części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 3.7PB ] Kilka pytań na temat silnika

gibon
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 218
Rejestracja: 08 lis 2009, 16:34
Lokalizacja: Tczew

Post autor: gibon » 17 sty 2011, 22:03

Mam 3.7 w osce i jestem z niej zadowolony. moja to jedna z tych perełek wiecznie jest cos do zrobienia. wlozylem w nia kupe kasiory ale jest wdzieczna. nie pozwolila bym stanal gdzies w polu i nie dojechal do celu. zawsze daje rade. jako pierwsze a8 jest w sam raz. v8 i oska uczy pokory :) ps. a pali moim zdaniem duzo mniej niz 4.2 :)

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 17 sty 2011, 23:36

gibon pisze:Mam 3.7 w osce i jestem z niej zadowolony
ooo i tak jest super, ja też mam ośkę i wcale się nigdy nie wstydziłem (bo przymiślałem zakup a nie chybił trafił) chociaż wielu chciało mnie za moje teorie na stos spalić :mrgreen: jak była dyskusja na temat mojego auta to (prawie) każdy próbował napsioczyć na moje a jak się potem okazało to kolega który był zainteresowany mówił mi potem prywatnie że został na pw i swój email zasypany ofertami 4.2 innych osób z forum i nie tylko :-P :-P :-P

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 17 sty 2011, 23:40

został na pw i swój email zasypany ofertami 4.2 innych osób z forum i nie tylko
Hehehe , bezczelność nie zna granic , ale wolność runku jak by nie patrzeć istnieje .
Na szczęście ja mogę z czystym sumienie powiedzieć że polecałem 4.2 nie temu że chcę sprzedać , ale temu że kupiłem i nie żałuję wyboru . 8-)

Acht

Post autor: Acht » 18 sty 2011, 11:46

koledzy , tak czysto hipotetycznie , nie w mysl "każdy chwali bo to ma "

- wybór 3.7 Q , czy ośka ??

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 18 sty 2011, 11:49

ja bym wybrał Quattro , na suchej nawierzchni nie ma różnicy tak jak koledzy piszą , różnice wychodzą jak spadnie deszcz lub śnieg to Q pokazuje swoją przewagę na ośką ,
i tu się każdy zgodzi ze mną .

Acht

Post autor: Acht » 18 sty 2011, 11:52

bo jeżeli chodzi o silnik to spalanie zależy w głównej mierze od użytkowania ,ja mam 4.2 Q teraz w jeździe 50%trasa 50% miasto mam na poziomie 15.8 ( choć przy tankowaniu z przeliczenia wychodzi 16.1 ), znajomy z serduchem 3.7 wlewa 14 jeszcze inny z motorem 2.8 między 13-14

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 18 sty 2011, 11:54

te 2 litry więcej to właśnie tylny most , ale w porównaniu do trakcji to jest wart tych 2 litrów na 100Km więcej .
Takie jest moje zdanie .

Awatar użytkownika
gumiss64
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 153
Rejestracja: 13 gru 2009, 10:35
Lokalizacja: wlkp

Post autor: gumiss64 » 18 sty 2011, 12:57

Acht, Twój wybór trafi się ładna ośka to ją łykaj. Lepiej taka niż zorklekotane Q. Ja kupiłem Ósemke przed rejestracja na tym forum i nie żałuje tego, ponieważ do dziś jeździł bym Szóstką. Po przejrzeniu paru tematów typu"Chcę kupić A8, co sądzicie o tej..." opinie są takie:" bita", "przerobiona z Anglika", "z pewnością cofnięta".
Każdy się wystraszy! Panowie i Panie powinniście się cieszyć że nasze grono, Posiadaczy Ósemek się powiększa! :)
Nie pisze tego po to by was urazić tylko by zobrazować jak wygląda większość tematów.
Ostatnio zmieniony 18 sty 2011, 13:09 przez gumiss64, łącznie zmieniany 1 raz.
WŁADCA PIERŚCIENI JEST TYLKO JEDEN CCCO
NIE MAM MOŻLIWOŚCI ROZKODOWANIA VIN-ÓW!!

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 18 sty 2011, 13:06

I ja się ciesze gumiss64, , szczerze mówiąc nigdy się nie zastanawiałem nad wyglądem auta czy miał jakąś przeszłość powypadkową , Jeśli podzespoły takie jak : Silnik , skrzynia , napędy i geometria pojazdu nie budzi zastrzeżeń , a np jest trochę poobijany to wolę kupić takie autko i włożyć w nie około 5000zł żeby wyglądało , niż kupić samochód ładny z zewnątrz a pod budą będzie sieczka , bo to mnie dużo drożej wyjdzie niż kosmetyka autka .
Za 2 tygodnie wkleję fotki swojej "Niuni" , będzie po remoncie tyłu i po lakierowaniu ( delikatny dzwon w lewy tył autka , tylny lewy błotnik przesunął się o 2 cm w kierunku przodu , bagażnik nie ruszony , podłużnice w bagażniku proste )
Obecnie ma granatowy kolor , ale będzie lakierowane na czarny kolor z modelu D3 . 8-)

Awatar użytkownika
PEPOL D2
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 532
Rejestracja: 23 gru 2009, 14:20
Lokalizacja: wlkp

Post autor: PEPOL D2 » 18 sty 2011, 13:30

Zgadzam sie z Damienem.Skrzynia ,silnik czyli wnetrze to podstawa.Czasami za ładnie wyglądające auto może kryć za soba jakieś wady np super czysciutki silnik a sprawdzajac stan oleju natykamy sie na jego brak.Co do oski czy Q można by powiesc tu napisac,albo podzielic sie na szalikowcow z napisem oska i szalikowcow z napisem quattro. :-D Jesli kupisz dobra oske 3.7 z pewnoscia napiszesz że jestes z niej zadowolony.Teraz dodam do pieca i napisze że a8 tylko z dzwiekiem v8 ;-) :-P

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 18 sty 2011, 13:38

a8 tylko z dzwiekiem v8
I tu popieram PEPOL D2, to tak samo jak brać poprzednika A8 czyli V8 , dobrze że nie wychodziło z silnikami V6 to jak wiemy to jest cięższe od A8 i na pewno był by to tylko samochód do przemieszczania się , a silni V8 .... hmm brak mi słów , ta elastyczność , ten dźwięk :mrgreen: Po prostu miodzio , wiem że następne auto to na 100% A8 V8 i tylko w Quattro .

Awatar użytkownika
and808
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 554
Rejestracja: 06 sty 2010, 22:51
Lokalizacja: PL

Post autor: and808 » 18 sty 2011, 14:22

mdamian,

jak blacharka samochodu byla robiona to skad wiesz, czy inne elementy mechaniczne nie zostaly uszkodzone.

mysle, ze prawdopodobienstwo sprawnosci czesci mechanicznych w duzej mierze zalezy od bezwypadkowosci samochodu.

ale nie o to chcialem Cie "pomeczyc". mam na mysli lakierowanie samochodu.

1. dalczego lakierujesz ?
2. a nie lepiej kolor bialy ? bylby bardzo elegancki. albo pol-zartem, pol-serio, zrob sonde.

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 18 sty 2011, 14:41

and808,
1 , dla czego lakieruję ??? Ponieważ mam i tak obdrapane przez krzaki (jakiś miękki lakier ) drzwi i błotnik prawy ( prawa strona 4 elementy )
tej simy miałem pecha i oderwałem dolną część zderzaka na śniegu (poklejony 5 element do lakierowania )
Miałem małą kolizje w tył , ( błotnik i zderzak tylny , 7 elementów do lakierowania )
Jakaś Kur.... mi maskę przerysowała ( 8 element do lakierowania )
masz 8 elementów do pomalowania , a w samochodzie zostaje 6 elementów do nie lakierowania , opłaca mi się całe autko psiknąć .

2- podoba mi się czarny kolor i taki sobie zażyczyłem .
To już mój wybór bo jak bym chciał to nawet na różowo bym mógł sobie pomalować autko .

Acht

Post autor: Acht » 18 sty 2011, 15:33

popieram dźwięk V8 jest szczególny , ja nastawiałem się na 4.2 Q i po pół roczym poszukiwaniu znalazłem wedle oczekiwania - w końcu też jakieś zdjęcia muszę zamieścić

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 18 sty 2011, 20:57

a ja się turlam 160 po autostradzie mam wtedy raptem 3000 obrotów, w aucie leci country i nie słyszę silnika 8-)
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl