![]() |
![]() |
![]() |
[D2 3.7PB ] Kilka pytań na temat silnika
-
gibon
- Forum Audi A8

- Posty: 218
- Rejestracja: 08 lis 2009, 16:34
- Lokalizacja: Tczew
Mam 3.7 w osce i jestem z niej zadowolony. moja to jedna z tych perełek wiecznie jest cos do zrobienia. wlozylem w nia kupe kasiory ale jest wdzieczna. nie pozwolila bym stanal gdzies w polu i nie dojechal do celu. zawsze daje rade. jako pierwsze a8 jest w sam raz. v8 i oska uczy pokory
ps. a pali moim zdaniem duzo mniej niz 4.2 
- colln
- Super Klubowicz

- Posty: 1103
- Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
- Lokalizacja: P.T.
ooo i tak jest super, ja też mam ośkę i wcale się nigdy nie wstydziłem (bo przymiślałem zakup a nie chybił trafił) chociaż wielu chciało mnie za moje teorie na stos spalić :mrgreen: jak była dyskusja na temat mojego auta to (prawie) każdy próbował napsioczyć na moje a jak się potem okazało to kolega który był zainteresowany mówił mi potem prywatnie że został na pw i swój email zasypany ofertami 4.2 innych osób z forum i nie tylko :-P :-P :-Pgibon pisze:Mam 3.7 w osce i jestem z niej zadowolony
- mdamian
- Super Klubowicz

- Posty: 2817
- Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
- Lokalizacja: 3-miasto
Hehehe , bezczelność nie zna granic , ale wolność runku jak by nie patrzeć istnieje .został na pw i swój email zasypany ofertami 4.2 innych osób z forum i nie tylko
Na szczęście ja mogę z czystym sumienie powiedzieć że polecałem 4.2 nie temu że chcę sprzedać , ale temu że kupiłem i nie żałuję wyboru . 8-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
-
Acht
- mdamian
- Super Klubowicz

- Posty: 2817
- Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
- Lokalizacja: 3-miasto
ja bym wybrał Quattro , na suchej nawierzchni nie ma różnicy tak jak koledzy piszą , różnice wychodzą jak spadnie deszcz lub śnieg to Q pokazuje swoją przewagę na ośką ,
i tu się każdy zgodzi ze mną .
i tu się każdy zgodzi ze mną .
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
-
Acht
- mdamian
- Super Klubowicz

- Posty: 2817
- Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
- Lokalizacja: 3-miasto
te 2 litry więcej to właśnie tylny most , ale w porównaniu do trakcji to jest wart tych 2 litrów na 100Km więcej .
Takie jest moje zdanie .
Takie jest moje zdanie .
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
- gumiss64
- Forum Audi A8

- Posty: 153
- Rejestracja: 13 gru 2009, 10:35
- Lokalizacja: wlkp
Acht, Twój wybór trafi się ładna ośka to ją łykaj. Lepiej taka niż zorklekotane Q. Ja kupiłem Ósemke przed rejestracja na tym forum i nie żałuje tego, ponieważ do dziś jeździł bym Szóstką. Po przejrzeniu paru tematów typu"Chcę kupić A8, co sądzicie o tej..." opinie są takie:" bita", "przerobiona z Anglika", "z pewnością cofnięta".
Każdy się wystraszy! Panowie i Panie powinniście się cieszyć że nasze grono, Posiadaczy Ósemek się powiększa!
Nie pisze tego po to by was urazić tylko by zobrazować jak wygląda większość tematów.
Każdy się wystraszy! Panowie i Panie powinniście się cieszyć że nasze grono, Posiadaczy Ósemek się powiększa!
Nie pisze tego po to by was urazić tylko by zobrazować jak wygląda większość tematów.
Ostatnio zmieniony 18 sty 2011, 13:09 przez gumiss64, łącznie zmieniany 1 raz.
WŁADCA PIERŚCIENI JEST TYLKO JEDEN CCCO
NIE MAM MOŻLIWOŚCI ROZKODOWANIA VIN-ÓW!!
NIE MAM MOŻLIWOŚCI ROZKODOWANIA VIN-ÓW!!
- mdamian
- Super Klubowicz

- Posty: 2817
- Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
- Lokalizacja: 3-miasto
I ja się ciesze gumiss64, , szczerze mówiąc nigdy się nie zastanawiałem nad wyglądem auta czy miał jakąś przeszłość powypadkową , Jeśli podzespoły takie jak : Silnik , skrzynia , napędy i geometria pojazdu nie budzi zastrzeżeń , a np jest trochę poobijany to wolę kupić takie autko i włożyć w nie około 5000zł żeby wyglądało , niż kupić samochód ładny z zewnątrz a pod budą będzie sieczka , bo to mnie dużo drożej wyjdzie niż kosmetyka autka .
Za 2 tygodnie wkleję fotki swojej "Niuni" , będzie po remoncie tyłu i po lakierowaniu ( delikatny dzwon w lewy tył autka , tylny lewy błotnik przesunął się o 2 cm w kierunku przodu , bagażnik nie ruszony , podłużnice w bagażniku proste )
Obecnie ma granatowy kolor , ale będzie lakierowane na czarny kolor z modelu D3 . 8-)
Za 2 tygodnie wkleję fotki swojej "Niuni" , będzie po remoncie tyłu i po lakierowaniu ( delikatny dzwon w lewy tył autka , tylny lewy błotnik przesunął się o 2 cm w kierunku przodu , bagażnik nie ruszony , podłużnice w bagażniku proste )
Obecnie ma granatowy kolor , ale będzie lakierowane na czarny kolor z modelu D3 . 8-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
- PEPOL D2
- Super Klubowicz

- Posty: 532
- Rejestracja: 23 gru 2009, 14:20
- Lokalizacja: wlkp
Zgadzam sie z Damienem.Skrzynia ,silnik czyli wnetrze to podstawa.Czasami za ładnie wyglądające auto może kryć za soba jakieś wady np super czysciutki silnik a sprawdzajac stan oleju natykamy sie na jego brak.Co do oski czy Q można by powiesc tu napisac,albo podzielic sie na szalikowcow z napisem oska i szalikowcow z napisem quattro. :-D Jesli kupisz dobra oske 3.7 z pewnoscia napiszesz że jestes z niej zadowolony.Teraz dodam do pieca i napisze że a8 tylko z dzwiekiem v8 ;-) :-P
- mdamian
- Super Klubowicz

- Posty: 2817
- Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
- Lokalizacja: 3-miasto
I tu popieram PEPOL D2, to tak samo jak brać poprzednika A8 czyli V8 , dobrze że nie wychodziło z silnikami V6 to jak wiemy to jest cięższe od A8 i na pewno był by to tylko samochód do przemieszczania się , a silni V8 .... hmm brak mi słów , ta elastyczność , ten dźwięk :mrgreen: Po prostu miodzio , wiem że następne auto to na 100% A8 V8 i tylko w Quattro .a8 tylko z dzwiekiem v8
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
- and808
- Super Klubowicz

- Posty: 554
- Rejestracja: 06 sty 2010, 22:51
- Lokalizacja: PL
mdamian,
jak blacharka samochodu byla robiona to skad wiesz, czy inne elementy mechaniczne nie zostaly uszkodzone.
mysle, ze prawdopodobienstwo sprawnosci czesci mechanicznych w duzej mierze zalezy od bezwypadkowosci samochodu.
ale nie o to chcialem Cie "pomeczyc". mam na mysli lakierowanie samochodu.
1. dalczego lakierujesz ?
2. a nie lepiej kolor bialy ? bylby bardzo elegancki. albo pol-zartem, pol-serio, zrob sonde.
jak blacharka samochodu byla robiona to skad wiesz, czy inne elementy mechaniczne nie zostaly uszkodzone.
mysle, ze prawdopodobienstwo sprawnosci czesci mechanicznych w duzej mierze zalezy od bezwypadkowosci samochodu.
ale nie o to chcialem Cie "pomeczyc". mam na mysli lakierowanie samochodu.
1. dalczego lakierujesz ?
2. a nie lepiej kolor bialy ? bylby bardzo elegancki. albo pol-zartem, pol-serio, zrob sonde.
- mdamian
- Super Klubowicz

- Posty: 2817
- Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
- Lokalizacja: 3-miasto
and808,
1 , dla czego lakieruję ??? Ponieważ mam i tak obdrapane przez krzaki (jakiś miękki lakier ) drzwi i błotnik prawy ( prawa strona 4 elementy )
tej simy miałem pecha i oderwałem dolną część zderzaka na śniegu (poklejony 5 element do lakierowania )
Miałem małą kolizje w tył , ( błotnik i zderzak tylny , 7 elementów do lakierowania )
Jakaś Kur.... mi maskę przerysowała ( 8 element do lakierowania )
masz 8 elementów do pomalowania , a w samochodzie zostaje 6 elementów do nie lakierowania , opłaca mi się całe autko psiknąć .
2- podoba mi się czarny kolor i taki sobie zażyczyłem .
To już mój wybór bo jak bym chciał to nawet na różowo bym mógł sobie pomalować autko .
1 , dla czego lakieruję ??? Ponieważ mam i tak obdrapane przez krzaki (jakiś miękki lakier ) drzwi i błotnik prawy ( prawa strona 4 elementy )
tej simy miałem pecha i oderwałem dolną część zderzaka na śniegu (poklejony 5 element do lakierowania )
Miałem małą kolizje w tył , ( błotnik i zderzak tylny , 7 elementów do lakierowania )
Jakaś Kur.... mi maskę przerysowała ( 8 element do lakierowania )
masz 8 elementów do pomalowania , a w samochodzie zostaje 6 elementów do nie lakierowania , opłaca mi się całe autko psiknąć .
2- podoba mi się czarny kolor i taki sobie zażyczyłem .
To już mój wybór bo jak bym chciał to nawet na różowo bym mógł sobie pomalować autko .
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
-
Acht
- colln
- Super Klubowicz

- Posty: 1103
- Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
- Lokalizacja: P.T.





