
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?
ale pierdoły gada ten twój mechaniorpreston81 pisze:demontaz montaz nastawnika tj sciagniecie ryja rozpiecie rozrzadu demontaz montaz cena ok 700 zł ...


Ostatnio zmieniony 03 cze 2015, 14:45 przez CINEK, łącznie zmieniany 1 raz.
to nie jest zwykły napęd...to
Sam nastawnik da się wymienić bez ruszania rozrządu, ale Maciek napisał że będzie także wymieniał łańcuch, a to się wiąże z podniesieniem dolnego wałka - czyli rozpięcie rozrządumartin_rs4 pisze:ale pierdoły gada ten twój mechaniorpreston81 pisze:demontaz montaz nastawnika tj sciagniecie ryja rozpiecie rozrzadu demontaz montaz cena ok 700 zł ...żeby wyjąć / wymienić nastawnik nie trzeba żadnego rozrządu ani ryja sciągac. Wystarczy górny wałek ssący zdemontować, ot cała filozofia. Miejsca jest dosc aby wyciągnąć nastawnik. No może z lewej strony jest troche więcej zababy...ehhh
zgadza sie. Tylko niestety niewiedza, niechęć albo zwyczajne lenistwo mechanika jest następstwem takich sytuacji tu przez Maćka opisanych. Wystarczyło by sam slizg zmienić, a suma sumarum skończy się na wyrzuconych tysiącach złotych w błoto...k3cz pisze:Sam nastawnik da się wymienić bez ruszania rozrządu, ale Maciek napisał że będzie także wymieniał łańcuch, a to się wiąże z podniesieniem dolnego wałka - czyli rozpięcie rozrządu
to nie jest zwykły napęd...to
aaaa, takie rzeczy.... no bez ruszania nastawnika to rzeczywiście może być trudnopreston81 pisze:Foss mechanik chciał to założyć nie rozpinając rozrządu tj ścisnąć go co zluzuje łańcuch i w tej pozycji to zakładać niestety się nie dało...

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
preston81, masz flotę to rób i z bani będziesz miał. Ale słowa majstra, że slizgu nie idzie wymienić to nieporozumienie, gdzie cała rzesza ludzi z forum ma to za sobą. Nie opyla mu się samego ślizgu, bo wie, że pójdziesz na to co Ci powie i zarobi o wiele więcej. Stary mieszkasz w tak dużym mieście, że znaleźć kogoś kto wymieni sam ślizg nie powinno stanowić problemu. Jeśli coś tam Ci stukało i po zdjęciu dekla ślizg jest złamany to wg mnie drugi ślizg i po problemie 

-
- Forum Audi A8
- Posty: 50
- Rejestracja: 26 sty 2015, 20:01
- Lokalizacja: Lublin
Ja wczoraj odebrałem samochód po wymianie tego i tamtego. Wymienione ślizgi na obu głowicach, oba łańcuszki, jeden nastawnik z używki, cała masa uszczelek i dupereli. I o ile wcześniej wydawało mi się że nic nie tłucze przy odpalaniu to teraz muszę stwierdzić, że nie tyle stukało co nawet napier******.
w pozku same pipki do v8 albo wuhta pseudo znawców u ktorych wyjdziesz gorzej niz w ASO
np pseudo serwisyu amerykanskich samochodow specjalizujace sie w v8 jak bys tam wjechal pusciliby cie z torbami
albo gadka ze znawcami ze musi koles widziec nastawnik bo nie wie o czym mowie to po kij mi tacy specjalisci ??
a co do mechanika jeszcze raz prostuje ze mowil ze nie da sie tego zalozyc bez zwalania łańcucha i demontazu nastawnika bo taka bnyla moja wizja tj scisnac go odsłonic łancuch i wymienic jade robic ostatnie km ze starym nastawnikiem wroce na przyszly tydzien ipowinien byc juz na miejscu

np pseudo serwisyu amerykanskich samochodow specjalizujace sie w v8 jak bys tam wjechal pusciliby cie z torbami


a co do mechanika jeszcze raz prostuje ze mowil ze nie da sie tego zalozyc bez zwalania łańcucha i demontazu nastawnika bo taka bnyla moja wizja tj scisnac go odsłonic łancuch i wymienic jade robic ostatnie km ze starym nastawnikiem wroce na przyszly tydzien ipowinien byc juz na miejscu
bądź sobą, wariatów też lubią
Jakiś czas temu jadąc do DE po drodze w Poznaniu dla jednego kolegi miałem kupić przednie zaciski od S8D3.preston81 pisze:w pozku same pipki do v8 albo wuhta pseudo znawców u ktorych wyjdziesz gorzej niz w ASO![]()
W rozmowie sprzedający w zaparte szedł, że to S8 więc zajeżdżam.
Na miejscu okazuje się, że to zaciski pod największą tarczę w D3 czyli wg. nich 360mm i wyjęte żywcem z S8D3 4.2V8

Wyprowadziłem typów na dwór do swojego auta i pokazałem prawdziwe zaciski ale nie dali się przekonać, że S8 w D3 to silnik 5.2V10 i tarcze przednie 385mm i to jest coś innego niż oni sprzedają

Ciekawe komu wcisnęli tego bubla bo aukcja szła w zaparte z takim samym wciąż opisem

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-