
...uuułaa już widzę tą kolejkę

![]() |
![]() |
![]() |
Z RSem to nie ma co porównywaćIceman pisze:Musimy się ustawić we wrocku chętnie popatrzę jak to jedzie.
Lupo SDIFOSS pisze:To zależy czym przyjedzieszIceman pisze:Musimy się ustawić we wrocku chętnie popatrzę jak to jedzie.![]()
Chodziło mi o oglądnięcie furySENTENZA pisze:Z RSem to nie ma co porównywaćw takie moce to celuje Przemek
Bardzo porównywalny wynik i charakterystykę ma RS6 ale C5 po programie - można podejrzeć na fb cp tuning...prawie to samo.
Za to nie zawaham się użyć stwierdzenia, że jest to najszybsze D3 w Polsce
SENTENZA pisze:Projekt MTM nazywa sie K500 i zawiera wiele rzeczy, m.in. kompresor podnoszący moc o 165KM
filmik tutaj:
Koszt samego zestawu z kompresorem to ok 8000-9000eur. (prawie tyle co moje d3)
Ja zdecydowałem się na turbo z kilku powodów:
1. Cena. Różnica będzie ok 5000-6000eur na korzyść turbodoładowania.
2. Kompresor (mechaniczna sprężarka) obciąża silnik, co powoduje, że zaczyna on znacząco więcej spalać paliwa. Turbo jest napędzane spalinami, które i tak by poszły w eter. Dlatego można powiedzieć, że energia z turbo jest darmowa
3. Liniowy przyrost mocy w kompresorze dla mnie jest wadą. Co prawda do 2000obr/min jedzie lepiej, ale cały czas podobne wrażenia. W zasadzie 4.2MPI jako wolnossący ma liniowy przyrost mocy. Z turbo jest inaczej, w pewnym momencie kiedy sprężarka osiągnie swoje obroty jest wgniotka w foteli być może osiągi na papierze są podobne to wrażenia z jazdy z turbo jak dla mnie zdecydowanie lepsze.
siema
czytam i śledzę temat i gorąco3mam kciuki , kiedyś też zastanawiałem się nad suszarkami czy kompresorem ....
róznice są jednak 2
kompresor liniowo doładuje co zmieni sytuację nagłego dociążenia silnika
kompresor możesz rozłączyć na sprzęgle i po prostu latać bez niego![]()
Wadą turbo jest to, że trzeba dbać o odpowiednie traktowanie (nie gasić silnika od razu po agresywnej jezdzie), turbodziura, trudniej zamontować...
Ta cena w MTM jest za sam zestaw z kompresorem. Nie wiem ile montaż... Całość w MTM wyjdzie tyle co ładne, zadbane, dobrze wyposażone a8 d3 pre fl 4.2MPI