Ale pamiętaj o jednym, cywilne A8 dwutonowe ma nieco większy układ niż cywilne Panda

Czyli pomimo 100% różnicy w masie i mocy oba auta nadal są autami cywilnymi. Oczywiście w obu autach można hamulce zajechać w moment, dla chcącego nic trudnego bo ani jedno ani drugie auto nie zostało stworzone po to by w krótkim czasie kilkukrotnie hamować z Vmax
Brembo również nie jestem zwolennikiem i podobnie jak Ty twierdze, że TRW jest lepsze i to samo słyszy się często od klientów ale to wszystko przez to gdzie i przez kogo to Brembo jest produkowane bo prawdziwe Brembo czyli ORO to już zupełnie inna bajka.
A co do Twojego opisanego przypadku, gdyby problemem były tarcze to objaw byłby inny, tu po prostu nie wytrzymują klocki, masz do czynienia z fadingiem. Owszem tarcza perforowana dała by trochę "in plus" ale znacznie więcej da Ci porządny klocek
