
Projekt zacny... Trzymam kciuki i mam nadzieje zobaczyć kiedyś ten egzemplarz

Tam w normalnych warunkach jest mało miejsca, nie wyobrażam sobie jak jeszcze trzeba tam coś dokładać

![]() |
![]() |
![]() |
Energia z turbo nie jest wcale darmowa, to dodatkowy opor w wydechu, cos jak katalizatory. Owszem mniej mocy zabiera niz kompresor.SENTENZA pisze: 2. Kompresor (mechaniczna sprężarka) obciąża silnik, co powoduje, że zaczyna on znacząco więcej spalać paliwa. Turbo jest napędzane spalinami, które i tak by poszły w eter. Dlatego można powiedzieć, że energia z turbo jest darmowa
drago_o: ja do ceny nic nie mamdrago_o pisze:i kolejny temat idzie w tę samą stronę(jak ten o zmianie zderzaka). Jest metka, jest cena.. ale samemu zrobi sie taniej
Projekt zacny... Trzymam kciuki i mam nadzieje zobaczyć kiedyś ten egzemplarz
Tam w normalnych warunkach jest mało miejsca, nie wyobrażam sobie jak jeszcze trzeba tam coś dokładać
Opory które dodaje turbo są tak niskich rzędów, że można je pominąć. Chyba że interesuje nas taka różnica w spalaniu jak ok. 100ml więcej na 100km...Korton pisze: Energia z turbo nie jest wcale darmowa, to dodatkowy opor w wydechu, cos jak katalizatory. Owszem mniej mocy zabiera niz kompresor.
Jeśli chodzi o turbiny to zakładając, że styl jazdy by się nie zmienił to auto powinno palić nawet mniejrobertas pisze: a myslisz ze na turbinach spalanie bedzie duzo mniejsze???
takie coś znalazłemr4q pisze:Widziałem kiedyś jakiś filmik z D2 z kompresorem od MTM ale w ofercie u nich nigdzie nie widzę <niewiem> może ślepy jestem
a nie jest to przypadkiem to samo co na : http://www.pes-tuning.com/ ?
Bo to mnie ostro interesuje i jak szczęście dopisze to może kiedyś u mnie wyląduje
wg tego co mowi Pan Rother w tym filmiku, to cena samego kompresora to koszt z rzedu 28.000€ natomiast caly pakiet MTM to koszt + 60.000€ <jezu> za cooo, kurde za kawalek karbonu na przodzioe i tyle i 4 rurki z tylu...SENTENZA pisze:Projekt MTM nazywa sie K500 i zawiera wiele rzeczy, m.in. kompresor podnoszący moc o 165KM
Koszt samego zestawu z kompresorem to ok 8000-9000eur. (prawie tyle co moje d3)
Pewnie, że robiłem. Z lpg nie będzie problemu. Obecnie mam BRC. Na tej samej wersji jeździ S55 AMG W221 mojego kumpla. Tam jest 5.5 V8 bi-turbo ok 550KM. Jedynie co to on ma dodatkowy reduktor. Gazownik powiedział, że nie będzie problemur4q pisze:A ciekaw jestem jak się gaz będzie z tym spisywał... ? Robiłeś wcześniej jakieś rozeznanie czy będziesz testował na własnej skórze dopiero?
Czy może rezygnacja z LPG przy takich modach już ?
Tego jeszcze nie wiem. Silnik BFM z racji tego że w oryginale jest wolnossący jest lepiej doprężony od dołu. W teorii przy tym samym doładowaniu co w RSie powinna być większa moc. Dokładnych parametrów nie znam. Nawet nie wiem jak to będzie sterowane skoro komputer zostaje ten co jest.maciu pisze:jakie ma być doładowanie? 0,6-0,7?