[D2 ALL ] Lepsze hamulce na tył
-
- Forum Audi A8
- Posty: 73
- Rejestracja: 14 paź 2012, 20:18
- Lokalizacja: wkz
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
-
- Forum Audi A8
- Posty: 73
- Rejestracja: 14 paź 2012, 20:18
- Lokalizacja: wkz
podejdą, tylko trzeba rozwiercić otwory pod śruby w zwrotnicy, i założyć zaciski phaeton-a, bo jest inny klocek i rozstaw do mocowania zacisku niz w D2Pepek pisze:Orientuje się ktoś czy jarzmo z A6 C6 (BDA604/BDA605) podejdzie rozstawem pod zwrotnicę w D2 i dalej pod oryginalny zacisk? Po fotkach wyglądają na zbliżone rozmiarowo.
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 660
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
Do czego zmierzam, myślę nad modem jak kolega olozwirski, no i ten pasek wygląda tak średnio. Aktualnie mam 280 na tarczy z A6 i pasek też jest (ponoć na OE tarczy z początku produkcji przez inną jej budowę paska nie było, ale teraz Audi zastąpiło ją właśnie przodem z A6 i pasek bodaj 8mm jest). No i sobie wymyśliłem jarzmo z C6 z klockiem z D3 i to by się ładnie komponowało z tą tarczą 330 (z tego co sobie poszukałem to C6 na tym jarzmie miało ten sam klocek co D3, a ten klocek jest praktycznie identyczny z tym stosowanym w B8 na tej tarczy - profit ;-) ). Tylko teraz pytanie czy faktycznie nie da się ożenić zacisku żeliwo z D2 z jarzmem z C6, a jeśli nie to czy podmiana na Phaetona z ręcznym na lince jest bezproblemowa (przewód gumowy zostaje, bo jest nowy a wymieniłbym jedynie ten odcinek stalowego i zakuł go w końcówkę z gwintem wewnętrznym)? Czy nie braknie linki? Z tego co czytam wyżej dajecie z longa, ale skoro przy modzie kolegi na 330 zostaje wsio fabryczne to może i tu można jakoś obrócić mechanizm ręcznego żeby linka pozostała z krótkiego? No i czy dając komplet C6 + Phaeton wejdzie ta 330 (czy też trzeba odsadzić jarzmo jak przy D2)?
Z drugiej strony pasek już mam i czy jego dodatkowe 3 czy 4mm zrobią aż taką różnicę? Zawsze go można zamalować termofarbą :-)
@pepi jaki masz założony setup, bo kombinuję jak koń pod górę a okaże się, że można to ogarnąć sprawniej?
Z drugiej strony pasek już mam i czy jego dodatkowe 3 czy 4mm zrobią aż taką różnicę? Zawsze go można zamalować termofarbą :-)
@pepi jaki masz założony setup, bo kombinuję jak koń pod górę a okaże się, że można to ogarnąć sprawniej?
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Do zwykłego A8D2 przed-liftowego zakładałem kompletne heble od S8D3.Pepek pisze:Informacyjnie, robiąc 330 w S8 preFL trzeba zmieniać linki na longa. Przez to, że auto jest niższe cały zapas standardowej linki idzie w ***.
Na tył tarcza 335mm, zacisk Phaeton i linki fabryczne nie pasowały.
Linki zrobione nowe, custom, pod te nowe hamulce.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 660
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
Ja mówię o przypadku gdy modzimy po taniości, czyli adapter 30mm na oryginalnym zacisku Phaeton ma ZTCP ręczny w osi tłoczka, do tego tarcza 5mm większa, więc nie dziwota że to nie pasuje, skoro przy 330 już jest bieda nałożyć zacisk na jarzmo
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.