[D2 00 4.2PB/LPG ] Zaciski z D3 do D2
jakby ktos był chętny mogę odsprzedać te liftowe zeliwne zwrotnice
dla przypomnienia, w przedlifcie nie zmieniamy nic oprocz samych zwrotnic, i mozna zakladac hebel z d3 360x34
kupilem 6tlok z cayenne i okazuje sie ze lepiej spasowac mi go do starych zeliwniakow
zaciski i klocki od d3 rowniez bede sprzedawal, tylko tak za niedlugo
dla przypomnienia, w przedlifcie nie zmieniamy nic oprocz samych zwrotnic, i mozna zakladac hebel z d3 360x34
kupilem 6tlok z cayenne i okazuje sie ze lepiej spasowac mi go do starych zeliwniakow
zaciski i klocki od d3 rowniez bede sprzedawal, tylko tak za niedlugo
paasuja praktycznie bez problemu. 3 otwory idealnie, jeden (ten gorny) trzeba troche nizej rozwiercic i przykrecic na srubke z podkladka aby man oslona w zaden rezonans nie wpadala.meir pisze:powiedzcie mi a osłona tarczy z D3 360 mm też pasuje do zwrotnic w D2 ?
blacha jest tak spasowana ze jej praktycznie nie widac
dodatkowo kupilem wtyczni do D3 od czujnika zuzycia klockow, aby nie ciac za kazdym razem kabli. Koszt w ASO za kpl. wtyczek z pinami i kabelkami cos ok. 60zl
to nie jest zwykły napęd...to
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
ceny zwrotnic FL są chore
dziś złożyłem inny zestaw za wcale nie takie dużo większe pieniądze porównując do kupowania zwrotnic z FLa... za które czasem trzeba dać 300zł/szt
- Zaciski 1000zł i więcej, często z ładnymi klockami jak w moim przypadku
- tarcze 330zł z wysyłką - nowe w sklepie - FEBI
- 20zł tokarz na roztoczenie środków tarcz
- tulejki na śruby aby odsunąć zacisk wgłąb auta
- tulejki na otwory w zacisku bo tam jest fi 16 a śruba M14
- przewody hamulcowe inne by się przydały, coś podobnego do tych tylnych, da radę dobrać od biedy z innych aut- koszt ok 20zł/szt - ja miałem akurat oplot i tak więc nie ruszałem ich
całość jakieś 1400zł - na zwrotnicach przedliftowych, bez adapterow i dystansow pod tarcze
dziś złożyłem inny zestaw za wcale nie takie dużo większe pieniądze porównując do kupowania zwrotnic z FLa... za które czasem trzeba dać 300zł/szt
- Zaciski 1000zł i więcej, często z ładnymi klockami jak w moim przypadku
- tarcze 330zł z wysyłką - nowe w sklepie - FEBI
- 20zł tokarz na roztoczenie środków tarcz
- tulejki na śruby aby odsunąć zacisk wgłąb auta
- tulejki na otwory w zacisku bo tam jest fi 16 a śruba M14
- przewody hamulcowe inne by się przydały, coś podobnego do tych tylnych, da radę dobrać od biedy z innych aut- koszt ok 20zł/szt - ja miałem akurat oplot i tak więc nie ruszałem ich
całość jakieś 1400zł - na zwrotnicach przedliftowych, bez adapterow i dystansow pod tarcze
Szczerze mówiąc to nie wiem czemu tak uważacie...pioteros pisze:ceny zwrotnic FL są chore
nowa w ASO detal jakieś 1700pln więc używana, w dobrym stanie, nie zgięta i nie pęknięta ile wg. was powinna kosztować?...
moim zdaniem używka w cenie 50% nowej części to dobra i właściwa cena... moim zdaniem
Rynek części używanych jest u nas kompletnie popierdzielony... są rzeczy które w oryginale kosztują krocie a w używkach sprzedają za psie pieniądze, nie wiadomo dlaczego... jak np. kompletne kolektory dolotowe.... ale są rzeczy używane których kompletnie nie opłaca się kupować używanych bo na allegro krzyczą za nie 80-90% ceny nowego w ASO... jak np. zbiorniczek płynu chłodzącego...
masakra
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości