[inne] hamownia - ile mamy koni mechanicznych
Generalnie każdy z parametrów otoczenia jest bardzo istotny ale nie powinien mieć wpływu na wynik końcowy jeżeli jest dobrze zmierzony i właściwie wstawiony do wzoru przeliczającego moc zmierzoną na moc na silniku...... ale na ile to jest poprawnie zrobione tego nie wie nikt :evil:Grain pisze:FOSS, przy tym ostatnim wykresie jest spora różnica w temp. ciekawe jaki to ma wpływ na prawidłowy pomiar ? :roll:
Swoją drogą wciąż zastanawia mnie jaki wpływ na pomiary ma rozmiar opon - chyba na wiosnę wybiorę się do Mastersa, zhamuję auto i wypytam o wszystkie sporne kwestie :-x
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
W tą sobotę byłem we Wrocku oglądać klubową S8 2002 manual. Chciałem od razu na miejscu sprawdzić auto na hamowni i dzwoniłem do dwóch chyba najlepszych firm żeby umówić się na pomiar. Po telefonicznym przedstawieniu sprawy w Ecuproject pan Daniel zapytał jakie to auto, mówię S8 z końca produkcji D2. Od razu mi odpowiedział - uuu no to tam jest automat starego typu, chyba że manual? Mówię, że akurat manual. On na to - no to jeszcze pół biedy. I przeszliśmy do innego wątku bo nie wiadomo było czy w ogóle będzie mógł mi pomóc w sobotę, bo normalnie mają nieczynne. Chciałem jeszcze pociągnąć temat hamowania tiptronica ale nie było już jak.
Także jednak wychodzi na to, że jest problem żeby poprawnie wykonać pomiar w naszych autach z TIPem :roll:
Trzeba się z nim skonsultować jeszcze bo wygląda na to, że wie o co chodzi :->
Także jednak wychodzi na to, że jest problem żeby poprawnie wykonać pomiar w naszych autach z TIPem :roll:
Trzeba się z nim skonsultować jeszcze bo wygląda na to, że wie o co chodzi :->
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
Shamowałem dzisiaj moje A8 i taki oto wynik:
http://img707.imageshack.us/img707/3042/21ag.png
Auto sprowadzone z niemiec od pierwszego właściciela , teraz czeka na remont ( wałki i spółka). Nie spodziewałem się takiego wyniku , chociaż z dołu fajnie się zbiera i przy pełnym obciążeniu potrafił lekko zakopcić. Zobaczymy jaki będzie wykres po naprawie , myślę że jeszcze mu dołożymy.
Jeżeli ktoś ma jakiekolwiek pytania czy potrzebę odnośnie hamowni, tuningu ze skrzynią tiptronic i nie tylko ... podaję kontakt : Sławek 602297135 Starogard Gd
http://img707.imageshack.us/img707/3042/21ag.png
Auto sprowadzone z niemiec od pierwszego właściciela , teraz czeka na remont ( wałki i spółka). Nie spodziewałem się takiego wyniku , chociaż z dołu fajnie się zbiera i przy pełnym obciążeniu potrafił lekko zakopcić. Zobaczymy jaki będzie wykres po naprawie , myślę że jeszcze mu dołożymy.
Jeżeli ktoś ma jakiekolwiek pytania czy potrzebę odnośnie hamowni, tuningu ze skrzynią tiptronic i nie tylko ... podaję kontakt : Sławek 602297135 Starogard Gd
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
JanekS13, bardzo ładny wynik jak na poczciwe S8 przed FL zawsze kto mierzył z forum to wychodziło poniżej 300 KM
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.