[ - ] RS8 D3 - projekt czas zacząć
100-200km/h robi 8-9s na zimowych oponach... s8 d4 w serii ma 10s.
wg. raceloga rzecz jasna bo: taka ciekawostka - licznik w d3 przekłamuje przy wyższych prędkościach. Jak licznik pokazuje 275km/h to w rzeczywistości jest 250km/h... przynajmniej u mnie w pre-fl na 275/35/R20...
to oznacza, że poprzednio kiedy sprawdzałem v-max co silnik się rozleciał było 250km/h w rzeczywistości a nie 275km/h jak wskazywał licznik. być może by dało radę więcej ale okazało się, że auto miało limiter prędkości na 250km/h i dlatego szybciej nie chciało jechać... limiter prędkości widocznie jest niepowiązany z zegarami...
niedługo wstawie foty i jakieś filmy.
kto robił nie jest tajemnicą:
uturbienie - guzior - Żyrardów
strojenie - cptuning - Sędziszów Małopolski
wg. raceloga rzecz jasna bo: taka ciekawostka - licznik w d3 przekłamuje przy wyższych prędkościach. Jak licznik pokazuje 275km/h to w rzeczywistości jest 250km/h... przynajmniej u mnie w pre-fl na 275/35/R20...
to oznacza, że poprzednio kiedy sprawdzałem v-max co silnik się rozleciał było 250km/h w rzeczywistości a nie 275km/h jak wskazywał licznik. być może by dało radę więcej ale okazało się, że auto miało limiter prędkości na 250km/h i dlatego szybciej nie chciało jechać... limiter prędkości widocznie jest niepowiązany z zegarami...
niedługo wstawie foty i jakieś filmy.
kto robił nie jest tajemnicą:
uturbienie - guzior - Żyrardów
strojenie - cptuning - Sędziszów Małopolski
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
To zależy czym przyjedzieszIceman pisze:Musimy się ustawić we wrocku chętnie popatrzę jak to jedzie.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Z RSem to nie ma co porównywać w takie moce to celuje PrzemekIceman pisze:Musimy się ustawić we wrocku chętnie popatrzę jak to jedzie.
Bardzo porównywalny wynik i charakterystykę ma RS6 ale C5 po programie - można podejrzeć na fb cp tuning...prawie to samo.
Za to nie zawaham się użyć stwierdzenia, że jest to najszybsze D3 w Polsce
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
Lupo SDIFOSS pisze:To zależy czym przyjedzieszIceman pisze:Musimy się ustawić we wrocku chętnie popatrzę jak to jedzie.
Chodziło mi o oglądnięcie furySENTENZA pisze:Z RSem to nie ma co porównywać w takie moce to celuje Przemek
Bardzo porównywalny wynik i charakterystykę ma RS6 ale C5 po programie - można podejrzeć na fb cp tuning...prawie to samo.
Za to nie zawaham się użyć stwierdzenia, że jest to najszybsze D3 w Polsce
Na YouTube i link prywatny Chyba, że Ci nie przeszkadza to publiczny
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
SENTENZA pisze:Projekt MTM nazywa sie K500 i zawiera wiele rzeczy, m.in. kompresor podnoszący moc o 165KM
filmik tutaj:
Koszt samego zestawu z kompresorem to ok 8000-9000eur. (prawie tyle co moje d3 )
Ja zdecydowałem się na turbo z kilku powodów:
1. Cena. Różnica będzie ok 5000-6000eur na korzyść turbodoładowania.
2. Kompresor (mechaniczna sprężarka) obciąża silnik, co powoduje, że zaczyna on znacząco więcej spalać paliwa. Turbo jest napędzane spalinami, które i tak by poszły w eter. Dlatego można powiedzieć, że energia z turbo jest darmowa
3. Liniowy przyrost mocy w kompresorze dla mnie jest wadą. Co prawda do 2000obr/min jedzie lepiej, ale cały czas podobne wrażenia. W zasadzie 4.2MPI jako wolnossący ma liniowy przyrost mocy. Z turbo jest inaczej, w pewnym momencie kiedy sprężarka osiągnie swoje obroty jest wgniotka w fotel i być może osiągi na papierze są podobne to wrażenia z jazdy z turbo jak dla mnie zdecydowanie lepsze.
siema
czytam i śledzę temat i gorąco3mam kciuki , kiedyś też zastanawiałem się nad suszarkami czy kompresorem ....
róznice są jednak 2
kompresor liniowo doładuje co zmieni sytuację nagłego dociążenia silnika
kompresor możesz rozłączyć na sprzęgle i po prostu latać bez niego
Wadą turbo jest to, że trzeba dbać o odpowiednie traktowanie (nie gasić silnika od razu po agresywnej jezdzie), turbodziura, trudniej zamontować...
Ta cena w MTM jest za sam zestaw z kompresorem. Nie wiem ile montaż... Całość w MTM wyjdzie tyle co ładne, zadbane, dobrze wyposażone a8 d3 pre fl 4.2MPI
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]