Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl Sklep Motostacja


[inne] hamownia - ile mamy koni mechanicznych

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Mucholejkolator
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 561
Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Mucholejkolator » 07 sie 2012, 13:16

Ja też chcę pojechać, ale podejrzewam, że na kołach nie wyjdzie więcej niż 250KM ;-)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 07 sie 2012, 17:25

Mucholejkolator pisze:Ja też chcę pojechać, ale podejrzewam, że na kołach nie wyjdzie więcej niż 250KM ;-)
Wpadaj do Wa-wy... umówię nas i pojedziemy razem tutaj: http://ecu-performance.com.pl
powinni dać radę a nie tak jak Ci u których byłem eSą :lol:

A może ktoś z Wa-wy jeszcze się dołączy to szarpniemy jakąś zniżkę :-P np. wymiana oleju w skrzyni gratis :mrgreen:
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
sebos17
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 768
Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: sebos17 » 07 sie 2012, 18:02

FOSS pisze: pojedziemy razem tutaj: http://ecu-performance.com.pl
powinni dać radę a nie tak jak Ci u których byłem eSą :lol:

A może ktoś z Wa-wy jeszcze się dołączy to szarpniemy jakąś zniżkę :-P np. wymiana oleju w skrzyni gratis :mrgreen:
Jutro będę przelotem i mam trochę wolnego czasu więc możemy lecieć :-P
A tak serio - ponieważ wiadomo że jutro nie wypali - to jak byś miał pewną hamowanię na oku ja się piszę z ciekawości zobaczyć czym jeżdżę ;-)

Awatar użytkownika
Mucholejkolator
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 561
Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Mucholejkolator » 02 mar 2013, 19:18

Dzisiejsze pomiary w Fabryce Mocy Lublin :roll:

Obrazek

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 02 mar 2013, 19:27

Czy pomiar quattro w automacie można uznać za miarodajny?

Gość

Post autor: Gość » 02 mar 2013, 19:31

Tak patrząc na te wyniki to dodanie 100KM jakims tuningiem lekko podniesie fabryczne parametry...

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 02 mar 2013, 19:33

Mucholejkolator pisze:Dzisiejsze pomiary w Fabryce Mocy Lublin :roll:
Parametry pomiaru: skrzynia manualna
a przecież masz Tipa :-P
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 02 mar 2013, 23:29

Damiano...wiele ze tak powiem bylo juz napisane na ten temat i wiemy o co chodzi ;) Mysle ze Kacper nie ma powodow do placzu bo te hamownie, umowmy sie nie uwzgledniaja strat napedu no... rzeczywiscie miarodajny bedzie pomiar samego silnika albo manuala... Automat wiadomo...swoje traci :) A jak slysze ze V8 nie trzymaja serii to smiech mnie poprostu paralizuje :-P

Grain
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 361
Rejestracja: 04 maja 2010, 13:24
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Grain » 02 mar 2013, 23:37

Pamiętaj że te auta mają około 15 lat jak nie więcej
Było S8....:(

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 02 mar 2013, 23:46

Adam ja to wiem...i licze sie z tym ze konie pozdychaly...ale pomiar mocy na kolach przy skrzyni automatyczej nie moze byc prawidlowy...mowie to jako teoretyk,mechanik amator i czlowiek rozumny ;)

Gość

Post autor: Gość » 03 mar 2013, 00:17

Niedawno był poruszany temat uturbiania więc wystarczy guziora dopytać ile ma V8 wsadzone do innej budy z manualem itp.to bedzie wiadomo najlepiej. A powyższy wykres jesli faktycznie liczac błąd ASB to wygląda dobrze.

adrian949

Post autor: adrian949 » 03 mar 2013, 09:00

Ja za tydzień wkładam manualna skrzynie, jak będę miał chwilę to podjadę gdzieś na hamownie i zobaczę ile tam pokaże koników! :-)

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 03 mar 2013, 11:44

Nie no ten wykres co podałeś @Mucholejkolator, to jakaś paranoja. 128KM mocy na kołach i 128KM strat. Kto robił pomiar? Jakiś praktykant z urzędu pracy przyjęty na staż? Nie mogę...
ciekawe w jaki sposób te 128KM czyli około 90KW czyli 90'000 WATów rozprasza się w skrzyni biegów. Pewnie skrzynia podczas testów miała z 950 stopni celsjusza :D Co za matoły. I jeszcze biorą za to pieniądze
A może zapomnieli spuścić hamulca ręcznego? :)
W normalnych warunkach straty napędu to około 10% - a nie 100
Elektronika samochodowa.

Arthur
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 232
Rejestracja: 03 lip 2011, 19:25
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arthur » 03 mar 2013, 12:57

k44761 pisze:Nie no ten wykres co podałeś @Mucholejkolator, to jakaś paranoja. 128KM mocy na kołach i 128KM strat. Kto robił pomiar? Jakiś praktykant z urzędu pracy przyjęty na staż? Nie mogę...
ciekawe w jaki sposób te 128KM czyli około 90KW czyli 90'000 WATów rozprasza się w skrzyni biegów. Pewnie skrzynia podczas testów miała z 950 stopni celsjusza :D Co za matoły. I jeszcze biorą za to pieniądze
A może zapomnieli spuścić hamulca ręcznego? :)
W normalnych warunkach straty napędu to około 10% - a nie 100
jak juz sie czepiasz to chociaz miej pojecie o czym piszesz ;-)
opory toczenia to nie tylko straty na skrzyni ale takze opory toczenia opon lozysk i ogolnie calego ukladu napedowego. Nie wiem gdzie widziales quattro ze stratami 10%, bo nawet oski tyle nie maja. Srednie straty to wlasnie okolo 100 KM, po drugie auto bylo pewnie hamowane na zimowkach i do 250km/h wiec wszystko zie zgadza na tym wykresie.
Ps. wystarczy pojezdzic z vagiem i zlogowac pomiar momentu obrotowego co pozwoli okreslic czy auto ma serie :-P

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 03 mar 2013, 13:09

adrian949, jesli mozesz, to najlepiej byloby gdybys shamowal auto na automacie i potem pojechal i shamowal na manualu...wtedy bedzie juz wiadomo ile w przyblizeniu automat traci ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe Motostacja.pl części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl