![]() |
![]() |
![]() |
[D2 ALL ] Opis wymiany dolnych wahaczy
ooo dobrze wiedziec ze tak moznakrzychu22.p1i pisze: ...
Delikatny ogień, przykładasz na 20s i ruszasz śrubą aż do skutku. Jeśli zacznie się poruszać to wtedy już nie grzejesz tylko kręcisz kluczem a jak ostygnie to zlewasz penetratorami i wyjdzie. spokojnie 200°C wtedy nie przekroczysz...

nawet jak i dwa padna, to cena za nowe nie bedzie wieksza nic kupno uzywanej zwrotnicy aluminiowejApophis pisze:Wachacze górne a raczej ich sworznie do wyrzucenia więc jeśli jeden padnie to zawsze wymienicie dwa.

to nie jest zwykły napęd...to
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Oryginalnie ta śruba ma twardość 10,8, więc dobrze ją trzeba naparzać żeby łeb urwać, ale podejrzewam że mechanik który kiedyś mi wymieniał wahacz górny przedni musiał ją też dobrze potraktować a wiem że lubi odkręcać wszystko pneumatamiApophis pisze:Ktoś mi mówił że oprócz smaru zastosował też tę śrube o dużej twardości co spowodowało połamanie kilku kluczy ale nie łba
Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami
U mnie walka z zawieszeniem trwa od środy
pozytywne zakończenie operacji planowane dopiero na poniedziałek. Dowiedziałem się, że przy przebiegu 278tys jeszcze hulały fabryczne wachacze <jezu> Te śruby trzymające w poziomie górne wachacze poprostu nie do ruszenia.O ile prawa strona znośnie, tak lewa totalnie nie do ruszenia, 5 atmosfer na prasie nie dało rady- więcej już było strach, żeby zwrotnicy nie zniszczyć. Dopiero powolnym rozwiercaniem udało się wykruszyć. Dosłownie jak krew z nosa 


-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Może prościej by było wyjąć zwrotnice i w jakims oleju moczyć by śruba puścila 

Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Forum Audi A8
- Posty: 178
- Rejestracja: 02 kwie 2017, 16:13
- Lokalizacja: Sosnowiec
-
- Forum Audi A8
- Posty: 178
- Rejestracja: 02 kwie 2017, 16:13
- Lokalizacja: Sosnowiec
Właśnie trochę mi to nie pasowało bo nigdy nie robiłem zbieżności przy wymianie wahaczy a na SKP jak sprawdzałem zawiechę to wyszły tylko te dwa wahacze i gość mówił że jak wymienię to muszę zbieżność ustawić trochę mnie to zaciekawiło i wolałem zapytać.
A nawiasem mówiąc robota już na finiszu poszło gładko
A nawiasem mówiąc robota już na finiszu poszło gładko
