[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?
ale pierdoły gada ten twój mechanior żeby wyjąć / wymienić nastawnik nie trzeba żadnego rozrządu ani ryja sciągac. Wystarczy górny wałek ssący zdemontować, ot cała filozofia. Miejsca jest dosc aby wyciągnąć nastawnik. No może z lewej strony jest troche więcej zabawy...ehhhpreston81 pisze:demontaz montaz nastawnika tj sciagniecie ryja rozpiecie rozrzadu demontaz montaz cena ok 700 zł ...
Ostatnio zmieniony 03 cze 2015, 14:45 przez CINEK, łącznie zmieniany 1 raz.
to nie jest zwykły napęd...to
Sam nastawnik da się wymienić bez ruszania rozrządu, ale Maciek napisał że będzie także wymieniał łańcuch, a to się wiąże z podniesieniem dolnego wałka - czyli rozpięcie rozrządumartin_rs4 pisze:ale pierdoły gada ten twój mechanior żeby wyjąć / wymienić nastawnik nie trzeba żadnego rozrządu ani ryja sciągac. Wystarczy górny wałek ssący zdemontować, ot cała filozofia. Miejsca jest dosc aby wyciągnąć nastawnik. No może z lewej strony jest troche więcej zababy...ehhhpreston81 pisze:demontaz montaz nastawnika tj sciagniecie ryja rozpiecie rozrzadu demontaz montaz cena ok 700 zł ...
zgadza sie. Tylko niestety niewiedza, niechęć albo zwyczajne lenistwo mechanika jest następstwem takich sytuacji tu przez Maćka opisanych. Wystarczyło by sam slizg zmienić, a suma sumarum skończy się na wyrzuconych tysiącach złotych w błoto...k3cz pisze:Sam nastawnik da się wymienić bez ruszania rozrządu, ale Maciek napisał że będzie także wymieniał łańcuch, a to się wiąże z podniesieniem dolnego wałka - czyli rozpięcie rozrządu
to nie jest zwykły napęd...to
aaaa, takie rzeczy.... no bez ruszania nastawnika to rzeczywiście może być trudnopreston81 pisze:Foss mechanik chciał to założyć nie rozpinając rozrządu tj ścisnąć go co zluzuje łańcuch i w tej pozycji to zakładać niestety się nie dało...
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
preston81, masz flotę to rób i z bani będziesz miał. Ale słowa majstra, że slizgu nie idzie wymienić to nieporozumienie, gdzie cała rzesza ludzi z forum ma to za sobą. Nie opyla mu się samego ślizgu, bo wie, że pójdziesz na to co Ci powie i zarobi o wiele więcej. Stary mieszkasz w tak dużym mieście, że znaleźć kogoś kto wymieni sam ślizg nie powinno stanowić problemu. Jeśli coś tam Ci stukało i po zdjęciu dekla ślizg jest złamany to wg mnie drugi ślizg i po problemie
-
- Forum Audi A8
- Posty: 50
- Rejestracja: 26 sty 2015, 20:01
- Lokalizacja: Lublin
Ja wczoraj odebrałem samochód po wymianie tego i tamtego. Wymienione ślizgi na obu głowicach, oba łańcuszki, jeden nastawnik z używki, cała masa uszczelek i dupereli. I o ile wcześniej wydawało mi się że nic nie tłucze przy odpalaniu to teraz muszę stwierdzić, że nie tyle stukało co nawet napier******.
w pozku same pipki do v8 albo wuhta pseudo znawców u ktorych wyjdziesz gorzej niz w ASO
np pseudo serwisyu amerykanskich samochodow specjalizujace sie w v8 jak bys tam wjechal pusciliby cie z torbami albo gadka ze znawcami ze musi koles widziec nastawnik bo nie wie o czym mowie to po kij mi tacy specjalisci ??
a co do mechanika jeszcze raz prostuje ze mowil ze nie da sie tego zalozyc bez zwalania łańcucha i demontazu nastawnika bo taka bnyla moja wizja tj scisnac go odsłonic łancuch i wymienic jade robic ostatnie km ze starym nastawnikiem wroce na przyszly tydzien ipowinien byc juz na miejscu
np pseudo serwisyu amerykanskich samochodow specjalizujace sie w v8 jak bys tam wjechal pusciliby cie z torbami albo gadka ze znawcami ze musi koles widziec nastawnik bo nie wie o czym mowie to po kij mi tacy specjalisci ??
a co do mechanika jeszcze raz prostuje ze mowil ze nie da sie tego zalozyc bez zwalania łańcucha i demontazu nastawnika bo taka bnyla moja wizja tj scisnac go odsłonic łancuch i wymienic jade robic ostatnie km ze starym nastawnikiem wroce na przyszly tydzien ipowinien byc juz na miejscu
bądź sobą, wariatów też lubią
Jakiś czas temu jadąc do DE po drodze w Poznaniu dla jednego kolegi miałem kupić przednie zaciski od S8D3.preston81 pisze:w pozku same pipki do v8 albo wuhta pseudo znawców u ktorych wyjdziesz gorzej niz w ASO
W rozmowie sprzedający w zaparte szedł, że to S8 więc zajeżdżam.
Na miejscu okazuje się, że to zaciski pod największą tarczę w D3 czyli wg. nich 360mm i wyjęte żywcem z S8D3 4.2V8
Wyprowadziłem typów na dwór do swojego auta i pokazałem prawdziwe zaciski ale nie dali się przekonać, że S8 w D3 to silnik 5.2V10 i tarcze przednie 385mm i to jest coś innego niż oni sprzedają
Ciekawe komu wcisnęli tego bubla bo aukcja szła w zaparte z takim samym wciąż opisem
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-