części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ - ] RS8 D3 - projekt czas zacząć

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 23 sty 2017, 13:07

ja to bym się chętnie tym przejechał kurcze :D i mam nadzieje, że na zlocie we wrześniu się ta RS8 również pojawi....

...uuułaa już widzę tą kolejkę <faktycznie>
to nie jest zwykły napęd...to

SENTENZA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 125
Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: SENTENZA » 23 sty 2017, 17:25

100-200km/h robi 8-9s na zimowych oponach... s8 d4 w serii ma 10s.
wg. raceloga rzecz jasna bo: taka ciekawostka - licznik w d3 przekłamuje przy wyższych prędkościach. Jak licznik pokazuje 275km/h to w rzeczywistości jest 250km/h... przynajmniej u mnie w pre-fl na 275/35/R20...
to oznacza, że poprzednio kiedy sprawdzałem v-max co silnik się rozleciał było 250km/h w rzeczywistości a nie 275km/h jak wskazywał licznik. być może by dało radę więcej ale okazało się, że auto miało limiter prędkości na 250km/h i dlatego szybciej nie chciało jechać... limiter prędkości widocznie jest niepowiązany z zegarami...

niedługo wstawie foty i jakieś filmy.

kto robił nie jest tajemnicą:
uturbienie - guzior - Żyrardów
strojenie - cptuning - Sędziszów Małopolski
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 23 sty 2017, 20:41

SENTENZA, zapisuj się na III-go zlota <okok>

Awatar użytkownika
Iceman
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 154
Rejestracja: 28 lis 2009, 21:53
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: Iceman » 24 sty 2017, 19:58

Musimy się ustawić we wrocku chętnie popatrzę jak to jedzie. :]

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 24 sty 2017, 20:47

Iceman pisze:Musimy się ustawić we wrocku chętnie popatrzę jak to jedzie. :]
To zależy czym przyjedziesz :D
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

SENTENZA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 125
Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: SENTENZA » 24 sty 2017, 22:02

Iceman pisze:Musimy się ustawić we wrocku chętnie popatrzę jak to jedzie. :]
Z RSem to nie ma co porównywać :) w takie moce to celuje Przemek :)
Bardzo porównywalny wynik i charakterystykę ma RS6 ale C5 po programie - można podejrzeć na fb cp tuning...prawie to samo.
Za to nie zawaham się użyć stwierdzenia, że jest to najszybsze D3 w Polsce :)
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...

Przemek21
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 279
Rejestracja: 25 mar 2012, 15:32
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Przemek21 » 24 sty 2017, 23:50

Gratuluje koledze i o to chodzi ,na prawdę ładne kreski <brawo> ,a sam wiem najlepiej ile to kosztowało cie nerwów <onie> życzę bezawaryjnej jazdy i do zobaczenia na zlocie

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 25 sty 2017, 08:53

dwie RS8 na jednym zlocie <boisie> łooo matko będzie się działo <amasz>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
Iceman
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 154
Rejestracja: 28 lis 2009, 21:53
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: Iceman » 25 sty 2017, 21:01

FOSS pisze:
Iceman pisze:Musimy się ustawić we wrocku chętnie popatrzę jak to jedzie. :]
To zależy czym przyjedziesz :D
Lupo SDI :D
SENTENZA pisze:Z RSem to nie ma co porównywać :) w takie moce to celuje Przemek :)
Bardzo porównywalny wynik i charakterystykę ma RS6 ale C5 po programie - można podejrzeć na fb cp tuning...prawie to samo.
Za to nie zawaham się użyć stwierdzenia, że jest to najszybsze D3 w Polsce :)
Chodziło mi o oglądnięcie fury :]

SENTENZA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 125
Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: SENTENZA » 25 sty 2017, 23:59

Na właścicielu podłubanego RSa C6 nie zrobi to większego wrażenia ;)
Ale na właścicielu Lupo SDI <jezyk2>
Chyba że ma oba :]

P.S. wie ktoś jak wrzucić na forum filmik mp4? Da się? Czy trzeba wrzucić gdzieś indziej i udostępnić?
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 26 sty 2017, 06:02

Na YouTube i link prywatny :) Chyba, że Ci nie przeszkadza to publiczny :P
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

SENTENZA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 125
Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: SENTENZA » 26 sty 2017, 12:47



filmik wycięty tak żeby było wiadomo jaki czas 100-200 :>
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...

Motostacja

Post autor: Motostacja » 26 sty 2017, 12:54

Ładnie jedzie, a jak ze startu ? czasy na 1/4 były sprawdzane?

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 26 sty 2017, 13:47

SENTENZA pisze:filmik wycięty tak żeby było wiadomo jaki czas 100-200
8 sec

Obrazek Obrazek
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 04 lut 2017, 07:03

SENTENZA pisze:Projekt MTM nazywa sie K500 i zawiera wiele rzeczy, m.in. kompresor podnoszący moc o 165KM :)
filmik tutaj:
Koszt samego zestawu z kompresorem to ok 8000-9000eur. (prawie tyle co moje d3 :D )
Ja zdecydowałem się na turbo z kilku powodów:
1. Cena. Różnica będzie ok 5000-6000eur na korzyść turbodoładowania.
2. Kompresor (mechaniczna sprężarka) obciąża silnik, co powoduje, że zaczyna on znacząco więcej spalać paliwa. Turbo jest napędzane spalinami, które i tak by poszły w eter. Dlatego można powiedzieć, że energia z turbo jest darmowa :)
3. Liniowy przyrost mocy w kompresorze dla mnie jest wadą. Co prawda do 2000obr/min jedzie lepiej, ale cały czas podobne wrażenia. W zasadzie 4.2MPI jako wolnossący ma liniowy przyrost mocy. Z turbo jest inaczej, w pewnym momencie kiedy sprężarka osiągnie swoje obroty jest wgniotka w fotel :) i być może osiągi na papierze są podobne to wrażenia z jazdy z turbo jak dla mnie zdecydowanie lepsze.


siema

czytam i śledzę temat i gorąco3mam kciuki , kiedyś też zastanawiałem się nad suszarkami czy kompresorem ....

róznice są jednak 2

kompresor liniowo doładuje co zmieni sytuację nagłego dociążenia silnika

kompresor możesz rozłączyć na sprzęgle i po prostu latać bez niego ;)
Wadą turbo jest to, że trzeba dbać o odpowiednie traktowanie (nie gasić silnika od razu po agresywnej jezdzie), turbodziura, trudniej zamontować...

Ta cena w MTM jest za sam zestaw z kompresorem. Nie wiem ile montaż... Całość w MTM wyjdzie tyle co ładne, zadbane, dobrze wyposażone a8 d3 pre fl 4.2MPI :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl