części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 00 4.2PB/LPG ] Zaciski z D3 do D2

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 30 sty 2015, 13:35

Tarcza 385mm w 18". Odważników nie będzie strącał zacisk ani jarzmo. W najwyższym m-cu zacisku- jarzma (w środku felgi) jest 4-5mm luzu :

Obrazek Obrazek Obrazek
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Gość

Post autor: Gość » 30 sty 2015, 14:29

Fajnie wygląda :)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 04 lut 2015, 03:25

krzychu22.p1i pisze:Tarcza 385mm w 18".
Piękna robota.
A co z tylnymi heblami?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 04 lut 2015, 17:14

FOSS pisze: Piękna robota.
A co z tylnymi heblami?
Dzięki. Na tyle siedzi 335mm, zrobiłem coś na kształt zestawów z D3 czyli 385/335mm i w końcu mogę powiedzieć jest hebel. Oczywiście ręczny w pełni funkcjonalny ;)
Obrazek
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 04 lut 2015, 19:42

krzychu22.p1i pisze: Dzięki. Na tyle siedzi 335mm, zrobiłem coś na kształt zestawów z D3 czyli 385/335mm i w końcu mogę powiedzieć jest hebel. Oczywiście ręczny w pełni funkcjonalny ;)
No to różnica w hamowaniu jest pewnikiem ogromna, skoro w D3 jest wyczuwalna to w D2 tym bardziej musi być <okioki>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 04 lut 2015, 20:37

Chyba też sobie sprawię większe tarcze, jak czasem śmigam po tych wirażach w koło komina to często przydałaby się większa siła na heblach :D.
krzychu22.p1i, skąd wytargałeś te tylne hamulce ...no i jak sprawa ręcznego, inne szczęki ?
Z góry dzięki za info w tej sprawie.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 04 lut 2015, 21:51

Z góry mówię, że mniej siwych włosów na głowie przysporzy kupienie jarzm z rs4 (z aso lub używce), tarcza będzie 312mm a montaż p&p i hula jak wściekłe.. Przemek21, brał ode mnie te jarzma to może potwierdzić..

Mój zestaw to jarzmo z s5, zacisk z phaetona, dłuższa linka, przerobiony przewód hamulcowy, adapter + śruby. Ułożenie linki jest mało naturalne ale działa.

Gdybym robił to jeszcze raz to zdecydowanie szedłbym w jarzmo z rs4, zakładasz wtedy tarcze z rs, klocki z d2 i podmieniasz tylko jarzmo i tyle.. Zacisk, przewód, ręczny zostaje fabryczny..
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Przemek21
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 279
Rejestracja: 25 mar 2012, 15:32
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Przemek21 » 04 lut 2015, 22:38

Potwierdzam Krzychu montaż bardzo prosty i robi robotę .
Ale twój zestaw też niczego sobie. Gratuluje ,kawał dobrej roboty i naprawdę wygląda zacnie <aparat>

Awatar użytkownika
Flash
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 98
Rejestracja: 15 maja 2013, 19:59
Lokalizacja: Kraków/Stavanger

Post autor: Flash » 05 lut 2015, 19:47

O którym modelu RS4 mowa?

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 05 lut 2015, 20:07

Chodzi o B5 nr jarzm to: 8D0615425A L=P
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 05 lut 2015, 20:18

Nówki TRW kosztują 64 euro sztuka. A co z tarczami, też RS4 ?

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 05 lut 2015, 20:25

A TRW są dostępne? <hehe> W tamtym czasie tylko ASO. Tak tarcze z rs.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 05 lut 2015, 20:30

TRW - wycofane - więc juz nie do kupienia , wedle moich informacji oczywiscie
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 05 lut 2015, 20:30

No to droga impreza wyjdzie, jarzma 128, tarcze 360 (Zimmermann) i do tego jeszcze nowe klocki ...w sumie wychodzi około 550 euro za kompletny tył.

TRW dostępne, przed chwilą sprawdzałem ;)

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 05 lut 2015, 20:49

A potem zakładasz klocki za 80zł i jeździsz :P
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl