części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 00 4.2PB/LPG ] Zaciski z D3 do D2

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 06 mar 2016, 14:53

preston81 pisze:moge prosic o numery tych czesci ?
Sorki, jakoś przeoczyłem tego posta <faktycznie>. Poniżej screen z potrzebnymi częściami ...ceny w Euro netto bez rabatu.
Dla nie znających niemieckiego przetłumaczyłem ;):
1. Uchwyt przewodu lewy
2. Uchwyt przewodu prawy
3. Przewód hamulcowy elastyczny (dostępny w zamienniku)
4. Śruba do uchwytu
5. Sprężyna do przewodu elastycznego (dostępna w zamienniku)
6. Przewód hamulcowy stalowy lewy
7. Przewód hamulcowy stalowy prawy

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 06 mar 2016, 22:07

dzieki bardzo
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 06 mar 2016, 22:10

danishow pisze:.ceny w Euro netto bez rabatu.
matko i corko 200&#8364; za same kabelki i zlaczni a gdzie tu jeszcze caly osprzet do swapa <boisie>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 06 mar 2016, 22:15

Ja zapłaciłem coś około 65 euro w ASO i do tego 28 euro za dwa przewody elastyczne Boscha ...musiałbym przekopać segregator z rachunkami <hmm>

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 15 mar 2016, 17:32

Różnią się tylko drążki prowadzące (dolny tylni wachacz) i zwrotnice według ETKA. Bo wszystkie wachacze polifta są wypisane wśród części prelifta jeśli o to Ci chodzi (porównanie części do D2 pre i po lifa) :D

Jeżeli porównujesz do D3 to różnią się w sumie tylko początkiem 4D0/8D0/4E0 i literkami na końcu(wszystkie części).
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

ernesto

Post autor: ernesto » 22 mar 2016, 08:00

Też mi się tak wydaje.

pioteros
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 106
Rejestracja: 21 sie 2015, 21:38
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: pioteros » 22 mar 2016, 08:47

no niestety ale dla mnie adaptery to slaby pomysl

1. cena
2. dluzsze sruby
3. dystanse z automatu na tyl trzeba dac

i robi sie juz 6 stow ponad

troche inna alternatywa bylby dwutlok z A6 C7 tez na duzej tarczy ktora ma 52mm glebokosci, dalo by to tyle ze dystans pod tarcze nie mialby 17mm ale okolo polowe tego wiec wtedy moze dystanse na tyl nie byly by wymagane az tak, ale z drugiej strony kosztuja 2-3 razy tyle co 2tlok z D3

takie jak te
http://allegro.pl/audi-a6-a7-a4-a5-q5-b ... 36587.html

ernesto

Post autor: ernesto » 22 mar 2016, 09:29

pioteros, czy zwrotnice z końcowka L też będą pasowaly?
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ernesto, łącznie zmieniany 1 raz.

Gość

Post autor: Gość » 22 mar 2016, 09:52

Dystanse w D2 to akurat dość przydatna rzecz :)

pioteros
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 106
Rejestracja: 21 sie 2015, 21:38
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: pioteros » 22 mar 2016, 15:28

przedliftowe L jedno ucho na jarzmo mają jak gdyby w jednej płaszczyżnie z czołem, ucho tworzy płaską powierzchnię zaraz za piastą
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez pioteros, łącznie zmieniany 1 raz.

meir
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 345
Rejestracja: 27 sie 2014, 12:11
Lokalizacja: Tychy

Post autor: meir » 08 kwie 2016, 18:05

panowie czyli dobrze rozumiem że do zwrotnicy z 3.3 TDI W12 żeliwnej skoro podeszły zaciski i tarcze z FL to i z D3 360 mm podejdzie ?

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 08 kwie 2016, 18:08

Jasne ze tak - mam taką konfiguracje u siebie :)
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

meir
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 345
Rejestracja: 27 sie 2014, 12:11
Lokalizacja: Tychy

Post autor: meir » 08 kwie 2016, 18:36

Dzięki michal :) o to mi chodziło już zamówiony zestaw z D3 360 mm :) bo juz mam dość pokrzywionego zwalniacza lucasa ! :)

pioteros
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 106
Rejestracja: 21 sie 2015, 21:38
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: pioteros » 09 kwie 2016, 06:36

a nie bylo czasem jescze wiekrzych pzegubow w 3.3 i wiekszych lozysk ? 92mm ?

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 09 kwie 2016, 06:44

Były tylko łożyska większe w zwrotnicach z końcówka AD
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl