części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL] Tarcze & klocki (przód)

Wszystko dotyczące układu hamulcowego.
Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 11 paź 2016, 21:22

Tu sie nie zgodze. Cywilne tarcze do cywilnego auta... nalezy pamietac ze te nasze cywilne auta maja ponad 2T :) nie kazda sie sprawdzi. Np mialem okazje testowac tarcze brembo ktore sa dla mnie dnem gorszym niz podstawowe tanie trw. Ceny nie sa z kosmosu: 350zl a 1000zl dla przykladu :) teraz mam zimermana i dwa hamowania z 180-200 do 100 jak ktos mi wyjedzie i 3 raz droga hamowania x3... slabe mam zdanie o nich. Myslalem o kolejnej ale sport nawiercanej/nacinanej. Bo sa jeszcze cenowo w miare w moim zasiegu. Inaczej bym nie bral ich pod uwage.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Lewian
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 204
Rejestracja: 12 mar 2012, 20:43
Lokalizacja: Kleczew

Post autor: Lewian » 11 paź 2016, 21:27

Ale pamiętaj o jednym, cywilne A8 dwutonowe ma nieco większy układ niż cywilne Panda ;) Czyli pomimo 100% różnicy w masie i mocy oba auta nadal są autami cywilnymi. Oczywiście w obu autach można hamulce zajechać w moment, dla chcącego nic trudnego bo ani jedno ani drugie auto nie zostało stworzone po to by w krótkim czasie kilkukrotnie hamować z Vmax

Brembo również nie jestem zwolennikiem i podobnie jak Ty twierdze, że TRW jest lepsze i to samo słyszy się często od klientów ale to wszystko przez to gdzie i przez kogo to Brembo jest produkowane bo prawdziwe Brembo czyli ORO to już zupełnie inna bajka.

A co do Twojego opisanego przypadku, gdyby problemem były tarcze to objaw byłby inny, tu po prostu nie wytrzymują klocki, masz do czynienia z fadingiem. Owszem tarcza perforowana dała by trochę "in plus" ale znacznie więcej da Ci porządny klocek ;)

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 11 paź 2016, 21:42

To jesze nie jest Vmax i wcale nie trudo sie do tej predkosci rozpedzic. Hamulec lekko zaczyna wibrowac auto slabo hamuje. Calosc sie grzeje. Oczywiscie liczy sie zestaw i zawsze tak bedzie. Klocki jakie przerabialem to ebc, zimerman i trw i szukam dalej czegos w przystepnej cenie co by sie nadawalo :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 11 paź 2016, 21:47

drago_o, zamów klocki JURID. Robertas miał w przystępnej cenie ;)

Lewian
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 204
Rejestracja: 12 mar 2012, 20:43
Lokalizacja: Kleczew

Post autor: Lewian » 11 paź 2016, 21:49

Jeśli chodzi o klocki to:
- TRW nadaje się do A3 ewentualnie A4 ale nie do A8
- Zimmermann nadaje się do A8 o ile układ nie jest za mały i nie ma tendencji do przegrzewania jak w A8 D2
- EBC się nie nadaje, tymi klockami prędzej zajedziesz tarcze niż uzyskasz skuteczny hamulec

Jako kolejne spróbuj co najmniej Ferodo. Rozumiem, że masz 360mm ?
Jak wygląda sprawa z tyłem ? bo jeżeli tam nie będzie igła to przód ma dużo ciężej.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 11 paź 2016, 21:53

360/310 mam tarcze.

Co do klockow to nie bylo wiekszej roznicy odczuwalnej. Na pewno bede probowal kolejnych.

Chociaz ostatnie czyli trw zaskakujaco nie chca sie zetrzec ani z tylu ani z przodu... zaciski w pelni sprawne.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Lewian
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 204
Rejestracja: 12 mar 2012, 20:43
Lokalizacja: Kleczew

Post autor: Lewian » 11 paź 2016, 21:55

W A8 D3 4.2 zjeździłem 2 komplety sportów i klocki zawsze albo Ferodo albo Zimmermann i nigdy nie narzekałem. Co prawda przebiegów nie wytrzymywały dużych bo taki już mój styl jazdy no ale jak dla mnie 30k na klockach i 3 komplety klocków na jedne tarcze to dobry wynik i niczego więcej nie wymagam.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 12 paź 2016, 07:19

to ja kupiłem jakieś ropery czy akoś tak i dałem na to stare klocki bo kupiłem z zaciskami
i nic nie piszczy tłucze i hamuje ...

[ Dodano: 2016-10-12, 07:19 ]
już 20 tys :]

raptus
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 17
Rejestracja: 30 gru 2014, 21:00
Lokalizacja: Rzeszow

Post autor: raptus » 23 lis 2016, 13:26

Koncza mi się klocki i tak obie pomyślałem poczytam co ludzie piszą,wszak możne coś nowego lepszego się pojawiło,a nie wypada pytać bo zaraz dostane info....kolego wystarczy poszukać a nie pytać i zaśmiecać forum....no ale to sa jaja żeby kilka stron czytaj jak się goście spierają,udowadniają sobie racje,kłócą się,załóżcie sobie inny dział temat i tam się chlajcie ile wam pasuje <muzyka> początek tematu a koniec to jest masakra <onie>

robsonik4
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 589
Rejestracja: 09 lip 2010, 21:19
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: robsonik4 » 23 lis 2016, 16:16

Ja mam ATE - droższe od TRW o 60 zeta, ale pewnie hamują, nie piszczą jak Brembo. TRW też potrafi dać głoś. Tarcze mam Brembo niestety i po 2 latach wyglądają na zużyte.
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7

gregor044
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 147
Rejestracja: 13 lut 2015, 20:54
Lokalizacja: Jeleśnia

Post autor: gregor044 » 26 lis 2016, 20:28

Jeśli chodzi o tarcze to ja śmigam na ATE jakość super a w dodatku są lakierowane więc nie korodują obok klocka :D Klocki obecnie mam Ferodo i narazie jestem zadowolony . Jak się skończą to wsadzam 360mm z d3 bo zaciski już są :D.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 26 lis 2016, 20:49

gregor044 pisze:Jak się skończą to wsadzam 360mm z d3 bo zaciski już są :D
Jeśli nie masz adaptera albo odpowiednich zwrotnic to zapomnij o 360mm w pre fl.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

gregor044
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 147
Rejestracja: 13 lut 2015, 20:54
Lokalizacja: Jeleśnia

Post autor: gregor044 » 27 lis 2016, 15:23

krzychu22.p1i, Adapter też jest zakupiony u kolegi SenatorS8 :) Jeszcze tylko klocki i tarcze , ale to gdy te się zużyją.

Awatar użytkownika
vanos2012
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 40
Rejestracja: 19 lis 2015, 16:51
Lokalizacja: Bieszczady

Post autor: vanos2012 » 04 gru 2016, 11:00

Witam
Co myślicie o tarczach Rotinger? Testował ktoś? Cena jest niewątpliwie zachęcająca ale nie wiem co z jakością. Na innych forach znalazłem kilka pozytywnych opinii, a tu nic o nich nie ma.
http://allegro.pl/tarcze-rotinger-gt-au ... 07658.html

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 04 gru 2016, 12:55

vanos2012, to tarcze producenta MIKODA (poszukaj na googlach). Kiedyś u nich brałem sporo zestawów. Teraz ponoć jakość spadała ale jak nie sprawdzisz to się nie dowiesz ...a i z tego co pamiętam to nie mieli do A8 <hmm>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl