[D2 96 4.2PB/LPG ] Swap.
No to uważaj...Apophis pisze:Jutro jade robic odbiór. Auto jeździ jak trzeba silnik cyka elegancko.
jak zaczniesz Nowy Rok taki podobno będzie on później cały
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Spoko ubezpieczenie mam
Jakies fotki oczywiście jutro a dzis moge juz napisac że Skrzynke mam z A6 2.5 TDI także i tylny dyfer,wybierak. Oleje wymienione. Półosie dorabiane z moich wał przedłużany mój,wywazony zaopatrzony w nowa podpore. przeguby sa ok zostały moje. Pedały Dorobione na zamówienie od gościa z Krakowa co sie specjalizuje w takich klockach. Kompletne sprzegło z kołem zamachowym z RS4 B5 tarcza w kevlarze.
Silnik AKC z A8 D2 rocznik 2002 z przebiegiem 132tys km. Zastosowałem swoją pompe wspomagania ponieważ tylko tego w nim brakowało i tez podpasował mój pasek osprzetu. Wszelkie węże wodne,wspomagania,klimatyzacji które były w jakis sposób słabe wymienione na nowe lub lepsze.
Sterownik silnika pozostał oryginalny,wywalono EGR,tylne sondy,SAI czyli to co nie potrzebne do niczego,wywalone immo i zastosowane własne zabezpieczenie.
Pozostała do zrobienia w przyszłym roku juz opcja tempomatu do działania ktorego trza przygotowac emulator canowski.
Po nowym roku zaraz podłacze LPG.
Podziekowania dla Wiktorka(Dziadek_yoyo) ktory przyczynił sie do swapu silnika
Jakies fotki oczywiście jutro a dzis moge juz napisac że Skrzynke mam z A6 2.5 TDI także i tylny dyfer,wybierak. Oleje wymienione. Półosie dorabiane z moich wał przedłużany mój,wywazony zaopatrzony w nowa podpore. przeguby sa ok zostały moje. Pedały Dorobione na zamówienie od gościa z Krakowa co sie specjalizuje w takich klockach. Kompletne sprzegło z kołem zamachowym z RS4 B5 tarcza w kevlarze.
Silnik AKC z A8 D2 rocznik 2002 z przebiegiem 132tys km. Zastosowałem swoją pompe wspomagania ponieważ tylko tego w nim brakowało i tez podpasował mój pasek osprzetu. Wszelkie węże wodne,wspomagania,klimatyzacji które były w jakis sposób słabe wymienione na nowe lub lepsze.
Sterownik silnika pozostał oryginalny,wywalono EGR,tylne sondy,SAI czyli to co nie potrzebne do niczego,wywalone immo i zastosowane własne zabezpieczenie.
Pozostała do zrobienia w przyszłym roku juz opcja tempomatu do działania ktorego trza przygotowac emulator canowski.
Po nowym roku zaraz podłacze LPG.
Podziekowania dla Wiktorka(Dziadek_yoyo) ktory przyczynił sie do swapu silnika
Więc byłem w Genowefie obejrzeć auto Maćka, na prawdę kawał dobrej roboty, pod maską wygląda jak w oryginale na prawdę można ich pochwalić za włożoną pracę. A wiedza Krzyśka w temacie swapów jest strasznie obszerna! po prostu musi być wszystko dopięte na ostatni guzik, by klient był zadowolony - Co w tych czasach się bardzo ceni .
A jazda testowa.. Co tu dużo mówić wbija w fotel jest dobrze!
A jazda testowa.. Co tu dużo mówić wbija w fotel jest dobrze!
Więc jeździ to wreszcie o własnych siłach czy trzeba czasem popychać?gonias pisze:A jazda testowa.. Co tu dużo mówić wbija w fotel jest dobrze!
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
mówia chłopaki że jest dobrze , czyli musi tak być ale jako forumowy niedowiarek jak mnie Apo przewiezie to skomentuje .
ciesze sie ze swap sie udał durszlak wylecial z pod maski i zastapil go o wiele mlodszy silnik 3,7 bo 3,7 no ale to nie moje wiec nie marudze juz Niki też mówi że jest różnica na pewno bedzie i jest lepiej niz na tym co było , trzymam kciuki ze nic sie nie zesra i bedzie to pewny przetarty szlak dla pozostałych majacych w planach swapy Ale Maciejos ochłonie sprawdzi 10x i sie wypowie w koncu nie dal za ten zabieg 5zł tylko sporo kasy
to co Apo d2 zostawiamy i kupujemy pejtony dla odmiany ?:D
ciesze sie ze swap sie udał durszlak wylecial z pod maski i zastapil go o wiele mlodszy silnik 3,7 bo 3,7 no ale to nie moje wiec nie marudze juz Niki też mówi że jest różnica na pewno bedzie i jest lepiej niz na tym co było , trzymam kciuki ze nic sie nie zesra i bedzie to pewny przetarty szlak dla pozostałych majacych w planach swapy Ale Maciejos ochłonie sprawdzi 10x i sie wypowie w koncu nie dal za ten zabieg 5zł tylko sporo kasy
to co Apo d2 zostawiamy i kupujemy pejtony dla odmiany ?:D
bądź sobą, wariatów też lubią
Jesli chcesz dołaczyc do moich koników pod maske to nie obrażę sieFOSS pisze:Więc jeździ to wreszcie o własnych siłach czy trzeba czasem popychać?
Yyyy a co powiesz na swap 3.0 tdi do A3?preston81 pisze:to co Apo d2 zostawiamy i kupujemy pejtony dla odmiany ?:D
Gonias był przewieziony i tym samym były to moje pierwsze kilometry w nowym starym aucie. Jeździ sie zupełnie inaczej. Skrzynia nie jest zbyt długa,ma podobne przełożenia jak 5hp z A8 ale jeden bieg więcej. Na 6 biegu przy ok 3 tys miałem juz ze 180 więc mozna sie bujać. 1,2 to petarda 3,4,5 ruch miejski 5,6 trasa.
Po 400km jest juz inaczej,lepiej sie to jakos sprawuje jak zaraz po starcie,mój wydech nieco ucichł a to chyba ze wzgledu na przednie katy które zostały w kolektorach.
G28 i rozrusznik sa od AKC więc żadnej filozofii nie ma. Nie Podoba mi sie troszku nowa podpora wału która wydaje jakby mruczenie przy ok 80-90km/h ale jeszcze musze wykluczyc opony.
Spalanie nie mierzyłem ale na pewno spala mniej jak poprzednio. Narazie latam tylko na PB. Elastyczność silnika wystarczająca wieksza od ABZta,ciagnie ładnie z dołu,trase do domu spokojnie bez zamulania zrobiłem w przedziale do 2tys obrotów I tym samym towarzyszył mi przyjemny basowy bulgot mojego wydeszku
Za jakiś czas podjade to podłaczymy emulator canowski by ten fullcanowski sterownik widział predkość i obsługiwał mi tempomat.
Zegary mam swoje jednak nie bedą pokazywały spalania-recepta prosta wsadzic poliftowe,zrobi sie adapter to poszukam w przyszłości,nie jest to nic bardzo ważnego
Olej w skrzyni i dyfrze nowy,jeszcze musze machnąć w silniku.
Autkiem jedzie sie naprawde przyjemnie,jestem zadowolony
Wielkie podziekowania dla Krzyśka-szefa i reszty ekipy GenowefaGarage!!
Audi mam juz przygotowane do kolejnych swapów na silniki typu AVP,BCY to już żaden problem jak sie trafi cos fajnego jak to AKC to pomyślimy narazie mam auto do jazdy ze zdrowiutkim silniczkiem.
Narazie jedna fotka
Od spodu może za kilka dni coś cykne jak bede gazownie ogarniał,olej te sprawy. Mieszek i gała sa jakieś z tej A6....dramatyczne więc wylecą jak tylko dokupie gałe bo miech ori juz mam zamówiony.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
eee, ja to mały, chudy i słaby jestem więc marny ze mnie pożytekApophis pisze:Jesli chcesz dołaczyc do moich koników pod maske to nie obrażę sie
...
ale zawsze mogę pomarudzić przed klawiaturą... np.: brakuje ci śrubki mocującej lewy reflektor
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-