[D2 96 4.2PB/LPG ] Swap.
Nie wiem jak twoja żona traktuje samochody ale ja swojej 2.7BiT na pewno bym nie dał - zdecydowanie szybciej dostała by wolnossące 4.2V8 niż coś doładowanegoApophis pisze:Nie ukrywam że chodził mi pomysł swapa na ten silnik ktory łatwo znosi dłubanie,ale co V8 to v8 jednak żonie moge zafundować taka zabawke z V6.
No K04 z RS6C5 to dosyć powszechna modyfikacja w 2.7BiT...Apophis pisze:no a mozna dac K04 jesli jeszcze takie nie są.
do tego ICek, dolot, wydech i program i już pewnie lądujesz w okolicach 400KM
noi oczywiście jeszcze sprzęgło i hamulce by się przydały
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Sprzegło kompletne z RS4 miałem i bede miał dalej. Jeszcze nie wiem co sie sypło-dadza znac na dniach.
Lubi szybkie auta bo sa bezpieczniejsze Tym żołtkiem którego widziałes nierzadko 180na autobahnach wyciągaFOSS pisze:Nie wiem jak twoja żona traktuje samochody ale ja swojej 2.7BiT na pewno bym nie dał - zdecydowanie szybciej dostała by wolnossące 4.2V8 niż coś doładowanego
2,7 mechanicznie to naprawdę pancerny motor. Ludzie je niszczą przez gowniany soft (upalają się wtedy bebechy) albo brak umiejętności używania samochodów z turbinami. Te motory mają swoje wady. Ciekna jak wszystkie V-ki i dodatkowo kaszanią się płytki z elektroniką do sond EGT (bo takowe tam są). Sonda jedna w ASO nowa (ktora ma zintegrowany ten moduł z płytką) to 1500 a potrzebne są dwie. W zamiennikach oczywiscie ich nie ma. Serwisowo to tak samo gowniany w obsłudze motor jak V8, do wyjecia sprezarek trzeba oczywiscie silnik wywalac z auta.
Ten motor ma jednak swoje zalety i to niewątpliwe. Zrobienie z niego 500 koni jest znacznie mniejszym problemem niż 400 z naszych V8 a dol silnika daje rade nawet przy 600 konikach z mądrze poprowadzonym momentem.
Gdybym mial juz coś swapować to tylko silnik z RS6. To jest dopiero porządny motor warty całej zabawy
Ten motor ma jednak swoje zalety i to niewątpliwe. Zrobienie z niego 500 koni jest znacznie mniejszym problemem niż 400 z naszych V8 a dol silnika daje rade nawet przy 600 konikach z mądrze poprowadzonym momentem.
Gdybym mial juz coś swapować to tylko silnik z RS6. To jest dopiero porządny motor warty całej zabawy
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
I tutaj się zgodzę z Bugalon że tylko silnik z RS6
Pozdrawiam
Pozdrawiam
"Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
Wszędzie?...pepi pisze:To dlaczego wszędzie doradzają 4.2 zamiast tamtego ?
Wszędzie gdzie? Wszędzie do czego?
Znam trochę osób m.in. ze środowiska właścicieli S4/RS4 - dłubane 2.7BiT to u nich norma. 300KM szału tu nie robi... 400KM, 450KM to jest już zabawa ale są i tacy co mają 500KM+ i nie zauważyłem żeby na tym psy wieszali więc kupą to raczej być nie może
A weźta... jakbym nie rozbił swojej S8 to już dawno siedziałaby tam ta motorowniaPeter-s8 pisze:I tutaj się zgodzę z Bugalon że tylko silnik z RS6
Oczywiście 4.2V8BiT z C5 do D2... dawca już był wytypowany ale zabrakło fury do której bym to wsadził
Ale jak mowa o RS6 to 5.0V10BiT również jest zajebisty
Noi oczywiście 4.0V8BiT z C7 - ten godnie zastępuje V10-tkę i już głowy tuningowe zdrowo w nim grzebią
Nie wiem ile teraz to kosztuje ale ja chciałem całe zdrowe RS6 kupić i w grudniu 2010 znalazłem właśnie takiego rodzyna ale wtedy kosztował 90kpln.Apophis pisze:Tak BCY, BRV 4,2 Biturbo to poezja dla mnie ale...znaleźć zadbany to sztuka. Nie chodzi o kase bo za rodzynka był bym w stanie połozyc monete byle by to rodzyn był.
Sam motor ze skrzynią wtedy do wyrwania był za 25-30kpln ale ja nie chciałem samego silnika ze skrzynią tylko całe auto
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Jest na to rozwiązanie, wcale nie takie drogie...Bugalon pisze:dodatkowo kaszanią się płytki z elektroniką do sond EGT (bo takowe tam są).
http://sidmotorsport.pl/pl/s/569-modul-egt-27-bi.html
Jestem ciekaw gdzie tak owe widziałeś? Co oznacza "wiele"...ile?Apophis pisze:Sam widziałem wiele nadpalonych
Zostaje jeszcze pompa paliwa,wtryski i głowice z 2.4 lub 2.8FOSS pisze:No K04 z RS6C5 to dosyć powszechna modyfikacja w 2.7BiT...
do tego ICek, dolot, wydech i program i już pewnie lądujesz w okolicach 400KM
noi oczywiście jeszcze sprzęgło i hamulce by się przydały
Wtedy lądujemy w okolicach 450+
Po założeniu kolektorów wydechowych Wagner mamy 500+
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości