[inne] hamownia - ile mamy koni mechanicznych
-
- Forum Audi A8
- Posty: 110
- Rejestracja: 04 kwie 2010, 00:05
- Lokalizacja: Katowice
Ja czytając jakieś czasopismo czy oglądając jakiś program motoryzacyjny już teraz nie pamiętam, była mowa o silnikach z 8 cylindrami i według tego co było mówione/ pisane że poparto to wieloma wynikami właśnie te silniki cierpią na szybką utratę mocy.. Jednakże nie było to wyjaśnione precyzyjnie, jakie czynniki wpływają na to itp... Także czy jest to prawda czy nie, postanowiłem napisać
Mercedes Benz E500 V8
Mój "dziodkowóz" nie jedno A8 i 7er nosem wciągnie
Mój "dziodkowóz" nie jedno A8 i 7er nosem wciągnie
FOSS pisze:ufff, ale się rozpisałem
Jak widac morfina nie tylko usmierza bol,.. :-P ... ma rowniez dzialania uboczne :mrgreen: :mrgreen:
Bylem raz na hamowni z moja Omega wlasnie ,.. z czystej ciekawosci pojechalismy w kilka autek .. Oma 3.0 V6 jak pamietam miala fabrycznie cos ok 210 PS a po badaniu okazalo sie, ze ma nawet wiecej ,.. :shock: :shock: .. nie byly to wartosci powalajace, ale jakies 7-10 Ps bylo wiecej,.. na 100% nie byl wirusowany,.. zapytalem goscia jak to mozliwe,, wytlumaczyl - nie wiem do koncza czy mnie przekonal ale probowal tak : jakosc paliw oraz oleum przez okres od kiedy zostal skonstruowany i zhamowany ten motor poszla tak do przodu, ze przeklada sie to na mniejsze tarcia,, rowniejsza prace ect.....
Jest to mozliwe ale Oma miala juz dobrze ponad 200 tys km, wiec nie chodzi tylko o te 7 PS nadwyzki ... w teorii powinna miec powiedzmy ponizej 200 PS, wiec skad az taki tabun ?? :shock: :shock:
Niestety także słyszałem takie opinie...Grain pisze:(...) z tego co wiem to na każdej hamowni można zrobić tak że pokaże taką moc jaką życzy sobie właściciel :roll:
przekładając to na takiego np. mnie to można opisać to tak:
- na hamownię przyjeżdża klient autem które nie wzkazuje na szczególne przywiazanie do oszczędnej jazdy
- z rozmowy rozpoznawczej wynika że klient jest zainteresowany podniesieniem parametrów swojego auta ponad wartości katalogowe (jest gotowy inwestować pomimo niekorzystnego stosunku zainwestowanej kwoty do przewidywanego przyrostu mocy/momentu)
- auto zostaje postawione na hamownię a pomiar zostaje zrobiony tak, że wartości zmierzone są niższe niż parametry fabryczne (klient załamany)
- rozpoczyna się rozmowa dlaczego taki wynik i co zrobić aby było lepiej (klient ze świadomością niedoboru mocy/momentu jest już praktycznie kupiony)
Jak napisałem na wstępie takie rzeczy słyszałem od znajomych którzy jeszcze bardziej niz ja sfiksowali na punkcie modyfikacji swoich aut
i jaka jest teraz prawda :?: :shock:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Dokładnie jak piszecie wszystko zależy od hamowni i speców kolega miał Golfa IV 2,8 i sprawdził moc na początku, była taka jak w fabryce czyli 204KM, po ostrych przeróbkach turbo itd miał moc ok 700 KM skarżył, się na to, że hamownie nie potrafią prawidłowo dociążyć auta, był w kilku hamowniach w Warszawie Jak ktoś chce mogę się zapytać, z której hamowni był najbardziej zadowolony i na której auto zostało najlepiej shamowane:)
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
http://www.dieselservice.win.pl/h/h_przen.htm ciekawi mnie dokładność tego urządzenia, wiem że znajomy niedawno kupił.
Będę musiał zagaić do niego bo wyczytałem, że to cudo obsługuje 4WD.
Będę musiał zagaić do niego bo wyczytałem, że to cudo obsługuje 4WD.
jeżeli ktoś chce shamowac auto na profesjonalnej hamowni to musi się udać do Wrocławia do firmy Jetronik
w tej chwili jest to najlepsza hamownia w Polsce i są tylko 2 sztuki takiej hamowni na swiecie, oczywiscie firmy MAHA
niestety shamowanie auta z tiptronikiem jest trudne i pomiar zazwyczaj jest przekłamany, nie jestem w stanie fachowo wytłumaczyć dlaczego tak się dzieje, po dokładniejsze info prosze tutaj www.jetronik.pl
w tej chwili jest to najlepsza hamownia w Polsce i są tylko 2 sztuki takiej hamowni na swiecie, oczywiscie firmy MAHA
niestety shamowanie auta z tiptronikiem jest trudne i pomiar zazwyczaj jest przekłamany, nie jestem w stanie fachowo wytłumaczyć dlaczego tak się dzieje, po dokładniejsze info prosze tutaj www.jetronik.pl
A8 V8 Engine
Gdybym mial na to konkretne dowody to z przyjemnością opowiedziałbym to zdecydowanie bardziej publicznie... niestety nie mam nic takiego na papierze :-?and808 pisze:przepraszam, ale to jest zwykly skandal. mozecie opublikowac liste nieuczciwych hamowni ?FOSS pisze:Niestety także słyszałem takie opinie...Grain pisze:(...) z tego co wiem to na każdej hamowni można zrobić tak że pokaże taką moc jaką życzy sobie właściciel :roll:
No nie do końca jest tak jak piszesz bo w Warszawie Masters także posiada MAHA - właśnie na niej już kilka lat temu hamowałem swoją Omegę ;-)tomow pisze:jeżeli ktoś chce shamowac auto na profesjonalnej hamowni to musi się udać do Wrocławia do firmy Jetronik
w tej chwili jest to najlepsza hamownia w Polsce i są tylko 2 sztuki takiej hamowni na swiecie, oczywiscie firmy MAHA...
Ostatnio zmieniony 17 mar 2011, 23:28 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-