jak na razie pozostawiam to w sferze fantazji :-P
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
Iceman
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 154
Rejestracja: 28 lis 2009, 21:53
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: Iceman » 31 gru 2010, 10:53

FOSS pisze:40kpln??... to raczej optymistyczna wersja
Ja się przymierzałem do samego motoru i skrzyni, a nie całego auta więc myślę, że powinno wystarczyć. ;-)

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 31 gru 2010, 13:53

Ciekawe w jakich kosztach da się to zamknąć bo też się nad tym zastanawiałem.
Jak ja liczyłem to ok. 40kzł wyjdzie
RS6 najtańsze 02 rok to około 70Kzł
Tak że 40Kzł będzie troszkę mało

Awatar użytkownika
Iceman
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 154
Rejestracja: 28 lis 2009, 21:53
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: Iceman » 31 gru 2010, 13:56

mdamian pisze:RS6 najtańsze 02 rok to około 70Kzł
Tak że 40Kzł będzie troszkę mało
Czytaj wyżej przecież piszę, że sam motor ze skrzynią. ;-)

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 31 gru 2010, 14:02

wydawało mi się że całego RS6 i przerzucić jednostki napędowe pomiędzy rs6 vs S8

slavoxford
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 23 sie 2010, 20:00
Lokalizacja: oxford/bielsko-biała

Post autor: slavoxford » 31 gru 2010, 14:38

Siemka
Koledzy, dzięki za cytaty(Foss).
Sorry za interpunkcję, ale piszę to, o godzinach....
Oj oczka lecą, a główka pracuje hi hi. Znalazłem silnik z 2002 bi-turbo, z RS 6 za 1260 funa poszedł na aukcj, szukałem go 3lata, gadałem z właścicielem (NAPALONY) i miał całego po dzwonie w tył i bok, pogięty dach... Silnik po 160tyś mil. tego się bałem i dałem sobie spokój, dziś żałuje, ale wiem że jest duży problem z turbo trzeba ciąć podłóżnice i spawać do nich półprofile, cały wydech przesuwa się w głąb o 10cm więc ciach, ciach, i troszkę zabawy z chłodnicami i dolotem, nowsze mają leprze rozwiązania lepiej by było TFSI w tedy jest 570KM, ale pokochał byś bardziej Shela niż żonkę, 100% wymeldowanie :-D i ciuchy lotniczo z okna.(słowa mojej) jak pisałem problemy z umiejscowieniem skrzyni, i lewarka, są inne lepiej pasuje c C4, no raczej –„big deal”
Lepiej Kompresor, bo za 10000-12 masz ROTREXA C38-81 lub 91(NEW)(poczytajcie o tym jest zaje fajny) i do tego uchwyt rurki i program jakieś 5-7 tyś i masz ok 480 -500 Niestety trzeba odprężać poniżej 9:1. PES i MOTODYNE mówi, że nie, ale moja logika na to, co innego. Jak to zrobię to walnę nie RS8 czy SR8 :-/ , tylko A8 2.5 tdi to będzie jazda, jak się chłopaki w subarkach zdziwią, "a 33lata ma" cytat żonki. W A8 lekko dmuchnąć można bez odprężania jest tam 10,8 ale z 300 robisz 350-360 jakoś tak.

[ Dodano: 2010-12-31, 14:51 ]
:roll: Ale byki strzelam wybaczcie zawsze babka z polskiego mówiła, że coś ze mną jest nie tak. Dysortograf i dyslektyk, najlepsze jest to, że jak mnie pytają to wiem wszystko, ale z powodu nawyku ręka pisze głupoty. Poza tym używam i czytam więcej angielski. Wybaczcie. :-P
wszystko się da tylko trzeba wiedzieć jak....

Awatar użytkownika
sebos17
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 768
Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: sebos17 » 02 sty 2011, 20:35

Foss, a nie łatwiej i bezpieczniej dla całego projektu kupić S8 D3 ? Według danych katalogowych, RS6 i S8 D3 ma zbliżone osiągi, oczywiście w serii masz 450 a nie np 550 (np MTM tuning), ale na pewno można pogrzebać przy 5,2 V10 aby więcej tych koni wskrzesić.

Co innego, jeżeli nie chcesz D3 oraz zakochałeś się w dźwięku syczącego V8 :mrgreen:

Kolejna sprawa, nie będziesz jeździł wiecznie tymi samochodami... Trudno będzie odsprzedać tak zmodyfikowane samochody a już na pewno nie za pieniądze jakie się w te auta włoży. Rozważ jeszcze koszta i stopień zaawansowania modyfikacji, czy aby na pewno warto? Chyba, że robisz dla idei, chcąc mieć coś innego, godnego podziwu to jak najbardziej rozumiem ;-) Jest jeszcze opcja kompresora, zapewne taniej tylko mniejsza moc... Trzeba również pamiętać o skrzyni, ile wytrzyma seryjna od S8 i czy da się ją programować do danej mocy?

Oczywiście, chciałbym zobaczyć taki profesjonalny projekt wystrojony w granicach 700HP :-P Jeżeli się podejmiesz to będę kibicował całym sercem! :mrgreen:

Awatar użytkownika
and808
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 554
Rejestracja: 06 sty 2010, 22:51
Lokalizacja: PL

Post autor: and808 » 02 sty 2011, 20:50

rozumiem, ze takie przekladki robi sie dla dzikiej satysfakcji" ;-), dlatego nie patrzy sie na konsekwencje w postaci klopotow z odsprzedaza.
ja jednak mam powazne watpliwosci co do niezawodnosci przyszlego rozwiazania - uklad rs6 w konstrukcji s8.

nie sadze, aby inzynierowie audi zalozyli tak duza tolerancje przeciazen. innymi slowy trzeba miec duzo czasu i duzo newralgicznych czesci zamiennych.

ale wszystko zalezy, kto co lubi.

slavoxford
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 23 sie 2010, 20:00
Lokalizacja: oxford/bielsko-biała

Post autor: slavoxford » 03 sty 2011, 11:15

Gdybyśmy nie kochali tak naszych V8, to człowiek wsadziłby jakieś 2,2 zakół dół, rozwiercił pod lepsze szpilki, zrobił zawory i wsadził turbo od "jumbojeta" jakieś takie wielkie. Koszty są nieporównywalnie mniejsze jak z V8 ,a można wyciągnąć kilkaset zdrowych koników. Z drugiej strony ja w przeszłości również, śmiejemy się, że ktoś płaci za paliwo kupę kasy i jeździ jakąś paścią, sami natomiast mamy stałą promocję 50% dzięki lpg, a planujemy projekty gdzie zużycie paliwa sięga 30-80 litrów na 100km, to miało by sens w przypadku takim jak mój sąsiad, ma nissana 3.0 bi-turbo 10lat już, a przejechał nim 24000mil, bo ma go do tego co my chcemy, radości z osiągów i lekkiego szpanu, z tą różnicą, że my zrobimy to sami, a on musiał wybulić, na co dzień jeździ mini i A8 3.0Tdi ze względu na koszty, choć ma ładny domek i dwie wypłaty co miesiąc. Jechałem raz do polski na benzynie i poza małym wyścigiem z rs4 i M5 nie miałem żadnej radości z jazdy bo kosztowała mnie raz tyle, co na Lpg, a przecież nie pojadę 160km/h żeby mnie skodą ktoś wyprzedzał, trzeba mieć 2 samochody jeden do bycia dzieckiem, a drugi do bycia mężczyzną z głową. :lol:
wszystko się da tylko trzeba wiedzieć jak....

Awatar użytkownika
sebos17
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 768
Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: sebos17 » 03 sty 2011, 15:35

slavoxford pisze:trzeba mieć 2 samochody jeden do bycia dzieckiem, a drugi do bycia mężczyzną z głową. :lol:
Podpisuję się pod tym :mrgreen:

slavoxford
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 23 sie 2010, 20:00
Lokalizacja: oxford/bielsko-biała

Post autor: slavoxford » 05 sty 2011, 10:54

Jeśli macie skrzynie automatyczne i S8 to wytrzymają do 450Km(A8 wystarczy wymienić baniak i oprogramowanie), ale z rozsądnym użytkownikiem, manualne dużo więcej, ale to i tak nie znaczy, że wszystko. Generalnie prędzej półoś poleci jak skrzynia, chyba, że przebiegi zużyły nam łożyska i wszystko żęcholi w środku, wtedy wystarczy szybciej ruszyć. Oczywiście do większej mocy wymieniamy sprzęgło, bo to jest słabe ogniwo w oryginale. Założenie tuningu-V8 jest jednak pozytywnie nastawiające, bo silniki są duże wiele zniosą i można to robić etapami jak w moim przypadku, najpierw przygotować autko potem silnik, czyli najpierw określamy ile chcemy osiągnąć i jakie ofiary ponieść. Z 360km skok na 400 to już wielu kolegom wystarczy, a i wielu z was będzie szukać "blacharza" :lol: potem to już kasa i wyobraźnia. ;-)
PS :arrow: nie ruszajcie w automatach z hamulca i gazu jednocześnie, to bardzo destrukcyjnie działa, fajnie wciska, ale bardzo nie dobrze wpływa na skrzynkę.
Ścigajcie się, od 80km/h i ogień....Nie za często 8-)
wszystko się da tylko trzeba wiedzieć jak....


marcin85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 159
Rejestracja: 19 gru 2009, 16:01
Lokalizacja: Łódź

Post autor: marcin85 » 10 sty 2011, 16:05

Foss nie takie rzeczy ludzie robili i nie z takie silniki wkładali więc spokojnie ogarniesz wrazie czego zajrzyj tutaj:

http://www.racingforum.pl/

pewnie znasz ale zawsze nie zaszkodzi przypomnieć do tego apropo rs6 to zajrzyj jeszcze tutaj:

http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... =0&start=0

a to stary projekt tego samego faceta co wstawia to rs6 w budę b5

http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=73458
i tutaj
http://www.rs246.com/index.php?name=PNp ... 3&start=30

może coś ktoś podpowie może jakaś wskazówka jak zaczniesz projekt to będę trzymał kciuki i oby do tego doszło powodzenia

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 10 sty 2011, 16:39

marcin85 pisze:Foss nie takie rzeczy ludzie robili i nie z takie silniki wkładali więc spokojnie ogarniesz wrazie czego zajrzyj tutaj:
(...)
może coś ktoś podpowie może jakaś wskazówka jak zaczniesz projekt to będę trzymał kciuki i oby do tego doszło powodzenia
A cholerka, chciałbym ale...
w Sylwestra rozbiłem w drobny mak swoje S8 :cry: więc jak na razie projekt "RS8" stanął pod znakiem zapytania i jeśli wogóle go rozpocznę to na pewno przesunie się to w czasie :evil:
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

marcin85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 159
Rejestracja: 19 gru 2009, 16:01
Lokalizacja: Łódź

Post autor: marcin85 » 10 sty 2011, 17:09

Właśnie dopiero zobaczyłem współczuje, ale to tylko samochód dobrze że z Córą i Tobą nic się nie stało, teraz to jak nic S8 D3 chyba że RS6 C5 jak sam mówiłeś że chodzi fajnie tutaj trochę można by poczytać http://www.rs6club.pl/ bardzo fajny temat jest o tarczach ceramicznych ( do RS6 C6 ale także do S8 D3 ) 19 tyś pln za sztukę przód 17 tys pln za sztukę tył hyhy koszta są naprawdę wielkie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe Motostacja.pl części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl