części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 96 4.2PB/LPG ] Swap.

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
Gość

Post autor: Gość » 30 gru 2015, 21:00

Jutro jade robic odbiór. Auto jeździ jak trzeba silnik cyka elegancko.

c.d.n...

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 30 gru 2015, 21:41

oby ostatni dzień roku okazał się jednym z wielu przyszłych dni użytkowania.
Czekamy na relacje i fotki

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 30 gru 2015, 22:05

Apophis pisze:Jutro jade robic odbiór. Auto jeździ jak trzeba silnik cyka elegancko.
No to uważaj...
jak zaczniesz Nowy Rok taki podobno będzie on później cały <faktycznie>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Gość

Post autor: Gość » 30 gru 2015, 22:30

Spoko ubezpieczenie mam :)

Jakies fotki oczywiście jutro a dzis moge juz napisac że Skrzynke mam z A6 2.5 TDI także i tylny dyfer,wybierak. Oleje wymienione. Półosie dorabiane z moich wał przedłużany mój,wywazony zaopatrzony w nowa podpore. przeguby sa ok zostały moje. Pedały Dorobione na zamówienie od gościa z Krakowa co sie specjalizuje w takich klockach. Kompletne sprzegło z kołem zamachowym z RS4 B5 tarcza w kevlarze.
Silnik AKC z A8 D2 rocznik 2002 z przebiegiem 132tys km. Zastosowałem swoją pompe wspomagania ponieważ tylko tego w nim brakowało i tez podpasował mój pasek osprzetu. Wszelkie węże wodne,wspomagania,klimatyzacji które były w jakis sposób słabe wymienione na nowe lub lepsze.
Sterownik silnika pozostał oryginalny,wywalono EGR,tylne sondy,SAI czyli to co nie potrzebne do niczego,wywalone immo i zastosowane własne zabezpieczenie.
Pozostała do zrobienia w przyszłym roku juz opcja tempomatu do działania ktorego trza przygotowac emulator canowski.
Po nowym roku zaraz podłacze LPG.

Podziekowania dla Wiktorka(Dziadek_yoyo) ktory przyczynił sie do swapu silnika :)

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 30 gru 2015, 22:41

W końcu, gratulacje :) Jakie oznaczenie skrzyni? Ile Cie to finalnie wyniosło?
Four rings to rule them all

Gość

Post autor: Gość » 30 gru 2015, 22:44

Qrde oznaczenie skrzyni...mam nadzieje że dopatrze sie bo jak była na wierzchu to jakos wyleciało z głowy :D Wiem że to z C5 wersji 180konnej.

Koszta ok 9tyś.

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 31 gru 2015, 00:13

Uuuu koszta nie małe, ale w sumie jak wszystko dobrze zrobione, to teraz spokój na lata :)
Four rings to rule them all

Awatar użytkownika
gonias
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 249
Rejestracja: 23 sty 2012, 23:57
Lokalizacja: Turek (WLKP)

Post autor: gonias » 31 gru 2015, 17:13

Więc byłem w Genowefie obejrzeć auto Maćka, na prawdę kawał dobrej roboty, pod maską wygląda jak w oryginale <brawo> na prawdę można ich pochwalić za włożoną pracę. A wiedza Krzyśka w temacie swapów jest strasznie obszerna! po prostu musi być wszystko dopięte na ostatni guzik, by klient był zadowolony - Co w tych czasach się bardzo ceni :).

A jazda testowa.. Co tu dużo mówić wbija w fotel :) jest dobrze!

Obrazek

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 31 gru 2015, 18:47

bokami lata :]

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 31 gru 2015, 19:07

gonias pisze:A jazda testowa.. Co tu dużo mówić wbija w fotel :) jest dobrze!
Więc jeździ to wreszcie o własnych siłach czy trzeba czasem popychać? <faktycznie>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 31 gru 2015, 21:41

mówia chłopaki że jest dobrze , czyli musi tak być ale jako forumowy niedowiarek jak mnie Apo przewiezie to skomentuje .
ciesze sie ze swap sie udał durszlak wylecial z pod maski i zastapil go o wiele mlodszy silnik 3,7 bo 3,7 no ale to nie moje wiec nie marudze juz :D Niki też mówi że jest różnica na pewno bedzie i jest lepiej niz na tym co było , trzymam kciuki ze nic sie nie zesra i bedzie to pewny przetarty szlak dla pozostałych majacych w planach swapy :) Ale Maciejos ochłonie sprawdzi 10x i sie wypowie w koncu nie dal za ten zabieg 5zł tylko sporo kasy

to co Apo d2 zostawiamy i kupujemy pejtony dla odmiany ?:D
bądź sobą, wariatów też lubią

Gość

Post autor: Gość » 31 gru 2015, 22:27

FOSS pisze:Więc jeździ to wreszcie o własnych siłach czy trzeba czasem popychać? <faktycznie>
Jesli chcesz dołaczyc do moich koników pod maske to nie obrażę sie :)
preston81 pisze:to co Apo d2 zostawiamy i kupujemy pejtony dla odmiany ?:D
Yyyy a co powiesz na swap 3.0 tdi do A3? :D

Gonias był przewieziony i tym samym były to moje pierwsze kilometry w nowym starym aucie. Jeździ sie zupełnie inaczej. Skrzynia nie jest zbyt długa,ma podobne przełożenia jak 5hp z A8 ale jeden bieg więcej. Na 6 biegu przy ok 3 tys miałem juz ze 180 więc mozna sie bujać. 1,2 to petarda 3,4,5 ruch miejski 5,6 trasa.

Po 400km jest juz inaczej,lepiej sie to jakos sprawuje jak zaraz po starcie,mój wydech nieco ucichł a to chyba ze wzgledu na przednie katy które zostały w kolektorach.
G28 i rozrusznik sa od AKC więc żadnej filozofii nie ma. Nie Podoba mi sie troszku nowa podpora wału która wydaje jakby mruczenie przy ok 80-90km/h ale jeszcze musze wykluczyc opony.

Spalanie nie mierzyłem ale na pewno spala mniej jak poprzednio. Narazie latam tylko na PB. Elastyczność silnika wystarczająca wieksza od ABZta,ciagnie ładnie z dołu,trase do domu spokojnie bez zamulania zrobiłem w przedziale do 2tys obrotów :) I tym samym towarzyszył mi przyjemny basowy bulgot mojego wydeszku :)
Za jakiś czas podjade to podłaczymy emulator canowski by ten fullcanowski sterownik widział predkość i obsługiwał mi tempomat.
Zegary mam swoje jednak nie bedą pokazywały spalania-recepta prosta wsadzic poliftowe,zrobi sie adapter to poszukam w przyszłości,nie jest to nic bardzo ważnego :)

Olej w skrzyni i dyfrze nowy,jeszcze musze machnąć w silniku.

Autkiem jedzie sie naprawde przyjemnie,jestem zadowolony :)
Wielkie podziekowania dla Krzyśka-szefa i reszty ekipy GenowefaGarage!! :)

Audi mam juz przygotowane do kolejnych swapów na silniki typu AVP,BCY to już żaden problem :) jak sie trafi cos fajnego jak to AKC to pomyślimy :) narazie mam auto do jazdy ze zdrowiutkim silniczkiem.

Narazie jedna fotka


Obrazek


Od spodu może za kilka dni coś cykne jak bede gazownie ogarniał,olej te sprawy. Mieszek i gała sa jakieś z tej A6....dramatyczne więc wylecą jak tylko dokupie gałe bo miech ori juz mam zamówiony.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 01 sty 2016, 00:23

preston81, aleś się uczepił tego 3.7 :P

3.7 + manual vs 4.2 + tip...... szanse będą porównywalne, w zwykłym użytkowaniu pomijalne, bo kto jeździ rajdowo cały czas <fujarka>
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 01 sty 2016, 10:39

Apophis pisze:Jesli chcesz dołaczyc do moich koników pod maske to nie obrażę sie :)
eee, ja to mały, chudy i słaby jestem więc marny ze mnie pożytek <jezyk2>
...
ale zawsze mogę pomarudzić przed klawiaturą... np.: brakuje ci śrubki mocującej lewy reflektor :D
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Gość

Post autor: Gość » 01 sty 2016, 11:28

Wieem bo ujebałem kiedyś ten zaczep. Ale w A8 lampa sie dobrze trzyma na 3 śrubach też :) jeszcze musze ogarnać dziene bo z alarmem se poradziłem(moje patenty to tylko ja wiem jak funkcjonują) :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl