![]() |
![]() |
![]() |
[ - ] RS8 D3 - projekt czas zacząć
-
- Super Klubowicz
- Posty: 692
- Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
- Lokalizacja: Mazowieckie
Jak znam takie projekty to jeszcze daleka droga by to wszystko jezdzilo. Sam bawilem sie w swapy tuningi min 2.7 bit i jedno stwierdzam , ze nie warto. Czas nerwy o kasie juz nie wspomne, a autem strach jechac dalej jak 100km od domu <niewiem> W kazdym razie kibicuje i podziwiam za zapal i odwage. Pytanie mam takie, w jaki sposob zostanie skonstruowane sterowanie doladowaniem? Bedzie zewnetrzny kontroler? Czy wszystko bedzie strojone na fabrycznym ECU?
-
- Forum Audi A8
- Posty: 125
- Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
- Lokalizacja: Wrocław
Cały czas się spawa. Foty w załączniku. W zasadzie nic nie jest standardowe. Każdą rurkę trzeba robić. IC od 4.0 TDI nie pasują w standardowe miejsca. Sporo pracy jest. Liczenie, kombinowanie, móżdżenie... Spawanie aluminium trochę trwa. Do końca roku powinno być skończone. Generalnie sporo niespodzianek, ale wszystko da się zrobić. Kolejny już pójdzie szybciej.
P.S. Dodatkowo dosyłam foty hebli od S8...
Także pracę trwają.

P.S. Dodatkowo dosyłam foty hebli od S8...
Także pracę trwają.
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
-
- Super Klubowicz
- Posty: 692
- Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
- Lokalizacja: Mazowieckie
-
- Super Klubowicz
- Posty: 692
- Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
- Lokalizacja: Mazowieckie
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Tyle ze fabryczne przewody w D3 są zbrojone , na 99% 

Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
- drago_o
- Super Klubowicz
- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
Ja wyczytałem takie o to coś. Nie wiem na ile jest w tym prawdy.
zwykłe przewody ham., potocznie zwane gumowymi, parcieją szybciej, przy ostrej jeździe "puchną", rozszerzają się, a co za tym idzie, znacznie obniżają skuteczność układu hamulcowego.
przewody w stalowym oplocie są pozbawione ww. wad, a przy okazji, z reguły mają jednakową długość od pompy do każdego zacisku.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Super Klubowicz
- Posty: 692
- Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
- Lokalizacja: Mazowieckie
-
- Forum Audi A8
- Posty: 187
- Rejestracja: 29 maja 2014, 00:40
- Moje auto: 100 C4
- Rocznik: 1992
- Silnik: Inne
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: WWA
Jeśli przewody gumowe są nowe, to są OK, ale jeśli guma zaczyna się starzeć, może i faktycznie ich puchnięcie ma wpływ na siłę hamowania. Jeśli przewody w oplocie są zbudowane tak to może i faktycznie poprawia to charakterystykę układu hamulcowego.
Michalwruszczak, skąd wiesz, że fabryczne przewody są zbrojone?
Michalwruszczak, skąd wiesz, że fabryczne przewody są zbrojone?
- drago_o
- Super Klubowicz
- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
Może dlatego, że handluje częściamiDworek pisze:Jeśli przewody gumowe są nowe, to są OK, ale jeśli guma zaczyna się starzeć, może i faktycznie ich puchnięcie ma wpływ na siłę hamowania. Jeśli przewody w oplocie są zbudowane tak to może i faktycznie poprawia to charakterystykę układu hamulcowego.
Michalwruszczak, skąd wiesz, że fabryczne przewody są zbrojone?


Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Dworek pisze:Jeśli przewody gumowe są nowe, to są OK, ale jeśli guma zaczyna się starzeć, może i faktycznie ich puchnięcie ma wpływ na siłę hamowania. Jeśli przewody w oplocie są zbudowane tak to może i faktycznie poprawia to charakterystykę układu hamulcowego.
Michalwruszczak, skąd wiesz, że fabryczne przewody są zbrojone?
Rozmawialem kiedyś z krzychu22.p1i i on tak cos wspominal ze przednie są zbrojone jak wymienial u siebie zacisk na S8 D3 , sam nie badałem i nie sprawdzałem , rysunek także nie sugeruje na 100% ze są zbrojone dlatego pisałem ze na 99%

Na ostatniej stronie tego tematu krzysiek pisał o przewodach - http://www.a8team.pl/d2-all-swap-hamulc ... 027,75.htm
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Forum Audi A8
- Posty: 125
- Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
- Lokalizacja: Wrocław
Przewody w oplocie podobnie jak ceramika lub nawiercane/nacinane tarcze mają jakieś znaczenie podczas agresywnej jazdy (co chwile kita i hamowanie). Podczas normalnej jazdy nie ma to większego znaczenia, a już na pewno nie przy jednym ostrym hamowaniu. Ja korzystam z pedału hamulca możliwie jak najrzadziej. Dlatego moim zdaniem przewody z oplotem to gra niewarta świeczki.
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...