części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 00 4.2PB/LPG ] Zaciski z D3 do D2

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
j3drek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 185
Rejestracja: 22 sty 2015, 18:15
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: j3drek » 31 mar 2017, 23:03

W mojej A8 są zwrotnice 4D0 407 257K
Życie jest zbyt krótkie by jeździć dieslem ;)
https://www.youtube.com/watch?v=61vgHeGrZ9M

Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 660
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 31 mar 2017, 23:46

No to tylko odkręcasz stary zacisk z jarzmem i zakładasz ten z D3.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 17 kwie 2018, 14:16

Odkopię wątek. Czy posiadacze 360mm z D3 są nadal zadowoleni? U mnie znowu tarcze (323mm) biją i nie chcę już się pakować w to g. Zdarzyło się komuś bicie na swapowanych 360?

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 17 kwie 2018, 14:43

krisker pisze:Zdarzyło się komuś bicie na swapowanych 360?
Nie wiem jak tam koledzy na tych swoich swap'owanych się czują ale nie ma co ukrywać, 360mm też można zajeździć.
Myślisz, że dlaczego w D3 zdejmuję te zaciski?... - bo zakładam jeszcze większe ;)

360mm na pewno będą lepsze niż 323mm - polecam, zakładałem kilkukrotnie do D2.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 17 kwie 2018, 16:12

krisker pisze:Odkopię wątek. Czy posiadacze 360mm z D3 są nadal zadowoleni? U mnie znowu tarcze (323mm) biją i nie chcę już się pakować w to g. Zdarzyło się komuś bicie na swapowanych 360?
Ja jestem mega zadowolony. Co prawda mam oryginalne tarcze i miałem kilkukrotnie ostre hamowanie, ale nic się nie pogięło, a jeżdżę już ponad 1,5 roku. Jest to swap na duuuużżżyyy +

ale jest jeden minus tego taki, że zostawiając tyle hamulce w oryginale 269mm, przód potrafi mocno zanurkować. Dlatego u mnie w przyszłym miesiącu wyląduje jeszcze na tyle zestaw 330mm od D4 i myślę, że przy takim zestawie 360 / 330 będzie idealnie.

Ale jak najbardziej zmieniać te śmietniki 323 na 360 <okok>
to nie jest zwykły napęd...to

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 17 kwie 2018, 20:15

ja również polecam jak przedmówca <okok> , już rok jeżdze i złego słowa nie powiem, przy starym zestawie po mocnym hamowaniu podejrzewam że drugi raz bym sie już nie zatrzymał, a tu przy zestawie 360 hamulec dalej jest ,więc nie ma co sie zastanawiać, ja natomiast poszedłem o jeden kroczek dalej i zmieniłem przewody elastyczne na te w stalowym oplocie
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 17 kwie 2018, 20:22

w imieniu kolegi co ujezdza moją byłą S8kę (teraz z hamulcami z mojej obecnej D3)
dokładam +1

jest zdecydowana poprawa
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 660
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 17 kwie 2018, 21:06

krisker pisze:Odkopię wątek. Czy posiadacze 360mm z D3 są nadal zadowoleni? U mnie znowu tarcze (323mm) biją i nie chcę już się pakować w to g. Zdarzyło się komuś bicie na swapowanych 360?
W pewnym sensie. Na pewno jest to o wiele lepsze niż 314. Niestety jak ktoś tu już kiedyś wspominał o ile dobre i sprawne 314 czy 323 na tym śmiesznym 3-prowadnicowym zacisku jest dobre dla jednego hamowania to na 360 można zahamować ze dwa max trzy razy. Tak że w sytuacji awaryjnej oba są wg mnie ok. A jak się ktoś lubi ścigać to wszystkie w/w są do niczego. Co do nurkowania ryja to niestety 330 z Q5/D4 niewiele pomaga. Odnośnie bicia to tu mam dość ciekawy objaw, tj przy powolnym wytracaniu prędkości do 120km jest ok, potem zaczyna telepać i ustaje przy 80. Jak mu depnę to tego nie ma, ale wtedy się boję że gruz może zrobić fikołka :D Szczerze to teraz absolutnie nie pchałbym się w 360 z D3 (chyba żeby mi ktoś za darmo dał) a 380 z D4. Mimo że zacisk to wg mnie klon, bo nawet zestaw naprawczy jest ten sam to różnica jest wyczuwalna.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

Prezes-Artek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 178
Rejestracja: 02 kwie 2017, 16:13
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Prezes-Artek » 17 kwie 2018, 21:29

Pepek pisze:Szczerze to teraz absolutnie nie pchałbym się w 360 z D3 (chyba żeby mi ktoś za darmo dał) a 380 z D4. Mimo że zacisk to wg mnie klon, bo nawet zestaw naprawczy jest ten sam to różnica jest wyczuwalna.
A 380 z D4 pasuje P&P i jak się to ma do 380 z eski D3?

Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 660
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 17 kwie 2018, 21:51

Jest taniej i masz maksimum 8 letnie tajle. Taniej jest też jak zamiast S8 D3 dajesz W12 D3. Ewentualnie tarcza z S8/W12 D3 stoczona z 385 na 380 i zacisk z D4 (choć na upartego można i tego nie toczyć bo się samo dotrze).
Przy czym w przypadku montażu 380 z D4 najlepiej mieć cały komplet z auta czyli zaciski + tarcze + ewentualnie przewody (jeśli ich nie ma to absolutnie nie kupować w chorej cenie do D4 tylko po taniości z T5). No i ZTCP między zwrotnicę a jarzmo przychodzi adapter 7mm (duże słowo jak na kawałek płaskownika z dwoma otworami :D), ale to teraz z głowy lecę i musiałbym to sprawdzić.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 17 kwie 2018, 22:02

Pepek pisze:Co do nurkowania ryja to niestety 330 z Q5/D4 niewiele pomaga
Mam taki zestaw od dwóch lat na aucie i nie mam problemu z nurkowaniem, już o tym pisałem na forum.
Przed zmianą tylnych hebli, podczas hamowania to prawie asfalt zderzakiem zbierałem <cicho>
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez danishow, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 660
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 17 kwie 2018, 22:14

Też mam 330, przedtem 280 a jeszcze wcześniej 269. Do tego zrobione zaciski. I auto nurkuje. Mniej, ale nurkuje. No ale ja mam zawieszenie tapczan, a docelowo jak się trafi to wleci 'pływający' amerykanin :)
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 17 kwie 2018, 22:24

Pepek pisze:No ale ja mam zawieszenie tapczan...
A no to tłumaczy "nurkowanie", u mnie siedzi fabryczne eSkowe, do tego talerzyki więc znacznie sztywniejsze zawieszenie.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 17 kwie 2018, 23:03

Nie będzie nurkować, czy trajkotać abs z przodu jak tył będzie adekwatny. Przerabiam właśnie już 3x tył i to już ostatnie podejście.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 18 kwie 2018, 08:45

Dzięki za odpowiedzi. Będę szukał zestawu. Do FLa potrzebuję:
1. Tarcze i klocki 360
2. Zaciski z jarzmami do ww. tarcz
3. Opcjonalnie osłon tarcz 360

Tak?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl