części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 15 lip 2015, 22:58

beyer28 pisze: i pod czapkami bardzo nie ma się do czego przyczepić
ale dolnego slizgu nie widzisz <jezyk2>

ja ostatnio jak wyciągałem nastawnik to pod wałkiem była 1/3 slizgu ... nie wiem skąd bo ori nastawnik miał oba <bezradny>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 15 lip 2015, 22:59

beyer a puka ci ? czy nie ?
Ostatnio zmieniony 16 lip 2015, 00:15 przez Preston81, łącznie zmieniany 1 raz.
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 15 lip 2015, 23:06

nie <chura> cisza jak makiem zasiał <amasz>

no a ten pierwszy już chodzi ponad rok ;)
to nie jest zwykły napęd...to

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 15 lip 2015, 23:13

martin_rs4, pierwszy zawsze idzie górny

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 16 lip 2015, 00:15

beyer puka ci czy nie ?
mi poleciał dolny jako pierwszy :)
bądź sobą, wariatów też lubią

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 16 lip 2015, 11:29

preston81 pisze:beyer puka ci czy nie ?
mi poleciał dolny jako pierwszy :)
Teraz problemu nie ma, bo ciepło jest. Ale jak tylko chlodniejsza noc to se zgrzytnie przez chwile chociaż po ostatniej plukance zdecydowanie ciszej. Z tym dolnym slizgiem to słabo, bo fakt nie idzie dostrzec jego stanu. Ale wydaje mi się, ze gdyby dolny byl polamany to dawało by znać o sobie bardziej. Ja jeżdżę i słucham, bo ladowanie się w tak grubą robote z powodu sekundowego stukniecia jest delikatnym popadaniem w paranoje, slowa mojego mechanika

Gość

Post autor: Gość » 16 lip 2015, 11:54

Ja wprawdzie nie mam nastawników ale jest tu dawniejszy temat o jakims grzechotaniu w prawej głowicy i teorii było kilka. Grzechot był ze 3 lata jak mało jeździłem a teraz tylko łozysko viskozy hałasuje.
Także nie popadajcie w paranoje,macie juz nastoletnie auta,stety lub niestety one muszą sie poruszac bo przestoje im nie służą. Z racji wieku nawet w tej klasie coraz więcej bedzie świerszczy i popierdółek-no ale w nowych lepiej nie jest. Więc zagryźcie zabki panowie perfekcjoniści i z chłodniejszym podejściem sprawdzajcie swoje autka i gdy sie juz krzywda dzieje to naprawiajcie. :)

Takie mam obecnie podejscie i jakos stresu mnie a auto sie zrobiło nieco tańsze w utrzymaniu :)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 16 lip 2015, 12:45

beyer28 pisze:Z tym dolnym slizgiem to słabo, bo fakt nie idzie dostrzec jego stanu. Ale wydaje mi się, ze gdyby dolny byl polamany to dawało by znać o sobie bardziej.
Stuka bardziej albo mniej ale miałem taki przypadek gdzie nastawnik nie miał w ogóle dolnego ślizgu i nawet jego część metalowa już była trochę nadszarpnięta zębem czasu a jednak auto wciąż jeździło i to pod raczej ciężką nogą <faktycznie>

Obrazek . Obrazek
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 16 lip 2015, 13:16

FOSS, skoro łańcuch chodził po szkielecie slizgu to aż dziwne, że nie bylo to słyszalne.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 16 lip 2015, 14:31

nie dziwne jak się olej pojawi jego więcej to nic nie słychać
ja widziałem wytartą stopę do tego stopnia że przy paleniu złapało łańcuch i go urwało <bezradny>

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 16 lip 2015, 15:48

pepi, zajebiście luźny łańcuch musiał być

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 16 lip 2015, 16:33

panowie coś mi się zdaje że ten temat się szybko nie skończy :D

bądź sobą, wariatów też lubią

leon0376
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:56
Lokalizacja: FR

Post autor: leon0376 » 16 lip 2015, 22:56

beyer28 pisze:martin_rs4, pierwszy zawsze idzie górny


W prawej glowicy pierwszy leci gorny a w lewej dolny <muzyka>
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 16 lip 2015, 23:10

beyer28 pisze:FOSS, skoro łańcuch chodził po szkielecie slizgu to aż dziwne, że nie bylo to słyszalne.
Ależ oczywiście, że było słyszalne - grzechotało i m.in. dlatego nastawnik był wymieniany, poszedł nowy z ASO ;)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 17 lip 2015, 06:24

Witam!
FOSS pisze:grzechotało
-nie zawsze.Bez dolnego slizgu auto przejechalo co najmniej 40.000 km.




Stefan.

Zablokowany

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl