części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

Co dzisiaj zrobiłem w swojej A8 ??

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.
Awatar użytkownika
Mati
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 12
Rejestracja: 24 wrz 2014, 06:27
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Mati » 30 paź 2014, 15:24

Dziś i wczoraj - wymiana filtra i oleju w skrzyni biegów oraz w moście.
Aktualizacja softu - po kolei do 5570 :)

Awatar użytkownika
stillbadboy
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 cze 2014, 17:08
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: stillbadboy » 30 paź 2014, 16:01

a ja zamowilem zimówki i motula 6100 10literków plus filtr w proChoice ;) oby sie ósemka odwdzieczyla :D
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

doncamillo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 20
Rejestracja: 06 sie 2014, 20:30
Lokalizacja: Kroczyce

Post autor: doncamillo » 30 paź 2014, 18:45

Wymieniłem baterie w kluczyku :p

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 30 paź 2014, 18:47

Wymieniłem dolny wąż od chłodnicy :) ale dalej coś kapie - pewnie chłodniczka do roboty
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
Lukas134
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1243
Rejestracja: 12 paź 2009, 22:18
Lokalizacja: Łosice

Post autor: Lukas134 » 31 paź 2014, 12:29

Ja dzisiaj założyłem nowe ledy w podświetleniu tablicy wraz z filtrami bo bez nich co 2 miesiące paliło :/ wczoraj przywiozłem zimówki z wyważenia :) i kupiłem tuleje na banany bo coś stukają chyba :)
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.

Awatar użytkownika
wilku
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 113
Rejestracja: 10 lip 2014, 06:29
Lokalizacja: Leszno/Oslo

Post autor: wilku » 31 paź 2014, 21:39

Zdradziłem swoja audi sprzedałem bo się trafił kupiec dobry mam nadzieje ze zakupie d3
Byłe ze stajni audi
A6 C5 2.4 w Quattro
A6 C5 2.5 TDI w Ośce
A6 C5 2.5 TDI w Quattro
S4 C4 2.2 Turbo 300+ w Quattro
A8 D2 2.5 TDI w Quattro
Teraz
Szukam A/S8 4.2 ????jak coś to pisać pw

Awatar użytkownika
Gregor
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 26
Rejestracja: 19 sie 2009, 14:58
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Gregor » 01 lis 2014, 09:12

Tez sprzedalem swoje Audi i zaczynam tego żałować :( ale przynajmniej wiem ze poszla do pasjonata i bedzie sie miala tak dobrze jak u mnie :)

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 01 lis 2014, 09:29

Wymieniłem boczne szyby na podwójne :)

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2292
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 03 lis 2014, 20:28

W końcu zmienione tulejki z tyłu , lewy banan z przodu też . Odebrałem zaciski od S8 D3 i teraz trzeba dokupić tarcze i klocki . Na żywo zaciski są piękne i wielkie . :D
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Awatar użytkownika
Korona
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 09 lut 2013, 20:05
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: Korona » 03 lis 2014, 22:21

przygotowania do zimy i coroczny serwis: opony na zimę, olej do silnika + filtry, dwa wahacze, geometria,
następny temat do zrobienia- muszę się zająć przednią lampą, dziwna sprawa, bo jak umyję autko karczerem to zaraz lampa zaparowana, ale po jeździe w deszczu, nawet w największą ulewę, jest sucha

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 04 lis 2014, 13:16

pioter pisze:Odebrałem zaciski od S8 D3 i teraz trzeba dokupić tarcze i klocki . Na żywo zaciski są piękne i wielkie . :D
No proszę, choroba jest widzę zaraźna <tjaa>
Tył również będziesz zmieniał czy pozostawiasz w oryginale?


Co by nie było że nie na temat piszę.....
w ubiegłym tygodniu wywlekłem z auta cały tunel środkowy i deskę rozdzielczą - jak zrobiło się chłodniej to okazało się że moje ogrzewanie nie działa już poprawnie - aby usprawnić klimatronik trza było wszystko wybebeszyć, zmienić 2 silniczki klap i obie nagrzewnice.
Teraz ciepełko jak się patrzy i jestem gotów na chłodniejsze dni <hura>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2292
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 04 lis 2014, 14:06

Z tyłem z jarzmami muszę się zastanowić , u mnie ogrzewanie dmucha baaaardzo ciepło ale niestety tylko z bocznych kratek . Środkowa zimna i przestawianie w panelu klimatronika nic nie daje . Nie wyobrażam sobie że trzeba będzie zdejmować deskę .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 04 lis 2014, 15:03

pioter pisze:Z tyłem z jarzmami muszę się zastanowić
Warto, naprawdę czuć różnicę.... na zestawie S8 mam wrażenie, że hamuję później i lżej a i tak spokojnie zatrzymuję się tam gdzie chcę.
Miałem jeszcze zrobić przewody w oplocie ale nigdy nie mam na to czasu :/
pioter pisze: ... u mnie ogrzewanie dmucha baaaardzo ciepło ale niestety tylko z bocznych kratek . Środkowa zimna i przestawianie w panelu klimatronika nic nie daje . Nie wyobrażam sobie że trzeba będzie zdejmować deskę .
No niestety, na ściąganiu dechu może to się jednak skończyć.
Wprawdzie jeden kolega tu z forum twierdzi, że do samych nagrzewnic dechy ściągać nie trzeba ale przyznam się szczerze, że nie sprawdzałem tej teorii a miejsca tam na ruchy pod deską jest niestety bardzo mało :/

O ile dobrze kojarzę ELSA mówi, że do wymiany nagrzewnic dechę trza rwać.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 04 lis 2014, 15:54

FOSS pisze:
pioter pisze:Z tyłem z jarzmami muszę się zastanowić
Warto, naprawdę czuć różnicę.... na zestawie S8 mam wrażenie, że hamuję później i lżej a i tak spokojnie zatrzymuję się tam gdzie chcę.
Miałem jeszcze zrobić przewody w oplocie ale nigdy nie mam na to czasu :/
Nie tylko Ty masz takie odczucie ;) 385/335mm robi robotę chociaż to dalej z przodu seryjny dwu tłokowy pływający zacisk a z tyłu jarzmo tylko oddalające seryjny zacisk.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2292
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 04 lis 2014, 18:00

Jak śmigam D4 to tam się fajnie hamuje ale tarcze z tyłu mają 356mm . Nie chce mi się kół ściągać bo myślałem wcześniej o zaciskach do przodu od D4 .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl