części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ - ] RS8 D3 - projekt czas zacząć

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 21 kwie 2015, 22:47

Na A2 też można pociskać przez dłuższy czas, tylko trzeba wybrać odpowiednią porę ...np. niedziela rano <amasz>

Gość

Post autor: Gość » 21 kwie 2015, 22:59

No S3 od Sulechowa ma ładne kawałki. Od lubina nie rozpędził bym sie bo raz że czesto jedna jezdnia to koleiny.

Bartek87
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 231
Rejestracja: 09 lip 2012, 20:29
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Bartek87 » 22 kwie 2015, 06:51

Na praktycznie całej S3 są długie proste z minimalnymi zakrętami ( jedynie odcinek Gorzów Wlkp. - Skwierzyna nie nadaje się do duuużych prędkości)

Gość

Post autor: Gość » 22 kwie 2015, 10:29

Jeźdzę czesto odcinkami trójki w rejonie dolnoślaskim i tam bym nie pozapier..raczej.


Dobra panowie widze że dyskusja nie na temat sie rozkreca to musze was przystopować :)

WRACAMY DO TEMATU TURBO!

SENTENZA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 125
Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: SENTENZA » 04 cze 2015, 12:24

Wracając do tematu :)
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 04 cze 2015, 12:28

SENTENZA pisze:Wracając do tematu :)
Na tym cylindrze już raczej nie pojeździ <boisie>

Noi jak będzie dalej?... Dół od BFM czy AQF?... czy jakiś cały ABZ?
Cały ABZ to może być znowuż problem ze sterowaniem <hmm>

Jakiś BFM był tu na sprzedaż co ciśnienia nie trzymał na jednym garku.... może by tak tanim sumptem z dwóch jeden sprawny złożyć <hmm>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

SENTENZA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 125
Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: SENTENZA » 04 cze 2015, 19:04

FOSS pisze:Noi jak będzie dalej?... Dół od BFM czy AQF?... czy jakiś cały ABZ?
Cały ABZ to może być znowuż problem ze sterowaniem <hmm>

Jakiś BFM był tu na sprzedaż co ciśnienia nie trzymał na jednym garku.... może by tak tanim sumptem z dwóch jeden sprawny złożyć <hmm>
Słupek BFM już kupiony i u Guziora. Kupno samego dołu (bloku) = kupa roboty przy przekładce. I często kasa jest porównywalna do kupna sprawnego słupka.
AQF nie do końca jest wymienny z BFM.
ABZ fajny ale jak ktoś chce, żeby wszystko działało to w D3 będzie problem z webasto, klimą itp&#8230;
ABZ nie ma zmiennych faz rozrządu - co w zależności od punku widzenia może być wadą lub zaletą.

Za BFM przemawiało to, że na pewno pasuje; kupiłem przed przeróbką nowy rozrząd więc wystarczyło przełożyć; kolektor ssący od RSa nie pasuje do ABZta więc musiałbym zapłacić za inny&#8230; itp&#8230;
Reasumując najlepiej było kupić taki sam silnik i robić na jednym turbo.
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...

Motostacja

Post autor: Motostacja » 05 cze 2015, 01:03

SENTENZA,

podziwiam Cie za determinacje <brawo>

peter22
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 45
Rejestracja: 02 kwie 2015, 08:43
Lokalizacja: Łódż

Post autor: peter22 » 10 lip 2015, 21:11

co tu taka cisza ????

SENTENZA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 125
Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: SENTENZA » 10 lip 2015, 23:36

cisza bo czekamy na turbo GT8X. Idzie z Chin. T76 za duże gabarytowo i w sumie nie potrzebne takie co 900km potrafi nadmuchać. I tak pompa wytrzyma do 600km, a wtryski do ok. 520km. Teraz Przemek jest na piedestale, więc z ciekawością śledzimy jego post :) u niego siedzi T76 i będzie większa moc niż u mnie. Więc projekt RS8 D3 generalnie będzie słabszy niż RS8 D2 :) D2 ma przede wszystkim więcej miejsca w komorze silnika. ABZ chyba też bardziej pancerny niż BFM i można sobie pozwolić na więcej. Nie wszystko co nowsze to lepsze :)
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...

SENTENZA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 125
Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: SENTENZA » 24 wrz 2015, 17:20

Mały update...
Skrzynia pojechała na wzmocnienie do Poznania.
Wszystkie kosze o 50% mocniejsze. Tzn. tam gdzie były 4 tarcze teraz jest 6, a tam gdzie było 6 jest 8...
Hydrokinetyk od RSa nie wchodzi mimo, że dzwon skrzyni taki sam. Więc jest od 4.2 TDI (w 6hp26 to jest najmocniejsze sprzęgło) dodatkowo wzmocnione i przerobione tak aby pasowało + najnowszy soft rzecz jasna. 800-850Nm powinno dźwignąć na stałe - jak serie. Dodatkowo podniesione ciśnienie o 3.5 bara co ma spowodować szybszą pracę. Generalnie gościu się zarzekał, że raczej już skrzynia do niego nie wróci.
Opowiadał historię o gościu co kupił A5 4.2 fsi i dołożył kompresor. Skrzynia nie zrobiła nawet 1000km... Wzmocnił tę skrzynie, ale niestety rozbił tą A5. Ale kupił drugą taką samą i przełożył kompresor i skrzynie. Jeździ już 2 lata i nic się nie dzieje.
Z ciekawszych rzeczy to to, że skrzynia wytrzymuje, nie znaczy, że się nic z nią nie dzieje. Np. moja niby wytrzymywała 750Nm, ale koleś powiedział, że widać od razu, że dostawała za duży moment. I długo by tak nie pociągnęła.

Silnik będzie odprężany do ok 8.1 cr. Będzie bezpieczniej. Dodatkowa chłodnica oleju w silniku i skrzyni... Turbo GT8x, ar. 68.
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 24 wrz 2015, 18:55

SENTENZA, jak to nie tajemnica to daj proszę jakieś namiary do tego magika od skrzyń.

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 24 wrz 2015, 19:21

SENTENZA pisze:Mały update...
Skrzynia pojechała na wzmocnienie do Poznania.
Wszystkie kosze o 50% mocniejsze. Tzn. tam gdzie były 4 tarcze teraz jest 6, a tam gdzie było 6 jest 8...
Hydrokinetyk od RSa nie wchodzi mimo, że dzwon skrzyni taki sam. Więc jest od 4.2 TDI (w 6hp26 to jest najmocniejsze sprzęgło) dodatkowo wzmocnione i przerobione tak aby pasowało + najnowszy soft rzecz jasna. 800-850Nm powinno dźwignąć na stałe - jak serie. Dodatkowo podniesione ciśnienie o 3.5 bara co ma spowodować szybszą pracę. Generalnie gościu się zarzekał, że raczej już skrzynia do niego nie wróci.
Opowiadał historię o gościu co kupił A5 4.2 fsi i dołożył kompresor. Skrzynia nie zrobiła nawet 1000km... Wzmocnił tę skrzynie, ale niestety rozbił tą A5. Ale kupił drugą taką samą i przełożył kompresor i skrzynie. Jeździ już 2 lata i nic się nie dzieje.
Z ciekawszych rzeczy to to, że skrzynia wytrzymuje, nie znaczy, że się nic z nią nie dzieje. Np. moja niby wytrzymywała 750Nm, ale koleś powiedział, że widać od razu, że dostawała za duży moment. I długo by tak nie pociągnęła.

Silnik będzie odprężany do ok 8.1 cr. Będzie bezpieczniej. Dodatkowa chłodnica oleju w silniku i skrzyni... Turbo GT8x, ar. 68.


Profesjonalne podejście do tematu <brawo>

Gość

Post autor: Gość » 24 wrz 2015, 22:39

Do D3 tez da sie wadzic manuala :)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 24 wrz 2015, 23:55

Apophis pisze:Do D3 tez da sie wadzic manuala :)
Fuj <jeb>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl