[D2 00 4.2PB/LPG ] Zaciski z D3 do D2
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Piękna robota.krzychu22.p1i pisze:Tarcza 385mm w 18".
A co z tylnymi heblami?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
No to różnica w hamowaniu jest pewnikiem ogromna, skoro w D3 jest wyczuwalna to w D2 tym bardziej musi być <okioki>krzychu22.p1i pisze: Dzięki. Na tyle siedzi 335mm, zrobiłem coś na kształt zestawów z D3 czyli 385/335mm i w końcu mogę powiedzieć jest hebel. Oczywiście ręczny w pełni funkcjonalny
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Z góry mówię, że mniej siwych włosów na głowie przysporzy kupienie jarzm z rs4 (z aso lub używce), tarcza będzie 312mm a montaż p&p i hula jak wściekłe.. Przemek21, brał ode mnie te jarzma to może potwierdzić..
Mój zestaw to jarzmo z s5, zacisk z phaetona, dłuższa linka, przerobiony przewód hamulcowy, adapter + śruby. Ułożenie linki jest mało naturalne ale działa.
Gdybym robił to jeszcze raz to zdecydowanie szedłbym w jarzmo z rs4, zakładasz wtedy tarcze z rs, klocki z d2 i podmieniasz tylko jarzmo i tyle.. Zacisk, przewód, ręczny zostaje fabryczny..
Mój zestaw to jarzmo z s5, zacisk z phaetona, dłuższa linka, przerobiony przewód hamulcowy, adapter + śruby. Ułożenie linki jest mało naturalne ale działa.
Gdybym robił to jeszcze raz to zdecydowanie szedłbym w jarzmo z rs4, zakładasz wtedy tarcze z rs, klocki z d2 i podmieniasz tylko jarzmo i tyle.. Zacisk, przewód, ręczny zostaje fabryczny..
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
TRW - wycofane - więc juz nie do kupienia , wedle moich informacji oczywiscie
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości