Lampy to normalny xenon plus:

![]() |
![]() |
![]() |




Piękne słowa Ernesto, tak samo sądzę i tym kierowałem się decydując się na a8. Na początku też obawa jak to będzie, czy podołam, bo taki silnik, automat itd. Jest spoko i nie żałuję, radość z jazdy takim samochodem wręcz nie ocenionaernesto pisze:Ważne jest to by poświęcić się marzeniom, jeśli czujemy się na siłach.
Teraz patrząc wstecz ciesze się że odczułem jak to jest mieć V8, coś co kiedyś było nieosiągalne a dziś jest na wyciągnięcie ręki. Marzenia trzeba spełniać jeśli jest się ich pewien.

nie wiem jak jest w lagunie, ale u mnie w a8 tarcze zimmerman i klocki ferodo kosztowały 700zł, zawiechy jeszcze nie wymieniałem, ale za komplet trw zapłacisz ok 1800zł, jak na taki samochód to naprawdę nie wiele. Co do przystępności to na forum wszystko ogarniesz, daleko nie trzeba szukać.Dla porównania jeden wachacz do vectry c kosztuje 1500zł. Jak stać Cię na utrzymanie 3litrowej laguny to i z a8 sobie poradzisz <okioki> kilka samochoów już miałem i jakoś a8 finansowo nie odbiega od pozostałychmaestro pisze:skrzynie trzeba kalkulować w każdym aucie z automatem, ale hamulce czy zawias chyba nie jest przystepny (krotność tego co do laguny na pewno)


beyer28, a jakie masz te hamulce? zwykle czy sportowe. Ja niestety musialem kupic jakies na szybko i kupilem bubel FEBIEGO. po 4 miesiacach sie wygielybeyer28 pisze:ale u mnie w a8 tarcze zimmerman
oczywiscie wielowahacz, bardzo prosta konstrukcja. Mozna grzebac samemu jak sie troche ma pojecie i nie trzeba nawet kanalu! wystarczy zwykly podnosnik z bagaznika.maestro pisze:ak to w ogole jest z zawiasem? jakieś pneumatyki czy cuś? przód i tył wielowahacz czy jakieś dodatkowe wynalazki?