części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL ] Lepsze hamulce na tył

Wszystko dotyczące układu hamulcowego.
olozwirski
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 73
Rejestracja: 14 paź 2012, 20:18
Lokalizacja: wkz

Post autor: olozwirski » 01 wrz 2016, 19:33

Ma ktoś założone 335mm na zaciskach z pheatona? Jakies zdjęcie poglądowe jak idzie linka od ręcznego?
Narazie czytam

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 01 wrz 2016, 19:52

olozwirski, z tego co wyczytałem obecnie masz 330 ...opłaca się wymieniać na 335 mm ?

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 01 wrz 2016, 20:26

olozwirski, ja mam. Linka idzie tak samo jak fabryczna ale musi być dłuższa.
danishow pisze:olozwirski, z tego co wyczytałem obecnie masz 330 ...opłaca się wymieniać na 335 mm ?
Chłop idzie w dobrym kierunku, chce ten irytujący pasek usunąć :P :D

Ja tam się zastanawiam nad 356mm na tył.. <hihi>
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 01 wrz 2016, 20:35

ja mam chyba 310 mm ale linki inaczej poszły i są te same

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 01 wrz 2016, 22:00

krzychu22.p1i pisze:chce ten irytujący pasek usunąć
<hihi>

olozwirski
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 73
Rejestracja: 14 paź 2012, 20:18
Lokalizacja: wkz

Post autor: olozwirski » 02 wrz 2016, 23:16

Odpowiem zbiorowo, powód wymiany tylnych to chęć wymiany przednich z 360 na 380. A pasek, nauczyłem się z nim żyć.
Można fotki jak dokładnie linki od ręcznego idą? I z czego te linki, z longa?
Narazie czytam

Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 660
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 23 paź 2016, 23:08

Orientuje się ktoś czy jarzmo z A6 C6 (BDA604/BDA605) podejdzie rozstawem pod zwrotnicę w D2 i dalej pod oryginalny zacisk? Po fotkach wyglądają na zbliżone rozmiarowo.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 24 paź 2016, 16:54

Z A6 C5 tak, z C6-tki niestety nie. Ma chyba 20mm wiekszy rozstaw srub.

Arthur
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 232
Rejestracja: 03 lip 2011, 19:25
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arthur » 25 paź 2016, 00:23

Pepek pisze:Orientuje się ktoś czy jarzmo z A6 C6 (BDA604/BDA605) podejdzie rozstawem pod zwrotnicę w D2 i dalej pod oryginalny zacisk? Po fotkach wyglądają na zbliżone rozmiarowo.
podejdą, tylko trzeba rozwiercić otwory pod śruby w zwrotnicy, i założyć zaciski phaeton-a, bo jest inny klocek i rozstaw do mocowania zacisku niz w D2

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 26 paź 2016, 06:36

no ja mam u siebie ale ja przerabiałem jarzma
tylko u nas jest 10 mm tam jest 12 mm i rozstaw inny większy
odsadzenie jest takie same

Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 660
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 26 paź 2016, 22:42

Do czego zmierzam, myślę nad modem jak kolega olozwirski, no i ten pasek wygląda tak średnio. Aktualnie mam 280 na tarczy z A6 i pasek też jest (ponoć na OE tarczy z początku produkcji przez inną jej budowę paska nie było, ale teraz Audi zastąpiło ją właśnie przodem z A6 i pasek bodaj 8mm jest). No i sobie wymyśliłem jarzmo z C6 z klockiem z D3 i to by się ładnie komponowało z tą tarczą 330 (z tego co sobie poszukałem to C6 na tym jarzmie miało ten sam klocek co D3, a ten klocek jest praktycznie identyczny z tym stosowanym w B8 na tej tarczy - profit ;-) ). Tylko teraz pytanie czy faktycznie nie da się ożenić zacisku żeliwo z D2 z jarzmem z C6, a jeśli nie to czy podmiana na Phaetona z ręcznym na lince jest bezproblemowa (przewód gumowy zostaje, bo jest nowy a wymieniłbym jedynie ten odcinek stalowego i zakuł go w końcówkę z gwintem wewnętrznym)? Czy nie braknie linki? Z tego co czytam wyżej dajecie z longa, ale skoro przy modzie kolegi na 330 zostaje wsio fabryczne to może i tu można jakoś obrócić mechanizm ręcznego żeby linka pozostała z krótkiego? No i czy dając komplet C6 + Phaeton wejdzie ta 330 (czy też trzeba odsadzić jarzmo jak przy D2)?
Z drugiej strony pasek już mam i czy jego dodatkowe 3 czy 4mm zrobią aż taką różnicę? Zawsze go można zamalować termofarbą :-)
@pepi jaki masz założony setup, bo kombinuję jak koń pod górę a okaże się, że można to ogarnąć sprawniej?
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 27 paź 2016, 21:07

nie ma łatwo ja wierciłem szlifowałem i spawałem
mam 310 chyba z phatona linki zostały te same przewody wymienione elastyczne

Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 660
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 02 lut 2018, 22:29

Informacyjnie, robiąc 330 w S8 preFL trzeba zmieniać linki na longa. Przez to, że auto jest niższe cały zapas standardowej linki idzie w ***.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 03 lut 2018, 18:12

Pepek pisze:Informacyjnie, robiąc 330 w S8 preFL trzeba zmieniać linki na longa. Przez to, że auto jest niższe cały zapas standardowej linki idzie w ***.
Do zwykłego A8D2 przed-liftowego zakładałem kompletne heble od S8D3.
Na tył tarcza 335mm, zacisk Phaeton i linki fabryczne nie pasowały.
Linki zrobione nowe, custom, pod te nowe hamulce.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 660
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 03 lut 2018, 20:53

Ja mówię o przypadku gdy modzimy po taniości, czyli adapter 30mm na oryginalnym zacisku :) Phaeton ma ZTCP ręczny w osi tłoczka, do tego tarcza 5mm większa, więc nie dziwota że to nie pasuje, skoro przy 330 już jest bieda nałożyć zacisk na jarzmo :)
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl