[inne] hamownia - ile mamy koni mechanicznych
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
Rozmawiałem z serwisantem z V-techu Kraków i powiedział że w naszym modelu często na hamowni wychodzi mniejsza moc jak zadeklarowana,oni mogą "dodać" ok.15KM nie za duzo,ale mówił ze zdecydowanie to czuc po ostrzejszej reakcji silnika na pedał gazu i co najważniejsze obiecał mały spadek spalania,ale za 2500zł.
Robili mi juz jeden samochód i wszystko jest ok.
Robili mi juz jeden samochód i wszystko jest ok.
Tylko A8 i Jachty Motorowe.
ja kolego robiłem u nich audi 2.8 aqd i musiałem usunąć tego chipa,bo auto kulało strasznie na gazie i od tamtego czasu powiedziałem sobie - nigdy więcej.Lepiej kupić większy motor i nie kombinować,bo potem tylko problemy są.W 4.2 tych 15 koni nie odczujesz i gra nie jest warta świeczki.Gdybyś miał 70 koni i dodał 15 to wtedy tak,ale nie przy ponad 300 koniach :-/skipper pisze:Rozmawiałem z serwisantem z V-techu Kraków i powiedział że w naszym modelu często na hamowni wychodzi mniejsza moc jak zadeklarowana,oni mogą "dodać" ok.15KM nie za duzo,ale mówił ze zdecydowanie to czuc po ostrzejszej reakcji silnika na pedał gazu i co najważniejsze obiecał mały spadek spalania,ale za 2500zł.
Robili mi juz jeden samochód i wszystko jest ok.
hehehe, po historiach z hamowniami które tu opisywaliśmy nie ma odważnych :-Psevi pisze:Byl ktos na hamowni?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Łeeeeeheheheeheeehhhhh..... no to żeś pojechał :lol:sevi pisze:Pytam bo zaczyna Mi brakowac mocy ;-)
W drodze do Ingolstadt i Kronach chyba odepnę Ci jedną cewkę żebyś Nam za bardzo nie uciekał :-P :-P
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
Ja mierzyłem swoje V8 ale na hamowni tak zwanej drogowej i wyszło mi 320KM - Ja co prawda mam inny motor niż wasze bo AEC ale mój w serii powinien wykazać 290KM.
Ja mam u siebie zrobiony 3,5" dolot ze stożkiem, wydech 2,5" potem schodzi się w jeden 2,75", większe wtryski od BMW 4.4V8 i wystrojone to na SMT6.
Zapodaje ostro ;-)
Ja mam u siebie zrobiony 3,5" dolot ze stożkiem, wydech 2,5" potem schodzi się w jeden 2,75", większe wtryski od BMW 4.4V8 i wystrojone to na SMT6.
Zapodaje ostro ;-)
jeszcze nie byłem.Na razie zrobiłem w aucie mały serwis (wymiana oleju w silniku + wszystkie filtry + całościowy przegląd auta). Na dniach zrobię jeszcze rozrząd i może po powrocie z weekendu majowego wybiorę się na hamownię,chociaż się trochę boję wyniku :mrgreen: Obecnie żyję w przekonaniu,że mam mocną furę i może tego nie psuć :-PSerrgiusz pisze:greg26 i byłeś, mieszryłeś? Pochwal się.