części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ - ] RS8 D3 - projekt czas zacząć

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 15 gru 2014, 20:44

Jak znam takie projekty to jeszcze daleka droga by to wszystko jezdzilo. Sam bawilem sie w swapy tuningi min 2.7 bit i jedno stwierdzam , ze nie warto. Czas nerwy o kasie juz nie wspomne, a autem strach jechac dalej jak 100km od domu <niewiem> W kazdym razie kibicuje i podziwiam za zapal i odwage. Pytanie mam takie, w jaki sposob zostanie skonstruowane sterowanie doladowaniem? Bedzie zewnetrzny kontroler? Czy wszystko bedzie strojone na fabrycznym ECU?

pycho
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 112
Rejestracja: 11 lip 2010, 11:45
Lokalizacja: WS

Post autor: pycho » 19 gru 2014, 16:34

No właśnie coś cisza nastala <niewiem>
Kobiety należy trzymać krótko, maksymalnie do rana...

SENTENZA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 125
Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: SENTENZA » 20 gru 2014, 13:31

Cały czas się spawa. Foty w załączniku. W zasadzie nic nie jest standardowe. Każdą rurkę trzeba robić. IC od 4.0 TDI nie pasują w standardowe miejsca. Sporo pracy jest. Liczenie, kombinowanie, móżdżenie... Spawanie aluminium trochę trwa. Do końca roku powinno być skończone. Generalnie sporo niespodzianek, ale wszystko da się zrobić. Kolejny już pójdzie szybciej. ;)

P.S. Dodatkowo dosyłam foty hebli od S8...
Także pracę trwają.
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...

Motostacja

Post autor: Motostacja » 21 gru 2014, 12:35

nie lepiej wrzucić heble od s8? i tył np od w12 , plus stalowy oplot

aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 21 gru 2014, 15:11

raftor pisze:nie lepiej wrzucić heble od s8? i tył np od w12 , plus stalowy oplot
SENTENZA pisze:P.S. Dodatkowo dosyłam foty hebli od S8...
Także pracę trwają.
:D :D :D Chyba kolega poszedl w te strone ....

SENTENZA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 125
Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: SENTENZA » 21 gru 2014, 15:33

heble od s8 i w12 to to samo... z tyłu różni się tylko jarzmo. Stalowy oplot niewiele zmienia. Zmniejsza jedynie ryzyko przerwania węża.
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...

aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 21 gru 2014, 15:43

SENTENZA pisze:Stalowy oplot niewiele zmienia. Zmniejsza jedynie ryzyko przerwania węża.
No to chyba nigdy nie miales w aucie przewodow w stalowym oplocie <niewiem>

Roznica jest kolosalna jak dla mnie...

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 21 gru 2014, 15:50

Tyle ze fabryczne przewody w D3 są zbrojone , na 99% :)
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

SENTENZA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 125
Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: SENTENZA » 21 gru 2014, 17:40

To co niby zmienia stalowy oplot? Poprawia jakość hamowania? W jaki sposób?
Jedynie co to masz wzmocniony wąż i zmniejszasz ryzyko przerwania.
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 21 gru 2014, 18:13

Ja wyczytałem takie o to coś. Nie wiem na ile jest w tym prawdy.
zwykłe przewody ham., potocznie zwane gumowymi, parcieją szybciej, przy ostrej jeździe "puchną", rozszerzają się, a co za tym idzie, znacznie obniżają skuteczność układu hamulcowego.
przewody w stalowym oplocie są pozbawione ww. wad, a przy okazji, z reguły mają jednakową długość od pompy do każdego zacisku.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 21 gru 2014, 18:22

Wlasnie to co kolega wyzej napisal. Przewody nie puchna przez co uklad zachowuje wieksze cisnienie, a pedal nie robi sie miekki.

Dworek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 187
Rejestracja: 29 maja 2014, 00:40
Lokalizacja: WWA

Post autor: Dworek » 21 gru 2014, 18:32

Jeśli przewody gumowe są nowe, to są OK, ale jeśli guma zaczyna się starzeć, może i faktycznie ich puchnięcie ma wpływ na siłę hamowania. Jeśli przewody w oplocie są zbudowane tak to może i faktycznie poprawia to charakterystykę układu hamulcowego.

Michalwruszczak, skąd wiesz, że fabryczne przewody są zbrojone?

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 21 gru 2014, 18:36

Dworek pisze:Jeśli przewody gumowe są nowe, to są OK, ale jeśli guma zaczyna się starzeć, może i faktycznie ich puchnięcie ma wpływ na siłę hamowania. Jeśli przewody w oplocie są zbudowane tak to może i faktycznie poprawia to charakterystykę układu hamulcowego.

Michalwruszczak, skąd wiesz, że fabryczne przewody są zbrojone?
Może dlatego, że handluje częściami ;) Jakbym miał zbędne pzrewody to bym je a chęcią pochlastał aby sprawdzić. Chcociaż widziałem, że do D3 dostępne sa normalne przewody i przewody droższe w oplocie. Więc nie mam 100% pewności co do ori przewodów ;)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 21 gru 2014, 18:42

Dworek pisze:Jeśli przewody gumowe są nowe, to są OK, ale jeśli guma zaczyna się starzeć, może i faktycznie ich puchnięcie ma wpływ na siłę hamowania. Jeśli przewody w oplocie są zbudowane tak to może i faktycznie poprawia to charakterystykę układu hamulcowego.

Michalwruszczak, skąd wiesz, że fabryczne przewody są zbrojone?

Rozmawialem kiedyś z krzychu22.p1i i on tak cos wspominal ze przednie są zbrojone jak wymienial u siebie zacisk na S8 D3 , sam nie badałem i nie sprawdzałem , rysunek także nie sugeruje na 100% ze są zbrojone dlatego pisałem ze na 99% :)

Na ostatniej stronie tego tematu krzysiek pisał o przewodach - http://www.a8team.pl/d2-all-swap-hamulc ... 027,75.htm
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

SENTENZA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 125
Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: SENTENZA » 21 gru 2014, 19:51

Przewody w oplocie podobnie jak ceramika lub nawiercane/nacinane tarcze mają jakieś znaczenie podczas agresywnej jazdy (co chwile kita i hamowanie). Podczas normalnej jazdy nie ma to większego znaczenia, a już na pewno nie przy jednym ostrym hamowaniu. Ja korzystam z pedału hamulca możliwie jak najrzadziej. Dlatego moim zdaniem przewody z oplotem to gra niewarta świeczki.
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl