części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 96 4.2PB/LPG ] Swap.

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 13 sty 2016, 21:52

Apo wez to auto na hamownie a pozniej obliczaj ile czego tam masz :D poczekaj do maja skoczymy razem na pomiar dynamiczny
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
emil
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 78
Rejestracja: 03 mar 2011, 08:20
Lokalizacja: wlkp

Post autor: emil » 13 sty 2016, 21:58

preston81 pisze:Apo wez to auto na hamownie a pozniej obliczaj ile czego tam masz
Żeby coś sprawdzić na hamowni, to trzeba mieć sprzęgło sprawne <fujarka>
390hp 550Nm będzie więcej
Jest więcej 445hp/646Nm

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 13 sty 2016, 23:17

Apophis pisze:Nie ukrywam że chodził mi pomysł swapa na ten silnik ktory łatwo znosi dłubanie,ale co V8 to v8 jednak żonie moge zafundować taka zabawke z V6.
Nie wiem jak twoja żona traktuje samochody ale ja swojej 2.7BiT na pewno bym nie dał - zdecydowanie szybciej dostała by wolnossące 4.2V8 niż coś doładowanego <jezyk2>
Apophis pisze:no a mozna dac K04 jesli jeszcze takie nie są.
No K04 z RS6C5 to dosyć powszechna modyfikacja w 2.7BiT...
do tego ICek, dolot, wydech i program i już pewnie lądujesz w okolicach 400KM :)
noi oczywiście jeszcze sprzęgło i hamulce by się przydały <faktycznie>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 14 sty 2016, 08:50

tylko jeszcze lpg trzeba pasowało by mieć :]
jednak v8 pod tym względem jest o 200% łatwiejsze w okiełznaniu
dla mnie 2.7 jest nie udanym silnikiem i jak widać nie tylko dla mnie
moc to nie wszystko odgłos jest też ważny :]
Jaka marka sprzęgła się wysrała ?

Gość

Post autor: Gość » 14 sty 2016, 12:09

Sprzegło kompletne z RS4 miałem i bede miał dalej. Jeszcze nie wiem co sie sypło-dadza znac na dniach.
FOSS pisze:Nie wiem jak twoja żona traktuje samochody ale ja swojej 2.7BiT na pewno bym nie dał - zdecydowanie szybciej dostała by wolnossące 4.2V8 niż coś doładowanego <jezyk2>
Lubi szybkie auta bo sa bezpieczniejsze :) Tym żołtkiem którego widziałes nierzadko 180na autobahnach wyciąga :D

Inter32
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 451
Rejestracja: 07 cze 2010, 16:32
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: Inter32 » 14 sty 2016, 19:13

2.7 T to jeden z najlepszych silników tego koncernu, sam silnik podobno pancerny

Gość

Post autor: Gość » 14 sty 2016, 19:39

Sam widziałem wiele nadpalonych :)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 14 sty 2016, 22:30

To dlaczego wszędzie doradzają 4.2 zamiast tamtego ? <hmm>

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 15 sty 2016, 12:13

2,7 mechanicznie to naprawdę pancerny motor. Ludzie je niszczą przez gowniany soft (upalają się wtedy bebechy) albo brak umiejętności używania samochodów z turbinami. Te motory mają swoje wady. Ciekna jak wszystkie V-ki i dodatkowo kaszanią się płytki z elektroniką do sond EGT (bo takowe tam są). Sonda jedna w ASO nowa (ktora ma zintegrowany ten moduł z płytką) to 1500 a potrzebne są dwie. W zamiennikach oczywiscie ich nie ma. Serwisowo to tak samo gowniany w obsłudze motor jak V8, do wyjecia sprezarek trzeba oczywiscie silnik wywalac z auta.

Ten motor ma jednak swoje zalety i to niewątpliwe. Zrobienie z niego 500 koni jest znacznie mniejszym problemem niż 400 z naszych V8 a dol silnika daje rade nawet przy 600 konikach z mądrze poprowadzonym momentem.

Gdybym mial juz coś swapować to tylko silnik z RS6. To jest dopiero porządny motor warty całej zabawy :)
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Awatar użytkownika
Peter-s8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 111
Rejestracja: 29 maja 2010, 19:59
Lokalizacja: mazowiecki

Post autor: Peter-s8 » 15 sty 2016, 12:53

I tutaj się zgodzę z Bugalon że tylko silnik z RS6



Pozdrawiam
"Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"

Gość

Post autor: Gość » 15 sty 2016, 15:14

Tak BCY, BRV 4,2 Biturbo to poezja dla mnie ale...znaleźć zadbany to sztuka. Nie chodzi o kase bo za rodzynka był bym w stanie połozyc monete byle by to rodzyn był.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 15 sty 2016, 20:44

pepi pisze:To dlaczego wszędzie doradzają 4.2 zamiast tamtego ? <hmm>
Wszędzie?...
Wszędzie gdzie? Wszędzie do czego?

Znam trochę osób m.in. ze środowiska właścicieli S4/RS4 - dłubane 2.7BiT to u nich norma. 300KM szału tu nie robi... 400KM, 450KM to jest już zabawa ale są i tacy co mają 500KM+ i nie zauważyłem żeby na tym psy wieszali więc kupą to raczej być nie może :)
Peter-s8 pisze:I tutaj się zgodzę z Bugalon że tylko silnik z RS6
A weźta... jakbym nie rozbił swojej S8 to już dawno siedziałaby tam ta motorownia :/
Oczywiście 4.2V8BiT z C5 do D2... dawca już był wytypowany ale zabrakło fury do której bym to wsadził :/

Ale jak mowa o RS6 to 5.0V10BiT również jest zajebisty :)
Noi oczywiście 4.0V8BiT z C7 - ten godnie zastępuje V10-tkę i już głowy tuningowe zdrowo w nim grzebią :)
Apophis pisze:Tak BCY, BRV 4,2 Biturbo to poezja dla mnie ale...znaleźć zadbany to sztuka. Nie chodzi o kase bo za rodzynka był bym w stanie połozyc monete byle by to rodzyn był.
Nie wiem ile teraz to kosztuje ale ja chciałem całe zdrowe RS6 kupić i w grudniu 2010 znalazłem właśnie takiego rodzyna ale wtedy kosztował 90kpln.
Sam motor ze skrzynią wtedy do wyrwania był za 25-30kpln ale ja nie chciałem samego silnika ze skrzynią tylko całe auto :)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Gość

Post autor: Gość » 15 sty 2016, 21:06

No dzisiaj ceny sa nieco mniejsze. W D2 już zostanie raczej V8 do zagazowania. :)

Awatar użytkownika
emil
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 78
Rejestracja: 03 mar 2011, 08:20
Lokalizacja: wlkp

Post autor: emil » 15 sty 2016, 23:20

Bugalon pisze:dodatkowo kaszanią się płytki z elektroniką do sond EGT (bo takowe tam są).
Jest na to rozwiązanie, wcale nie takie drogie...
http://sidmotorsport.pl/pl/s/569-modul-egt-27-bi.html
Apophis pisze:Sam widziałem wiele nadpalonych
Jestem ciekaw gdzie tak owe widziałeś? Co oznacza "wiele"...ile?


FOSS pisze:No K04 z RS6C5 to dosyć powszechna modyfikacja w 2.7BiT...

do tego ICek, dolot, wydech i program i już pewnie lądujesz w okolicach 400KM

noi oczywiście jeszcze sprzęgło i hamulce by się przydały
Zostaje jeszcze pompa paliwa,wtryski i głowice z 2.4 lub 2.8 ;)
Wtedy lądujemy w okolicach 450+
Po założeniu kolektorów wydechowych Wagner mamy 500+

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 15 sty 2016, 23:24

[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl