części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[inne] hamownia - ile mamy koni mechanicznych

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
Grain
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 361
Rejestracja: 04 maja 2010, 13:24
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Grain » 10 paź 2013, 14:52

FOSS, przy tym ostatnim wykresie jest spora różnica w temp. ciekawe jaki to ma wpływ na prawidłowy pomiar ? :roll:
Było S8....:(

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 12 paź 2013, 23:23

Grain pisze:FOSS, przy tym ostatnim wykresie jest spora różnica w temp. ciekawe jaki to ma wpływ na prawidłowy pomiar ? :roll:
Generalnie każdy z parametrów otoczenia jest bardzo istotny ale nie powinien mieć wpływu na wynik końcowy jeżeli jest dobrze zmierzony i właściwie wstawiony do wzoru przeliczającego moc zmierzoną na moc na silniku...... ale na ile to jest poprawnie zrobione tego nie wie nikt :evil:


Swoją drogą wciąż zastanawia mnie jaki wpływ na pomiary ma rozmiar opon - chyba na wiosnę wybiorę się do Mastersa, zhamuję auto i wypytam o wszystkie sporne kwestie :-x
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
Mucholejkolator
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 561
Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Mucholejkolator » 13 paź 2013, 20:22

W tą sobotę byłem we Wrocku oglądać klubową S8 2002 manual. Chciałem od razu na miejscu sprawdzić auto na hamowni i dzwoniłem do dwóch chyba najlepszych firm żeby umówić się na pomiar. Po telefonicznym przedstawieniu sprawy w Ecuproject pan Daniel zapytał jakie to auto, mówię S8 z końca produkcji D2. Od razu mi odpowiedział - uuu no to tam jest automat starego typu, chyba że manual? Mówię, że akurat manual. On na to - no to jeszcze pół biedy. I przeszliśmy do innego wątku bo nie wiadomo było czy w ogóle będzie mógł mi pomóc w sobotę, bo normalnie mają nieczynne. Chciałem jeszcze pociągnąć temat hamowania tiptronica ale nie było już jak.
Także jednak wychodzi na to, że jest problem żeby poprawnie wykonać pomiar w naszych autach z TIPem :roll:
Trzeba się z nim skonsultować jeszcze bo wygląda na to, że wie o co chodzi :->

JIMM

Post autor: JIMM » 14 paź 2013, 13:24

Mucholejkolator pisze:W tą sobotę byłem we Wrocku oglądać klubową S8 2002 manual
i jak ? zakup doszedł finału?, nowe S8 w Lublinie?

Awatar użytkownika
Mucholejkolator
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 561
Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Mucholejkolator » 24 paź 2013, 22:19

Finał jest taki, że po przemyśleniach zostaję przy swoim A8 :-D

artek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 108
Rejestracja: 04 lis 2010, 19:40
Lokalizacja: Chełm/lubelskie

Post autor: artek » 26 paź 2013, 22:00

no to jak nie masz juz żadnych wydatków to pomyśl o rozliczeniu

Awatar użytkownika
Mucholejkolator
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 561
Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Mucholejkolator » 29 paź 2013, 01:08

artek, czekam cały czas na Twoją wycenę

arti
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 121
Rejestracja: 24 cze 2010, 20:53
Lokalizacja: okolice STG

Post autor: arti » 04 lis 2013, 21:14

Shamowałem dzisiaj moje A8 i taki oto wynik:

http://img707.imageshack.us/img707/3042/21ag.png

Auto sprowadzone z niemiec od pierwszego właściciela , teraz czeka na remont ( wałki i spółka). Nie spodziewałem się takiego wyniku , chociaż z dołu fajnie się zbiera i przy pełnym obciążeniu potrafił lekko zakopcić. Zobaczymy jaki będzie wykres po naprawie , myślę że jeszcze mu dołożymy.
Jeżeli ktoś ma jakiekolwiek pytania czy potrzebę odnośnie hamowni, tuningu ze skrzynią tiptronic i nie tylko ... podaję kontakt : Sławek 602297135 Starogard Gd

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 04 lis 2013, 22:15

Dosc tak ;)

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 04 lis 2013, 22:23

15KM i 80Nm więcej jak seria. Quattro i automat nie jest łatwym tematem na hamowni.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

arti
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 121
Rejestracja: 24 cze 2010, 20:53
Lokalizacja: okolice STG

Post autor: arti » 05 lis 2013, 20:33

Ciekawi mnie jeszcze skrzynka , czy nie jest wzmocniona. Niemiec autkiem targał kemping i do tego byłem pierwszy który wymienił w niej olej :lol:

JanekS13
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 537
Rejestracja: 22 wrz 2013, 16:45
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: JanekS13 » 16 mar 2014, 23:00

A mój wypluł tyle


Awatar użytkownika
Flash
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 98
Rejestracja: 15 maja 2013, 19:59
Lokalizacja: Kraków/Stavanger

Post autor: Flash » 17 mar 2014, 18:51

JanekS13 pisze:A mój wypluł tyle
No to zdrowo "pluje" :) Jak będzie chwila czasu to i ze swoim się wybiorę.

Awatar użytkownika
Lukas134
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1243
Rejestracja: 12 paź 2009, 22:18
Lokalizacja: Łosice

Post autor: Lukas134 » 17 mar 2014, 20:19

JanekS13, bardzo ładny wynik jak na poczciwe S8 przed FL :) zawsze kto mierzył z forum to wychodziło poniżej 300 KM :)
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 17 mar 2014, 20:55

Ale zawsze mierzyli automat, czy się mylę? A automat w Q i hamownia to różnie bywa <niewiem>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl