Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl Sklep Motostacja


[ - ] RS8 D3 - projekt czas zacząć

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
ODPOWIEDZ
aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 15 gru 2014, 20:44

Jak znam takie projekty to jeszcze daleka droga by to wszystko jezdzilo. Sam bawilem sie w swapy tuningi min 2.7 bit i jedno stwierdzam , ze nie warto. Czas nerwy o kasie juz nie wspomne, a autem strach jechac dalej jak 100km od domu <niewiem> W kazdym razie kibicuje i podziwiam za zapal i odwage. Pytanie mam takie, w jaki sposob zostanie skonstruowane sterowanie doladowaniem? Bedzie zewnetrzny kontroler? Czy wszystko bedzie strojone na fabrycznym ECU?

pycho
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 112
Rejestracja: 11 lip 2010, 11:45
Lokalizacja: WS

Post autor: pycho » 19 gru 2014, 16:34

No właśnie coś cisza nastala <niewiem>
Kobiety należy trzymać krótko, maksymalnie do rana...

SENTENZA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 125
Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: SENTENZA » 20 gru 2014, 13:31

Cały czas się spawa. Foty w załączniku. W zasadzie nic nie jest standardowe. Każdą rurkę trzeba robić. IC od 4.0 TDI nie pasują w standardowe miejsca. Sporo pracy jest. Liczenie, kombinowanie, móżdżenie... Spawanie aluminium trochę trwa. Do końca roku powinno być skończone. Generalnie sporo niespodzianek, ale wszystko da się zrobić. Kolejny już pójdzie szybciej. ;)

P.S. Dodatkowo dosyłam foty hebli od S8...
Także pracę trwają.
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...

Motostacja

Post autor: Motostacja » 21 gru 2014, 12:35

nie lepiej wrzucić heble od s8? i tył np od w12 , plus stalowy oplot

aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 21 gru 2014, 15:11

raftor pisze:nie lepiej wrzucić heble od s8? i tył np od w12 , plus stalowy oplot
SENTENZA pisze:P.S. Dodatkowo dosyłam foty hebli od S8...
Także pracę trwają.
:D :D :D Chyba kolega poszedl w te strone ....

SENTENZA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 125
Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: SENTENZA » 21 gru 2014, 15:33

heble od s8 i w12 to to samo... z tyłu różni się tylko jarzmo. Stalowy oplot niewiele zmienia. Zmniejsza jedynie ryzyko przerwania węża.
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...

aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 21 gru 2014, 15:43

SENTENZA pisze:Stalowy oplot niewiele zmienia. Zmniejsza jedynie ryzyko przerwania węża.
No to chyba nigdy nie miales w aucie przewodow w stalowym oplocie <niewiem>

Roznica jest kolosalna jak dla mnie...

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 21 gru 2014, 15:50

Tyle ze fabryczne przewody w D3 są zbrojone , na 99% :)
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

SENTENZA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 125
Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: SENTENZA » 21 gru 2014, 17:40

To co niby zmienia stalowy oplot? Poprawia jakość hamowania? W jaki sposób?
Jedynie co to masz wzmocniony wąż i zmniejszasz ryzyko przerwania.
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 21 gru 2014, 18:13

Ja wyczytałem takie o to coś. Nie wiem na ile jest w tym prawdy.
zwykłe przewody ham., potocznie zwane gumowymi, parcieją szybciej, przy ostrej jeździe "puchną", rozszerzają się, a co za tym idzie, znacznie obniżają skuteczność układu hamulcowego.
przewody w stalowym oplocie są pozbawione ww. wad, a przy okazji, z reguły mają jednakową długość od pompy do każdego zacisku.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 21 gru 2014, 18:22

Wlasnie to co kolega wyzej napisal. Przewody nie puchna przez co uklad zachowuje wieksze cisnienie, a pedal nie robi sie miekki.

Dworek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 187
Rejestracja: 29 maja 2014, 00:40
Moje auto: 100 C4
Rocznik: 1992
Silnik: Inne
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Łukasz
Lokalizacja: WWA

Post autor: Dworek » 21 gru 2014, 18:32

Jeśli przewody gumowe są nowe, to są OK, ale jeśli guma zaczyna się starzeć, może i faktycznie ich puchnięcie ma wpływ na siłę hamowania. Jeśli przewody w oplocie są zbudowane tak to może i faktycznie poprawia to charakterystykę układu hamulcowego.

Michalwruszczak, skąd wiesz, że fabryczne przewody są zbrojone?

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 21 gru 2014, 18:36

Dworek pisze:Jeśli przewody gumowe są nowe, to są OK, ale jeśli guma zaczyna się starzeć, może i faktycznie ich puchnięcie ma wpływ na siłę hamowania. Jeśli przewody w oplocie są zbudowane tak to może i faktycznie poprawia to charakterystykę układu hamulcowego.

Michalwruszczak, skąd wiesz, że fabryczne przewody są zbrojone?
Może dlatego, że handluje częściami ;) Jakbym miał zbędne pzrewody to bym je a chęcią pochlastał aby sprawdzić. Chcociaż widziałem, że do D3 dostępne sa normalne przewody i przewody droższe w oplocie. Więc nie mam 100% pewności co do ori przewodów ;)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 21 gru 2014, 18:42

Dworek pisze:Jeśli przewody gumowe są nowe, to są OK, ale jeśli guma zaczyna się starzeć, może i faktycznie ich puchnięcie ma wpływ na siłę hamowania. Jeśli przewody w oplocie są zbudowane tak to może i faktycznie poprawia to charakterystykę układu hamulcowego.

Michalwruszczak, skąd wiesz, że fabryczne przewody są zbrojone?

Rozmawialem kiedyś z krzychu22.p1i i on tak cos wspominal ze przednie są zbrojone jak wymienial u siebie zacisk na S8 D3 , sam nie badałem i nie sprawdzałem , rysunek także nie sugeruje na 100% ze są zbrojone dlatego pisałem ze na 99% :)

Na ostatniej stronie tego tematu krzysiek pisał o przewodach - http://www.a8team.pl/d2-all-swap-hamulc ... 027,75.htm
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

SENTENZA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 125
Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: SENTENZA » 21 gru 2014, 19:51

Przewody w oplocie podobnie jak ceramika lub nawiercane/nacinane tarcze mają jakieś znaczenie podczas agresywnej jazdy (co chwile kita i hamowanie). Podczas normalnej jazdy nie ma to większego znaczenia, a już na pewno nie przy jednym ostrym hamowaniu. Ja korzystam z pedału hamulca możliwie jak najrzadziej. Dlatego moim zdaniem przewody z oplotem to gra niewarta świeczki.
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe Motostacja.pl części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl