części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL ] Lepsze hamulce na tył

Wszystko dotyczące układu hamulcowego.
Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 16 mar 2018, 16:57

a takie coś da rade zrobić ?
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 16 mar 2018, 17:20

preston81 pisze:a takie coś da rade zrobić ?
Ale co chcesz zrobić... "hydrołapę" na hamulec dodatkowy czy po prostu tylne heble na dwóch zaciskach?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 16 mar 2018, 19:24

tylne heble na dwóch zaciskach
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 16 mar 2018, 22:16

U nas potrzebny jest innego rodzaju adapter jak na tym video. Jest to do opanowania, a raczej już jest opanowane <cicho>
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 16 mar 2018, 23:51

a ja ide w 330 od D4 jak Daniel. Adaptery już zamówione i czekam aż przyjdą. W przyszłym miesiącu kupuje nowe heble na tył.

Dziś odebrałem 8 z regeneracji tylnych zacisków...Teraz mając 360 z przodu i 330 z tyłu będzie miód malina :D
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 17 mar 2018, 11:12

Do 360mm standardu z d3 wg wyliczen tyl najoptymalniejszy to 310mm..
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 17 mar 2018, 11:45

krzychu22.p1i pisze:Do 360mm standardu z d3 wg wyliczen tyl najoptymalniejszy to 310mm..
Technicznie podchodząc do tematu to tak, 310 mm byłoby najlepszym rozwiązaniem ale 330 mm poprawia znacznie optykę zwłaszcza przy 20" felgach. U mnie przy tych 330 na tyle podczas hamowania mam czasem wrażenie jakby ktoś trzymał tył, różnica do seryjnych 269 - ogromna.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 17 mar 2018, 12:40

danishow pisze:Technicznie podchodząc do tematu to tak, 310 mm byłoby najlepszym rozwiązaniem ale 330 mm poprawia znacznie optykę zwłaszcza przy 20" felgach. U mnie przy tych 330 na tyle podczas hamowania mam czasem wrażenie jakby ktoś trzymał tył, różnica do seryjnych 269 - ogromna.
Przed zlotem chciałbym ogarnąć swój tył - w planach coś z wielkością 360-370mm + 4-tloczkowe Brembo.

Ciekawe jak to będzie hamować <hmm>
... i ciekawe czy korektor siły hamowania to ogarnie <hmm> ... czy też będzie to porywnywalne z rzuceniem kotwicy za plecy <faktycznie>

Zastanawiam się nad pompą hamulcową - może by jakąś inną wrzucić <hmm>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6010
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 17 mar 2018, 13:15

FOSS pisze:Zastanawiam się nad pompą hamulcową - może by jakąś inną wrzucić <hmm>
O tym właśnie wspomnieć chciałem.. Wrzucacie tu wielkie heble na standardowych pompach. Do D2 lepsza wydajnościowo pasuje bodaj z T4, nie wiem jak będzie w przypadku D3.
U mnie standard z D4 - 380/330, przód na zaciskach z D4 i customowej tarczy, tył na OE zacisku i customowych klockach. Miało być tanio, dobrze i na R18 :)
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 17 mar 2018, 15:17

dice111 pisze:O tym właśnie wspomnieć chciałem.. Wrzucacie tu wielkie heble na standardowych pompach. Do D2 lepsza wydajnościowo pasuje bodaj z T4, nie wiem jak będzie w przypadku D3.
Niby tak ale...

Pompa oraz serwo w moim D3 są identyczne jak w S8D3 z rocznika 2008 które wyjechało fabrycznie na ceramice i identyczne z 6.0W12 z rocznika 2005
Pompa, jak dobrze kojarzę, jest z tłoczkiem 26,69mm

Dla porównania jest jeszcze Q7 6.0V12 z rocznika 2010 które fabrycznie wyjechalo na ceramice na przednich hamulcach 420x40mm i tylnych 370x30mm
To auto niewątpliwie jest cięższe niż moje D3 ale wg specyfikacji posiada pompę hamulcową również 26,69mm

Także dylemat z pompą owszem jest ale czy jest taka potrzeba to pewności jakoś zbytnio nie mam <faktycznie>
dice111 pisze:U mnie standard z D4 - 380/330, przód na zaciskach z D4 i customowej tarczy, tył na OE zacisku i customowych klockach. Miało być tanio, dobrze i na R18 :)
A pompa jaka u ciebie?... standard czy wkładałeś coś innego?
Ostatnio zmieniony 17 mar 2018, 21:24 przez FOSS, łącznie zmieniany 2 razy.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 17 mar 2018, 16:37

Z pompą to jest tak, że szkoda grzebania aby pedał mieć twardszy 8-15mm wyżej :D Noo ale próbujcie <fujarka>
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 17 mar 2018, 16:45

krzychu22.p1i pisze:Z pompą to jest tak, że szkoda grzebania aby pedał mieć twardszy 8-15mm wyżej :D Noo ale próbujcie <fujarka>
Ale ja zmieniać jak na razie nie planuję - myślałem o tym ale na razie nie widzę takiej potrzeby.
Obadałem temat od strony teoretycznej skoro najcięższe Q7 czy Touareg mają podobną pompę to w D3 raczej mi wystarczy.
Zobaczę co będzie jak zamontuję 4-tłoka na tył <faktycznie>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 17 mar 2018, 20:50

tylko takie q7 też ma dobre hamulce jak u nasz przynajmiej w serii <boisie>
Może i ja jakiś zboczony jestem ale pedał w audi jest dość toporny i dziwny ma skok
Ostatnio robiłem a zatem jechałem starym espace 4 lub c5 i tak hamulce normalnie działają a tamto niby wynalazki

Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 660
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 22 kwie 2018, 00:34

Kolejny raz informacyjnie ;) W zwyczajnym A8 przy 330 też trzeba zmienić linki na dłuższe. Tzn trzeba... Wypada. Jak macie gaz, wozicie złom czy cygańską kapelę to półosie zaczynają ciąć pancerz.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 22 kwie 2018, 08:58

nie trzeba
są trytytki :P

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl